אור סטיילס מאליק
אל תדאגו הבנות שעם לואי וזאין אתן תיכנו בהמשך יותר (: חכו לפרקים הבאיםם(:
חחח זה בלי מתח אבל מקווה שאהבתן !!!(:
6 תגובות ממשיכה(::::
לאאאב יווווווווווו
XOXOXOXOXOXOXOXO.Or

החבר הכי טוב שלי הוא ערפד !!!(וואן די) פרק 3

אור סטיילס מאליק 15/06/2013 1096 צפיות 9 תגובות
אל תדאגו הבנות שעם לואי וזאין אתן תיכנו בהמשך יותר (: חכו לפרקים הבאיםם(:
חחח זה בלי מתח אבל מקווה שאהבתן !!!(:
6 תגובות ממשיכה(::::
לאאאב יווווווווווו
XOXOXOXOXOXOXOXO.Or

מה קורה כאן?
למה הכל מסתחרר ? העברתי יד על בטני והחזרתי אותה לאחר מכן למקום שלה , אבל היא היתה מלאה דם !
למה החולצה שלי מלאה דם?
איפה הארי??
מה קרה לי ??
מאיפה כל זה הגיע ???
סרקתי את החדר עם עיניי,לפתע זה כבר לא היה החדר בבית שלי וגם לא החדר בבית של הארי. זה היה חדר ב.. בית חולים ? ולמה הארי פה ובועט בדברים? ומי זאת שכאן ? כלכך הרבה שאלות! מה קרה ????
אחרי כמה דקות של תהיה למה אני כאן ואיך הגעתי לכאן ראייתי התבהרה ויכולתי לראות את הארי רץ אליי במהירות , לוקח את ידי ומחזיק בה .
״הארי מה אני עושה פה ?״ שאלתי את השאלה שהעסיקה אותי בדקות הקודמות
״אור אני הייתי מפגר , בבקשה תגידי שאת בסדר .. כואב לך משהו? לקרא לאחות?״ הוא שאל המון שאלות ונראה אשם.
״מה ? הארי מה קרה ?״ שאלתי שוב בתקווה שהפעם הוא יענה על שאלתי
״הבאתי אותך הביתה , ובדרך כנראה בלי ששמתי לב פצע אותך משהו בבטן וכשחזרנו לבית שלך שמתי לב לזה שאת מלאה ב.. דם ..ולקחתי אותך מהר לכאן ..״ הוא ענה מעביר יד בתלתלים שלו.
״אבל למה אתה נראה אשם כלכך ? הארי אתה יכול לספר לי הכל״ אמרתי ברכות.
״את זוכרת את אבריל ? היא החברה של לואי , היא רואה חלקים מעתיד פעם בכמה זמן , והיא ראתה שמשהו קורה לך אז מהר רצתי לקניון כדי למצא אותך , וראיתי שאת בסדר אז נרגעתי אבל כנראה שזה לא היה מה שחשבתי שזה ..״ הוא אמר לא מסתכל עליי כל הזמן הזה .הסתכלתי על הנערה בת ה21 שעמדה בקצה החדר ודיברה עם לואי , היא הייתה ברונטית עם שיער חלק ויפה, היה לה עוד בהיר , פחות מלואי , קצת נמשים, והיו לה עיניים כחולות כמו מים. היא הייתה רזה וגבוהה , היא נראתה מתאימה ללואי , אפילו שלאור העובדה שאיני מכירה אותו בכלל, הם נראים חמודים ביחד. אז היא גם ערפדית אני מניחה. היא הייתה מאוד שקטה, אבל הייתה לי תחושה כזאת שכשמכירים אותה לא כלכך שקטה והיא מחביאה משהו מאחורי השקט הזה שרק אם תתחבר אליה תוכל לגלות.
״האר ? זה לא אשמתך ..! אל תרגיש אשם אני מרגישה מעולה , לא קרה לי כלום .. אבל אבריל לא צריכה חפץ כזה כדי לראות את מה שיקרה ? כמו שראינו בסרט ההוא ״ שאלתי
״זוכרת את הצמיד שיש לנו ? זוכרת כשהתחלפנו בצמידים ובגלל זה אני מסתובב עם צמיד ורוד על היד ואת עם כתום? אז היא והבנים לקחו אותי לאכול והיא נגעה בצמיד וראתה .. ואז רק רצתי לחפש אותך..״ הוא אמר והנהנתי.
״אני בסדר עכשיו, אפשר לחזור הביתה ?״ שאלתי
״אני אקרא לרופא רורו , חכי פה״ הוא אמר וחייך אליי

״שלום גברת אמסלם, (חיחייחיחיחיחיחי) את מרגישה יותר טוב ? אנו נצטרך לערוך לך בדיקת דם קצרה , שבי בבקשה בזמן שאני קורא לאחות״ הדוקטור נכנס ואמר ומיד אחרי המשפט הזה יצא . הסתכלתי על הארי ואז על היד שלי , ואז על הארי ואז על היד שלי. קראתי לו לבוא .
״מה רורו?״ הוא שאל אפילו שיכל לקרא את מה שחשבתי .
״אם .אתה רוצה אתה אממ יכול ללכת בזמן שהוא .. עושה את הבדיקת דם…״ מלמלתי לאוזנו .
״תודה רורו אני יקח גם את אבריל ולואי.. אוהב אותך״ (שוב , רק כידידים). הוא אמר חייך ויצא כשהרופא נכנס . ידעתי שיהיה לו קשה כשעורכים את בדיקת הדם הזאת כי הרי הוא ערפד , הוא ניזון מדם ואת שלי הוא לא טעם עדיין , אז זה יכל להיות לו קשה . אותו הדבר עם ולואי גם עם אבריל. הם יצאו והרופא נכנס ביחד עם אחות שרק נכנסה להביא לו את הדברים ויצאה .
״תנשמי עמוק, זה מזרק קצת עבה , אבל זה נחוץ לבדיקה״ הוא אמר והכנתי את עצמי נפשית לקצת כאב . אבל כשראיתי את המזרק תקף אותי פחד . אותו הפחד שיש לי מזה שהארי ינשוך אותי . גם בילדותי לא אהבתי בדיקות דם והייתי בוכה המון בבדיקות כאלה , הבהילה אותי המחשבה שמשהו יכנס לי לגוף ויקח לי דם. וגם עכשיו . אבל אז שניה לפני שהרופא הכניס את המזרק לזרועי הוא הרים את ראשו לכיוון הדלת ואחריו גם אני, וראיתי את הארי נכנס בדלת , נושם עמוק לפני שמתקרב אליי ומתיישב ליד המיטה שעליה ישבתי . הוא קרא את המחשבות שלי ובא לתמוך בי! הוא כלכך מתוק ! אני יודעת שזה קשה לו..
״תודה האר..״ מלמלתי ותפסתי בידו הגדולה , לוחצת עליה קצת כשכואב לי. (זה היה מזרק גדול חחחחחח)
״הכל בשבילך רורו״ הוא אמר וחייכתי אליו . הוא יכול להיות רגיש מאוד ומתוק ונחמד וכלכך מהמם !


תגובות (9)

אעאעאע!!! אני מאתמול הייתי אל החיפוש של הפרק השלישי…. זה מושלם!! תמשיכי….

15/06/2013 10:49

תמשיכיייייייי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ויאי הוספת אותי
אני רואה בעתיד?
ודרך אגב אני קוראת עכשיו סיפור ערפדים בוואטפד אם באלך אני אבדוק איך קוראים לו

15/06/2013 10:57

ייייאאאאאאא אני מאוהבתתת!!!!
איזה חמוד הארייי די נו אני לא יכולה יותתתתתר חחחחחחח
איזה נסיך הוא פשוט ככה!!!
תמשיכייייייייייי מהררררררררררררררררררררררררר :)

15/06/2013 11:03

תמשיכיייי!!!
הסיפור מושלם ממש אהבתי אותו <3
ויש לך שם ממש יפה חחחח

15/06/2013 11:19

מושלםםםםםםםםם !!!!! איזה פרק יפה יוכוון ממש ממש ממש אבל ממש אהבתי את הסיפור כאילו את הרעיון שזה על ערפדים וזה , זה ממש מגניבבבב !
תמשיכיייייי !!! אוהבת ❤

15/06/2013 11:26

אעאעאעאע יואו אני שמחה שאתן אוהבותתתתת
ואור , ישלך שם של כזאת שהתחתנה עם הארי ❤ אההמ אההמ אני!(:
חחחחחח שמחה שאהבתן(::::

15/06/2013 11:55

לי יש טראומה מבדיקות דם
אז עם מחט שהיא לא מחט תפירה רגילה מתקרבת אלי, אני נכנסת לחרדות כאילו זה להילחם על קרב אחרון…
אבל זה לא חשוב שאני לא מסכימהלעשות בדיקת דם כבר 4 שנים!
מה שחשוב זה שתמשיכי!!

15/06/2013 14:48

חחחחח אל תדאגי אני ימשיך היום אחרי בית ספר , חחחח גמלי הייתה טראומה אבל זה לא הכי הזיז לאף אחד ובגלל האסטמה שלי עשיתי עד לפני שנה בסך הכל 33 בדיקות דם :/ וכן אני ספרתי …:/ חחחח אבל בשנה האחרונה לא עשיתי.. למרות שאני עשיתי כלכך הרבה זה עדיין קצת מפחיד חח…:/
חחח
לאב יווו

15/06/2013 22:31

אהבתי תמשיכי

16/06/2013 01:55
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך