נוני love
אייך יצא???

4 תגובות ;)
2 לכל פרק XD
אוהבת אותכם!!!!
יש לי מצב רוח לכתוב הרבה.... פרק 11 ארווך!!! מב-טי-חה!

החבר של הבן דוד שלי סיפור עם 1D ! פרקים 9+10!!!

נוני love 19/03/2013 1607 צפיות 7 תגובות
אייך יצא???

4 תגובות ;)
2 לכל פרק XD
אוהבת אותכם!!!!
יש לי מצב רוח לכתוב הרבה.... פרק 11 ארווך!!! מב-טי-חה!

פרק מס' 9:

"זה קצת מוזר לי…" אמרתי פתאום, "מה מוזר לך יפה שלי?" הוא שאל, "שאני מרגישה איתך כל כך בנוח! ואנחנו בקושי מכירים! אנחנו מכירים בערך רק… חמישה ימים! וזה כבר מרגיש כאילו אנחנו יוצאים חודשיים!" אמרתי, "קוראים לזה א-ה-בה!" הוא אמר ונישק אותי, "אולי במקום להתנשק תלכו לישון?! שחכתם שמחר הולכים לים?!" נייל הופיע במפתן הדלת בזמן שהתנשקנו, "טוב, טוב!" אמרתי וקמתי לתת לו חיבוק, הוא חיבק אותי ואפילו טיפה מחץ אותי, הינו ככה בערך חמש דקות עד שהארי כבר קם כדי להפריד ביננו, "אולי תעזוב לי את החברה בשקט?" הוא שאל/אמר וחיבק אותי מאחור, "להזכירך זאת בת דודה שלי, ויכול מאוד להיות שלא היית מכיר אותה בכלל!" נייל אמר כנעלב ונשק לי על הלחי, "לילה טוב, פרינססה. " הוא אמר וחייך, ונעלם מאחורי הקיר. "קנאי…" מלמלתי להארי וסגרתי את הדלת, "למה את סוגרת?" הוא שאל, מתעלם מקח שאני הרגע עקצתי אותו, "כדי שנוכל לישון!" אמרתי כאילו זה מובן מאליו, "אבל אני מפחד מהחשוך! אני צריך שמישהו יחבק אותי!" הוא ילל ועשה לי פאפי פייס, "אז לך תחבק את זאין." אמרתי וחזרתי למיטה, "למה לי ללכת לזאין כשאת נמצאת כאן איתי?" הוא שאל והתיישב לידי, "כי אני לא הולכת להגן עליך מה- 'מפלצות הענקיות והמגעילות שיקפצו לנו ממתחת למיטה בשעת חצות!' " אמרתי בטון מלחיץ והארי ניצמד לי ליד, "תפסיק להתנהג כמו תינוק!" מלמלתי, "יא'חתיכת קנאי!" אמרתי וצחקקתי לעצמי בלי קול, "אני?! אני קנאי?!" הוא שאל וגהר מעלי, "כן." עניתי עם חיוך מעצבן ברמות, "אני לא קנאי! את הקנאית בחדר הזה!" הוא אמר, "אני לפחות לא מנקאת בזה שבת דודה של החבר שלי מחבקת אותו!" אמרתי עוקצת טיפה, "התחבקתם במשך חמש דקות!" הוא ילל, "אנחנו בני-דודים!" אמרתי ופרסתי את ידי לצדדים, אך הארי ניצל את ההזדמנות ונשכב אחורה בין ידי, "אולי תקום?" אמרתי וצימצמתי את הפתח של עיני, "לא רוצה… נוח ככה." הוא אמר ושם את ראשו על חזי. נאנחתי…." טוב קום! או שאני הולכת לישון עם לואי!" אמרתי, "למה עם לואי?!" הוא שאל מבולבל מעט, "בגלל שהוא חתיך, והוא נחמד, וחמוד, ומשוך.. ויש לי עוד מאה ואחת סיבות להגיד לך!" אמרתי, לא צחקתי, באמת יש לי עוד מאה ואחת סיבות להגיד לו למה. "אוקיי! אוקיי! אני קם!" הוא אמר וזז הצידה. "לילה טוב אהוב שלי." אמרתי ונישקתי אותו, הוא חיבק אותי כפיות ונרדמנו.

פרק מס' 10!!!

התעוררתי לפני הארי, אבל לא קמתי כדי לא להעיר אותו.
הדלת נפתחה והרמתי את ראשי, זאין נכנס לחדר וראה שממש משעמם לי והארי עדיין ישן, הוא חייך חיוך תחמני, ' או או ! זה לא יגמר טוב!' חשבתי, הוא התקרב עלינו וקפץ על הארי, "אעאעאע!" צרח הארי והתקפל, "זאין! תעוף ממני!" הוא צרח והסתכל עלי בעודי צוחקת, "תודה זאין!" אמרתי, "אני חייבת לך!" המשכתי לצחוק ורצתי למזוודה שלי, הוצאתי את בגדי הים שלי, "שחור, אדום כחול, תכלת, צהוב או ורוד?" מלמלתי לעצמי… "נלך על שחור." החלטתי לבסוף והכנסתי את כל שאר בגדי הים לתיק. לקחתי שמלת נוף בצבע תכלת.
התלבשתי מהר ועשיתי קוקו גבוהה.
יצאתי וירדתי למטה, כולם כבר היו מוכנים, וגם אלינור החברה של לואי ופרי אדוארדס מליטל מיקס היו שם, "הולכים?" שאלה פרי ואז היא ראתה אותי, "היי." אמרתי ולחצתי ידיים עם פרי, "אני מאי," "אני פרי." היא אמרה, "אלינור." אלינור שהייתה מחובקת עם לואי חייכה, "היי! רגע, את מאי שזכתה מקום ראשון בתחרות הדוגמניות השנתית?!" שאלה לפתע פרי, "זאת אני." אמרתי וחייכתי, "טוב הולכים כבר?!" האי התפרץ לשיחה וחיבק אותי מאחור, "כן." ענו כולם והלכנו למכוניות, זאין ופרי במכונית אחת, אני והארי, אלינור ולואי וליאם ונייל.

אחרי נסיעה של חצי שעה הגענו לחוף.
הארי כיבה את המנוע ופתחתי את הדלת, יצאתי החוצה ונשמתי את רוח הים שהצליפה בפני.
הרגשתי את ידיו של הארי נכרכות סביב מותני, ואת נשמותיו על עורפי, "באו כבר!" שמענו את נייל צועק ופקחתי את עיני, הסתכלתי מעט הצידה וראיתי את שערו של הארי, "באוי?" הוא שאל, ולקח את ידי, התנתקנו מהחיבוק ורצנו למטה, הינו לפני המים ואני נעצרתי, הארי שלא הספיק לקלוט את זה שיחרר את ידי ומעד לתוך המים, צחקתי, הסתכלתי עליו וראיתי את הסומק מטפס במעלה לחיו, כל הבנים צחקו איתי ואלינור ופרי שמו את ידיהם על פיהם כדי להשתיק את צחוקם. "אני רציני!" הוא אמר והתקרב אלי כולו נוטף ממי הים המלוחים, "למה עצרת?!" הוא התקרב עוד צעד ואני לקחתי צעד אחורה, הוא התקדם אחד, ואני נסוגתי אחד, "כי לא רציתי להיכנס למים." אמרתי והסתכלתי על הארי הרטוב, "תביאי חיבוק!" הוא אמר, לא נפלתי בפח. "לא תודה!!" צעקתי והתחלתי לרוץ, והוא אחרי.


תגובות (7)

תמשיייכי!!!
מושלם

19/03/2013 07:32

תמשיכי!!!

19/03/2013 07:40

2 תגובות ואני ממשיכה :)
וקורל, את הראשונה שאני מוסיפה בסיפור פרק 11/12 את מצטרפת חחח

19/03/2013 07:45

מושלםםםםם תמשיכייי !!

19/03/2013 11:01

תמשיכייי נוני!!! וגם אני יכולה להכנס לסיפור אם יש מקום? ולא חייב להיות עם הבנים.. אבל רצוי חחח ואם כולם תפוסים אז אפשר להיות עם סתם מישהו? כי מכל הסיפורים שאני קוראת אין לי דמות בסיפור.. כן אאוץ׳ חח אז אפשר פליזוש?? וזה מושלם תמשיכי!!

19/03/2013 11:44

תמשיכי ומהר

19/03/2013 12:19

ממשיכה !!
ויעל, (ככה כותבים את השם שלך?) אני ינסה להוסיף אותך

20/03/2013 01:59
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך