Mayange1D
מקווה שאהבתםםםם! ;-)

החבר שלהחבר שלי – פרק 6

Mayange1D 22/07/2013 908 צפיות 7 תגובות
מקווה שאהבתםםםם! ;-)

״ זאין לאן אתה לוקח אותה?״ אמה אמרה בחשש וצפתה בו מלמאלה . ״ לברר משהוא .״ הוא דיבר בכבדות . הרגשתי את צעדיו הגוברים וצורמים בגבי כמו מכות דקות . פתאום הוא חיזק את אחיזתו ועצר . ״ את …״ הוא לחש לי ופסק .. הוא ליטף את לחיי .״ כל כך יפה״ הוא נכנס לתוך אוזני והרגשתי את חום גופו בצווארי . פחדתי שאמה תעלב . אז לא התייחסתי . בקושי שמעתי , אז החלטתי שאני לא ישמע את מלותיו . למרותשהרבה זמן לא שמעתי את הממלים האלה . לא הבנתי כלל מה קרה לי . לא יכול להיות שסתם נפלתיעל הרצפה ודממתי ללא סיבה . ״ תפתח חתיכת טיפש!״ שמעתי את זאין צורח לעבר הדלת הגדולה שנצבה מולינו . ״ קחי אותה.״ זאין החליק אותי מידיו לעבר אמה . והמגע הנעים שלו נעלם . זאין דפק על הדלת בחוזקה .״ אתה חייב לי הסבר !״ הוא המשיך לצרוח .״ אני יודע שאתה עשית את זה !״ הוא המשיך ודפק אלייה בשנית. פתאום הדלת נפתחה ודמותו של רון התגלתה .״ נכון . אני הודעתי לאיתונות. עוד משהוא?״ רון אמר וחייך חיוך מרושע . ואני רק נשענתי על הקיר שאמה יושבת לצידי ומחזיקה אותי .
————————————————————————————————————————-
זאין תפס את גרונו בחוזקה והצמיד אותו לקיר הפנימי של ביתו .״ אתה יכולתה להרוג אותה !״ הוא המשך לדבר . רציתי לקום ולדבר אבל לא עשיתי זאת . כאב לי הגוף וחיכיתי למישהוא שיבוא לטפל בי . אבל רק אנשים התאספו מולנו . ״ עזוב אותי! אמרתי לך לא ? ״ רון החזיר לזאיןבחדות .״ עכשיו היא תשנא אותך . אם היא לא אוהבת אותי גם לא אותך .״ הוא שחרר לאוויר והתקדם לעבר זאין. ״ עכשיו עוף מפה חתיכת מניאק .״ הוא אמר ברשעות ודחף את זאין ליציאה . זאין נראה נבוך וחסר מילים.
פתאום ראינו אמבולנס . שקטע את הרגע הלא נעים הזה .״ למה עשית את זה?״ סיננתי לעבר זאין והסתכלתי אליו במבט איום . ״ כי הוא פגע בך .״ הוא ענה ללא היסוס .״ תודה ״ השבתי .
ואז לקחו אותי באמבולנס . וראיתי את זאין , ואת אמה , עומדים ללא רוח חיים אמיתית . מתעלמים מהכל . מהצרחות. מהכעס . מהבנות שהציפו את זאין ואת עברו . הוא לקח את ידו של אמה והם הלכו . כיאילו הכירו שנים . זאין הלך בראש צנוח למטה . ואמה הלכה אחריו בדאגה .״ מה יקרא לה?״ אמה שאגה בכעס.״ לא יודע ״ הוא אמר וחצה את מתחם האנשים הרמוסים .
—————————————————————————————————————-
״איפה אני?״ שאלתי וגופי היה רדום פיזית . התבוננתי סביבי וראיתי מיתת בית חולים ואליו התנוססה דמות מוכרת . ״ ג׳סיקה?״ שאלתי בחוסר אונים. הילדה שדמותה הייתה לי מוכרת הסתובבה אליי וגבותייה התקווצו .״ לורנס״ היא דברה בכבדות . ״ מה את עושה פה?״ הוצאתי תקווה מסויימת לעבר חברתי הוותיקה היפה מכל. ג׳סיקה . כל פעםשראיתי אותה הרגשתי שהיא המלכה שלי . כל כך יפה . ״ קיבלתי מכה בבטן. איזה לימוזינה רמסה אותי . ״ היא אמרה בצחקוק קל .״ בעיית מפורסמים?״ צחקקתי בשקט . ״ אהמ..״ ג׳סיקה הנהנה וחזיקה את ידי .״ התגעגעתי אליך אהובה .״ היא החליפה איתי מילים שקטות ונעימות שקולה הרח ליטף אותן כמגן .״ גם אני״ חייכתי ועצמתי את עייני . ״ אני כל כך מצטער ״ קול גברי אח ילדותי התגלה טדיבר במרץ והעיר אותי . בחור מטולטל ויפה תואר .הבטתי בג׳סיקה , הנחיריים שלה התרחבו והיא מלמלה ..״ ה.. הא.. הארי סטיילס?״ היא הרימה את קולה מהתרגשות.״ היי , אני זה שדרס אותך פחות או יותר בלימוזינה .״ הוא אמר בעצב קצר והביט בכעס לעבר הנהג שלו . ״ אתה הארי סטיילס !״ היא התעלמה כיאילו לא שמעה כלום ורק חשבה על העובדה שמפורסם עומד מולה . נסיך יפה תואר . התביישתי שהוא יסתכל אליי. אז הנחתי את ראשי על הכרית הלבנה ועצמתי את עיניי . ״ כן , זהו אני.״ הוא גיחך .״ אפשר תמונה?!״ היא המשיכה להתרגש והניחה את ידייה על הפה שלה . ״ בטח! ״ הארי צעק כיאילו שזה הדבר שהוא הכי רצה בעולם כי בכל זאת , הוא דרס אותה … ״ ומי זאת ?״ הוא קירב את גופו לייד ג׳סיקה שהביטה בגופייה הצמודה והסקסית שלו. תמיד דיברנו על בנים ביחד , וגבר בגופייה צמודה זה היה הדבר המועדף אליינו בגבר . ״ חברה שלי״ היא ניסתה להוריד ממנו את צפיותיו להתענינות שלו בי . הרגשתי אתו מתקרב אליי . הרגשתי שהוא מעביר את ידי על שערי . רציתי להגיב כל כך . אבל לא ידעתי מה. הרגשתי את האצבע שלו מדלגת בזהירות על עצמות לחיותיי . ומה עם ג׳סיקה? היא מאוהבת בטרוף בבחור הזה . הכל התבלגן לי רציתי לזרוק אותו מהחלון . רק שיפסיק ללטף אותי כשג'סיקה צופה בנו .


תגובות (7)

מאוד תמשיכי

22/07/2013 16:44

אומייפאקינגזר!!! תמשיכיייייייייי!!!! D:

22/07/2013 16:47

המדך דחוף!!!

22/07/2013 16:49

גאדנס!!!
נקסט

22/07/2013 16:53
~~

תמשיכי עשיוווו !!

22/07/2013 17:12

איזה כיף שאהבתם ;-) החלטתי שאני לא עושה את זה בשביל התגובות אלה בשבילכם ! הקוראותהנאמנות שלי ;-) אני תכף ממשיכה

22/07/2013 22:51

תמשייכייייי!

23/07/2013 02:54
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך