נוני love
מה יש לי עם הפרקים הגרועים בזמן האחרון?!
אווף!!
לפחות בפרק הבא קורל מצטרפת >< (אני מקווה, כל הסיפור השתנה לי...)
2 תגובות ואני ממשיכה

החבר של הבן דוד שלי סיפור עם 1D ! פרק 12

נוני love 20/03/2013 1640 צפיות 10 תגובות
מה יש לי עם הפרקים הגרועים בזמן האחרון?!
אווף!!
לפחות בפרק הבא קורל מצטרפת >< (אני מקווה, כל הסיפור השתנה לי...)
2 תגובות ואני ממשיכה

&מנקודת המבט של הארי&
התחלתי להשפריץ על מאי עד שהיא נרטבה לגמרי, "אעאע!" היא צרחה והתקפלה על הצד כשהשפרצתי עליה ממי המלח הקרים, "זה קר!" היא צעקה ותפסתי את גופה, החזקתי אותה כמו כלה ורצתי עמוק יותר ויותר לתוך הים, "תוריד אותי!" היא צעקה, עכשיו כבר המים הגיעו לי עד החזה, ככה שלמאי הם הגיעו עד תחילת הצוואר, המשכתי להחזיק אותה עד שהצים כבר נעשו ממש עמוקים.
"הארי דיי! זה כבר נעשה עמוק מדי!" היא אמרה, שנינו כבר הינו חייבים לצוף כדי לא לטבוע. "זה כל הרעיון!" אמרתי ונישקתי אותה, נישקה רכה ומתוקה על השפתיים, "אני לא מצליח לקלוט איך הצלחתי לחיות בלעדיך קודם לכן!" אמרתי אחרי שהתנתקנו, "עובדה שהצלחת!" היא אמרה וחייכה את חיוכה הממיס, "היי!" שמענו את לואי צועק מהחוף והסתובבנו, "זוג יונים! אנחנו רוצים ללכת למסעדה בערב! צאו מהמים!" הוא צעק, "טוב…" אמרתי והחזקתי בידה של מאי, משכתי אותה לחוף ושיחינו לשם.. טוב…. לא לגמרי ברצף, התנשקנו כל כמה סנטימטרים. יצאנו מהמים והסתכלתי על גופה של מאי, זה לא הגיוני כמה יופי יש בבן אדם אחד! ניערתי את ראשי והסתכלתי סביב, כל שאר הבנים שהיו על החוף בהו בה. היא לקחה את המגבת שלה והתעטפה בה, חבל, דווקא יפה לה עם ביקיני.
היא שמה את שמלת החוף שלה ואספה את שיערה החום שבקצותיו הוא בלונדיני.
התנגבתי גם אני והחלפתי בגדים בשירותים שהיו שם, "באוי." אמרתי למאי ומשכתי אותה לרכב. התנעתי את המנוע, ולחצתי על דוושת הגז, היא שיחררה את שיערה, והסתכלתי עליה ממבט חטוף, שיערה הארוך התנופף ברוח ועינה היו עצומות הגענו לוילה לפני כולם. כיביתי את המנוע ויצאנו מהאוטו ורצנו למעלה, "ראשונה במקלחת!" היא צעקה ורצה לחדר שלנו. אין. מה. לעשות. אני. מאוהב. עליתי לחדר שלנו גם אני, ותפסתי בידה שנייה לפני שנכנסה לחדר המקלחת, סובבתי אותה עלי והצמדתי אותה לגופי. זה כל מה שרציתי, להרגיש את נשמותיה, את חום גופה הממכר, ולשמוע את קולה היפה. "נכון שבא לך לתת לי להיכנס למקלחת?" היא העירה אותי מהחלום בהקיץ, "אולי ניכנס שנינו?" שאלתי בתקווה, "אממ…לא." היא אמרה וסגרה לי את הדלת בפנים.


תגובות (10)

מושלם (: תמשיכי מהר!!!!!!!!!

20/03/2013 05:10

תמשיכי!!!!!!

20/03/2013 05:31

תמשיכי!!!!!!

20/03/2013 05:32

תמשיכי

20/03/2013 05:37

תמשיכיייייי מושלם !!
ואני זוכרת שגם אני ביקשתי להצטרף , איפה אני ? חחחחחחחח

20/03/2013 07:23

תממשיכיייי!!!

20/03/2013 07:50

תמשיכיכיייי!!!

20/03/2013 09:15

יואו איזה סיפור נדיר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אומייגאד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

20/03/2013 09:32

חח את תצטרפי עוד מעט אביה, קודם כל לואי ואלינור צריכים להיפרד!

20/03/2013 11:44

תמשיכי ומהר

20/03/2013 14:17
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך