נוני love
פרק צולע... :(
חח אני מעתיקה 2 שורות וחצי מהמחברת שרוב הסיפור כבר כתוב שם, ואת כל השאר ממציעה עכשיו מחדש ><

2 תגובות ואני ממשיכה

אבל ודרך אגב.. מחר אני נוסעת לבית מלון, עד יום שבת אחרי הצהריים..לא בטוח שאני יכול להעלות פרקים.
וגם מיום ראשון עד יום שלישי.. לא בטוח, אני אהיה אצל דודים שלי..והם דתים.

החבר של הבן דוד שלי סיפור עם 1D ! פרק 11

נוני love 20/03/2013 1569 צפיות 12 תגובות
פרק צולע... :(
חח אני מעתיקה 2 שורות וחצי מהמחברת שרוב הסיפור כבר כתוב שם, ואת כל השאר ממציעה עכשיו מחדש ><

2 תגובות ואני ממשיכה

אבל ודרך אגב.. מחר אני נוסעת לבית מלון, עד יום שבת אחרי הצהריים..לא בטוח שאני יכול להעלות פרקים.
וגם מיום ראשון עד יום שלישי.. לא בטוח, אני אהיה אצל דודים שלי..והם דתים.

"נכון שהם חמודים ביחד?" שמעתי את פרי שואלת את זאין כשעברתי לידם בריצה, עדיין בורחת מהארי הרטוב.
"היא תמיד חמודה!" הארי צעק, כנראה שגם הוא שמע את פרי, "ואתה תמיד דביל!" צרחתי ועליתי על החומה שהפרידה בין חנית כלי הרכב והחוף מלא החול.
"אני יכול להיות דביל, אבל אני תמיד יישאר חתיך!" הוא צעק והסתכל עלי מלמטה. למזלי הרב, אין לי פחד גבהים! מיישום ש"החומה" הזאת, הייתה די גבוהה. "רדי משם!" שמעתי את ליאם והוא התקרב לכיוונינו, "את תיפלי!" הוא צעק, "אני לא! ואני לא יורדת עד שהארי מתרחק מכאן!" צעקתי בחזרה, "הארי תעוף משם!" לואי רץ אלינו, "למה אני זה שצריך לעוף?! זאת החברה ש-ל-י!" הארי שאל כנעלב, "כדי שהיא תרד כבר!" הוא צעק עליו, "מה הקשר?! למה לי אסור להיות כאן?!" הוא החזיר את "הכדור" ללואי, "כי אחרת היא לא תרד משם!" הארי נאנח, והסתכל עלי בעניים גדולות ועצובות, נאנחתי גם אני, "לא." אמרתי והם הסתכלו עלי. "אני מעדיפה שהארי יתפוס אותי…" אמרתי, נכנעת, "אבל את לא רצית להירטב לא?" "יש לי מתחת בגד-ים!" אמרתי, הורדתי את השמלה וכל הבנים בהו בי, "תפסיקו!" צרחתי! "להספיק מה?" של לואי, שבהה בי גם הוא, "תפסיקו לבהות בי!" צעקתי, "תפוס!" אמרתי ללואי וזרקתי אליו את השמלה, הוא תפס אותה ואני קפצתי, צחקקתי לי באותו הזמן, הלחץ באוזני היה גדול, אך התעלמתי ממנו, הרגשתי לפתע את זרועותיו השריריות של הארי מחזיקות בגופי, "ניצחת…" אמרתי, הייתי צמודה להארי, ככה שדי נרטבתי. החזקנו ידיים והלכנו לכיוון הים, "את יודעת, די הבהלת אותי עם כל הקטע של הקפיצה… אבל זה היה שווה את זה," הוא אמר, "מה היה שווה את זה?" שאלתי, "לראות אותך בביקיני." הוא אמר, הלסת שלי נשמטה, "סליחה?!" שאלתי, "אני סולח." הוא אמר צוחק, "מה אמרת מקודם?!" צעקתי, "שזה היה שווה לראות אותך עם ביקיני?" הוא שאל/אמר, "נו טוב…" נאנחתי, "עם זה מה שכל כך משמח אותך.. אז בסדר.." אמרתי ונישקתי אותו, ודחפתי אותו שוב למים, רק שהפעם, הוא תיחמן אותי! לא שמתי לב שהוא המשיך להחזיק בידי ומשך אותי איתו למים.


תגובות (12)

זה מושלם ולא צולע!!!!!!!!
גם היה ממש מצחיק (:
תמשיכי אני מאוהבת בסיפור הזה (גם בך)
תמשיכייייייייייייייייייי

20/03/2013 02:36

תמשיכי ומהר

20/03/2013 02:40

גברתי כדאי לך להמשיך ומהר, אחרת אני…..
את יודעת את ההמשך!
אני כבר מתה לקרוא את ההמשך, למרות שלא קראתי שום קטע על ים במחברת שלך, אז….. זה לא בסדר שאת מחביאה ממני קטעים!
תמשיכי!!!

20/03/2013 03:12

חח לא מחביאה !
פשוט משנה הכל!!
חחח ואני ממשיכה ><

20/03/2013 03:58

תמשיכי!! כל עוד רוצה לחיות לעוד הרבה זמן!!! חחחחח
סתם אני לא אפגע בך נוני..(((:

20/03/2013 04:03

תמשיכי!! כל עוד את רוצה לחיות לעוד הרבה זמן!!! חחחחח
סתם אני לא אפגע בך נוני..(((:

20/03/2013 04:03

תמשיכי!! כל עוד את רוצה לחיות לעוד הרבה זמן!!! חחחחח
סתם אני לא אפגע בך נוני..(((:

20/03/2013 04:03

תמשיכי!! כל עוד את רוצה לחיות לעוד הרבה זמן!!! חחחחח
סתם אני לא אפגע בך נוני..(((:

20/03/2013 04:04

תמשיכי!! כל עוד את רוצה לחיות לעוד הרבה זמן!!! חחחחח
סתם אני לא אפגע בך נוני..(((:

20/03/2013 04:04

חחח תודה :) אני עכשיו כותבת את פרק 12 בקובץ Word :)
ורק אל תהרגי אותי!!!
חחחחחחחחחח

20/03/2013 04:27

תמשיכייי!

20/03/2013 04:44

המשכתי !!!
העלתי את הפרק הבא

20/03/2013 04:56
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך