נוני love
2 תגובות ואני ממשיכה...טוב בערך אני ממשיכה או ביום רביעי או ביום חמישי כנראה....

פסח שמח !!

החבר של הבן דוד שלי סיפור עם 1D ! פרק 15 ! (דיירקשנית בדם!!!!!!!!!!! , זה די סיפור עליך ;) ) העלה שנייה

נוני love 23/03/2013 517 צפיות אין תגובות
2 תגובות ואני ממשיכה...טוב בערך אני ממשיכה או ביום רביעי או ביום חמישי כנראה....

פסח שמח !!

הוא עטף את גופי בזרועותיו וחיבק אותי חזק, הרגשתי את תלתליו נוגעים בראשי,, ואת שפתיו עוברות לאט לאט וביסודיות על צווארי. "אני מצטער…אני מצטער שהתנהגתי ככה…הייתי מגעיל, ולא מתחשב. אני קינאתי כי לואי חיבק אותך, ואת צריכה לתת לי עכשיו סטירה על זה. נשיקות לא יעזרו לי, זה כבר משהו שאני לא כול לתקן בעצמי. אני מבקש סליחה…" אמר הארי, הצער נשמע בקולו, "זה בסדר…אני צרחתי עליך, לא הייתי צריכה לעשות את זה." אמרתי ונישקתי אותו, "את מדהימה. גם במראה, וגם באופי, כל גבר שקיים בעולם, רוצה אישה כמוך. אני מבטיח לך." הוא אמר ונשק לשפתי ברכות ממכרת, התנשקנו קלות עד שהנשיקה הרכה הפכה סוערת, הרגשי את לשונו נכנסת לפי, אך לא התנגדתי. התנתקנו בגלל הצורך המטומטם הזה "לנשום" !
"אני לוקח אותך מחר לדייט. מילה שלי." הוא אמר וירדנו למטה, יש ב-30 מדרגות עד לקומה הראשונה מהקומה השישית. "הארי למה אתה מסתכל עלי ככה?" שאלתי, ולאחר רגע כבר הייתי בזרועותיו של הארי שדהר למטה מהקומה החמישית בבית לקומה הראשונה. קומת הקרקע. "הארי תוריד!!" אותי צרחתי. הוא הוריד אותי ליד המבטח שממנו זאין יצא מחזיק בידו פרוסת עוגה. "עכשיו הולכים למסעדה! למה אתה אוכל?!" שאלתי, "כי אני רעב…" הוא אמר ולקח מהפרוסה ביס.
"למה לקחת אותה לכאן?" הוא שאל את הארי וניקה את הפרורים מחולצתו השחורה שדרכה ראו את הקוביות הגדולות והמדהימות שלו! (הערת הכותבת: אין מה לעשות! הפייברויט שלי זה זאין! הייתי חייבת!) "כי היא איטית מדי!" ילל הארי, "אני על עקבים!" החזרתי לו, הוא הסתכל על רגלי ועינו נפתחו לרווחה, "למה למען השם ! את הולכת עם עקבים כאלה גבוהים?!" הוא צעק והרים את מבטו אל עיני, "כי זה מה שהולך לי טוב עם השמלה! וזה גם די נוח…" אמרתי, והסתכלתי על העקבים גבוה של משהו כמו 7 ס"מ (סנטימטר לכל הסתומים שיש לנו בעולם!) "תורידי את זה!" אמר הארי בתוקף. "לא רוצה." אמרתי והלכתי לאוטו וחיכיתי לו שם. "את באה לפה הרבה?" קול שאל מאחורי…..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך