נוני love
3 תגובות ואני ממשיכה :)
במקום פרקים מצורפים אני פשוט יעשה את פרקים 3 ו 4 ארוכייים מאוד!!
איך יצא??

החבר של הבן דוד שלי סיפור עם 1D ! :) פרק 2 חלק ב'

נוני love 10/03/2013 3062 צפיות 8 תגובות
3 תגובות ואני ממשיכה :)
במקום פרקים מצורפים אני פשוט יעשה את פרקים 3 ו 4 ארוכייים מאוד!!
איך יצא??

פרק 2 חלק ב' ארוך!!

~♥מאי♥~

דפקתי בדלת הבית וישרתי את בגדי, "שלום." מישהו פתח את הדלת הוא נראה כמו בד-באוי כזה, היה לו שיער שחור עם פס בלונדיני מחומצן, הוא היה חתיך זה בטוח, אבל לא ממש הטעם שלי. "אממ," אמרתי, "נייל בבית?" "אה את מאי?" הוא שאל, "כן," עניתי, "אז תיכנסי נייל ישן." הוא אמר ונכנסתי, "אתם לא אמורים להיות חמישה?" שאלתי, "אנחנו חמישה, פשוט נייל ישן, לואי אצל אלינור, הארי אין לי מוסג, ליאם אצל אמא ואבא שלו, ואני כאן מדבר איתך." הוא אמר והסתכל לי לתוך העניים, "טוב. איפה אני אמורה לישון?" שאלתי כדי לשים את המזוודות שלי, וגם כי הייתי ממש עייפה ! "את יכולה לישון או עם הארי, הוא עם ליאם, או עם נייל או שפשוט נסדר לך חדר לבד." הוא אמר בפשטות…. הוא הרגע הציע לי לישון עם בן דוד שלי באותה המיטה?! מפגר… "חדר לבד עדיף." אמרתי, "טוב הוא אמר ועזר לי לשים את המזוודות בחדר, "זה חדר האורחים… ומכוון שאת הולכת להישאר כאן חצי שנה עם הבנתי נכון…אז זה החדר שלך לחצי השנה הקרובה." הוא אמר, "עם את צריכה משהו אני בחדר שכתוב עליו "זאין מאליק חתיך הורס!" " הוא אמר ויצא מהחדר, 'זאין מליק חתיך הורס… פחח כן בטח!' אמרתי ונכנסתי למקלחת. יצאתי רעננה, 'טוב אני כבר פחות עייפה, באו נלך להציק לנייל!' חשבתי.
הלכתי בשקט לחדרו של נייל, אוו! הוא נראה כמו מלאך כשהוא ישן, ממש חבל להרוס לו! אבל, החיים קשים!
"אעאעאעאעאעאעאע!!!" צרחתי כמו משוגעת צרחה ממש ממש חזקה מאחורי נייל,
"מה, מי, איפה? בטטה! תזהר יש לי מלפפון!" נייל קפץ ושלף ממתחת לכרית מלפפון שמן.
" מה קרה?!" זאין נכנס בריצה לחדר. "כלום, רק רציתי להעיר את נייל!" אמרתי בתמימות, "מאי אני יהרוג אותך!" אמר נייל והתפקעתי מצחוק כשהוא כיוון אלי את המלפפון שלו!
"מה מצחיק?!" שאל זאין מחזיק אקדח בידו, "כמעט עשית לי התקף לב!" הוא אמר, "המלפפון הזה מצחיק אותי ! איך מלפפון אמור לעשות לי משהו?!" שאלתי עדיין צוחקת, "אני בבית!" נשמע קול מלמטה, "איפה אתם?!" הקול שאל שוב, והארי הציץ במפתן הדלת, הוא נראה מבולבל מקח שזאין מחזיק אקדח, אני צוחקת, ונייל מכוון אלי מלפפון. " טוב, כמעט גרמת לי להרביץ לך, אבל התגעגעתי אליך שאין לי מילים!" אמר נייל ומשך אותי לחיבוק מוחץ. "היי, למה יש לך אקדח ביד?" שאל הארי את זאין, "איזה אקדח?! על מה אתה מדבר?!" שאל זאין ועלה לחדרו. "אה, היי מאי!" אמר הארי וחייך חיוך רחב! "היי אמרתי עדין מחוצה בין זרועותיו של נייל. "נפגשתם כבר?" שאל אותנו נייל, "אמרתי לך, פגשתי אותי אותה במטוס, ישבנו אחד ליד השנייה." אמר הארי כלא מבין עד כמה סתום נייל יכול להיות, "טוב לילה טוב." אמר נייל ואני והארי יצאנו וכיביתי אחרי את האור וסגרתי את הדלת. "אז… איפה את ישנה?" שאל הארי, "בחדר האורחים. עניתי, "איזה מהמם?" הוא שאל, הצבעתי על החדר והוא הנהן, הסתכל בתוך עינו והתהפנטתי, "באוי לחדר שלי שנייה." אמר הארי ומשך אותי לחדרו.
תקשיבי," הוא אמר וסימן לי להתיישב לידו על המיטה הענקית שלו, התיישבתי לידו, "מה?" שאלתי, "אני…אני חושב שאני מרגיש כלפיך משהו, אבל אני לא יודע מה, מקודם כשהתנשקנו ליד המונית, הרגשתי בעננים, אבל את בת דודה של נייל, ועם אני בטעות יעשה לך משהו, הוא לא יסלח לי ! אני ממש מבולבל! אבל מקודם ראיתי אותך בחדר של נייל והלב שלי עשה סלטה באוויר, אני… אני חושב שאני מתחיל להתאהב בך…" הוא אמר והביט בשטיח, "אני יודעת שהתאהבתי בך מאז שראיתי אותך במטוס!" אמרתי וראיתי שהוא מחייך חיוך ממזרי, הוא העלה את ראשו והסתכל בעיני, רכנו אחד לשני והתנקשנו. "אז זה אומר שאנחנו זוג?" שאל הארי שהמשיך לנשק אותי נשיקות רכות על השפתיים, "זה תלוי, עם אתה רוצה." אמרתי והוא הנהן ונישק אותי, "אבל.." מלמלתי והתנתקתי ממנו, "אבל מה?" הוא שאל, "כל חבר שלי חייב לעבור בדיקה אצל נייל." "למה?" "כי הוא לא רוצה שאני יפגע, הוא בשביל כמו אח גדול, הוא תמיד שומר עלי, ועושה איתי שטויות, הוא לא רוצה שאני יצא עם מישהו שיפגע בי." "אה…" הוא אמר והסתכל בעיני, "כן…" "אז באוי נלך לשאול אותו!" אמר הארי ומשך בידי, "לא!" אמרתי ולא זזתי ממקומי, "למה לא?" הוא שאל טיפה מבולבל, "אני לא רוצה..אני לא רוצה שהוא… אני לא רוצה שהוא יגיד לא." אמרתי סוף סוף מצליחה להשלים את המשפט. "ולמה את צריכה להקשיב לו?" שאל הארי, "כי יש בנים שרק רוצים לצאת איתי בגלל שאני דוגמנית בחברות ומגזינים מובלים מאוד, וגם, יש לי חבר שבגד בי…" "מה זאת אומרת "יש לי חבר" ?!?!" הארי התעצבן, " לא חבר! כאילו, אקס! חבר לשעבר, שבגד בי עם החברה הכי טובה שלי." אמרתי על סף דמעות, הקטע שראיתי אותם מתנשקים לי מול העניים חזר אלי בבת אחת ! "אה…" אמר הארי והתיישב לידי. לפתע ראיתי עין מציצה מבין חור המנעול, וראוה את הארי שבדיוק נישק אותי, התנתקתי ממנו כיווצתי את גבותי, "מה קרה?" שאל הארי שניסה לנשק אותי שוב אבל התחמקתי, "בוא רק נגיד שמישהו מסתכל דרך חור המנעול, ועכשיו… הוא הלך…" "אה…." "טוב, תראה, אני ממש מתה מעיפות! אני הולכת לישון." אמרתי ונישקתי את הארי נשיקה, שעם לומר את האמת, לא בדיוק רציתי להתנתק ממנה. "את מעדיפה להישאר ולנשק אות או ללכת לישון?" שאל אותי הארי שחבק אותי מאחור ונשיק אותי נשיקות רכות על השפתיים. " ללכת לישון." אמרתי, הוצאתי לו לשון, והלכתי ל-"חדר שלי", נכנסתי למיטה עם חיוך מטופש על הפנים ונרדמתי.


תגובות (8)

תמשיכיייייי זה כזה מהמםםםםםםםםם

10/03/2013 12:00

תודה :))
עוד 2 תגובות אני ממשיכה לפרק 3 חיחיחיחיחי!
ההתחלה שלו מצחיקה!!!
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

10/03/2013 12:02

תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

10/03/2013 12:28

תמשיכיייייייי מידדדדדדד !!!!

10/03/2013 12:37

תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

10/03/2013 13:32

תמשיכי!!!

10/03/2013 13:39

תמשייייכיז!$##

10/03/2013 23:54

ממשיכה!!

11/03/2013 09:58
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך