נוני love
איך יצא???
סורי שזה קצר...
3 תגובות ואני ממיכה ;)

החבר של הבן דוד שלי סיפור עם 1D ! פרק 4 :)

נוני love 12/03/2013 2329 צפיות 11 תגובות
איך יצא???
סורי שזה קצר...
3 תגובות ואני ממיכה ;)

"אז רק חמש נשיקות אחרונות ואני ינסה לא לבוא לפה באמצע הלילה!" אמרתי וחייכתי.
היא צחקה את צחוקה המדהים "עם אתה בא לפה נייל! יהרוג אותך!" היא אמרה ונישקה אותי.

♥מנקודת המבט של מאי♥

"לא אכפת לי!" הוא אמר ונישק אותי נשיקה ממכרת, לפתע הרגשתי את לשונו בתוך פי, ונרתעתי קצת, היו לי לא מעט חברים, אבל עם אף אחד לא התנשקתי צרפתית… "הכל בסדר לאב?" שאל אותי הארי שלא הבין למה נרתעתי, "סתם…פשוט אף פעם לא התנשקתי עם מישהו צרפתית." אמרתי והשפלתי את ראשי, "אה," הוא אמר, "טוב. את עדין עייפה?" "לא יודעת. בוא נראה טלוויזיה." אמרתי והוא התיישב לידי על המיטה, הדלקתי את הטלוויזיה.
"ונעבור עכשיו לזכיה של דוגמניות השנה! במקום הרביעי, לילי אפליגרוט! במקום השלשי, לילאנה טרביל! במקום השני, אנה אלסמהדור! ובמקום הראשון…" הקארין השאיר אותנו כמה דקות במתח. "קרה משהו?" שאל הארי שראה שאני ממש במתח, "אני דוגמנית אתה יודע, ולא אמרו לנו עדיין מי זכתה…" אמרתי וחזרתי להסתכל על המסך. "במקום הראשון! מאי הורן!!" הקארין קרא ואני הייתי בהלם. "ברכות מאי ה-" התחיל הקארין ואני כיביתי את הטלוויזיה. הייתי פשוט בשוק! הרגשתי שמחה, מבולבלת אבל ממש בהלם!
"מזל טוב דוגמנית ש-ל-י!" אמר הארי, הוא הדגיש את המילה 'שלי' ונשיק אותי. עדיין לא יצאתי מהשוק. "טוב, לילה טוב!" אמר הארי ונישק אותי שוב, והלך לחדרו.
נכנסתי מתחת לשמיכה, עדין לא מעכלת! עדין לא קולטת שזכיתי!
ונרדמתי.

&מנקודת המבט של הארי&

נייל העיר או ומשך אותי לחדר ההקלטות שלנו, ראיתי של הבנים שם. והתיישבתי על כיסא פנוי, "הארי זה נכון מה שזאין אמר?" שאל אותי נייל בתוקף, "התנשקת עם מאי?!" מי התעוררתי, "זאין!!" צרחתי, "אני חושב שזב כן." אמר לואי, אבל אני כבר התנפלתי על זאין במכות, חבטתי בו בכל הכוח, ראיתי שבוא כבר מדם, אבל לא היה לי אכפת. כל הכוח חזר אלי, אפילו שהרגע קמתי מהשינה. "דיי!" ליאם הפריד ביננו וחזרתי להתיישב על הכיסא, "הארי, כן או לא?!" נייל צעק, "כן." אמרתי. ראיתי את אגרופו של נייל מתקרב לפני, עיני נעצמו, אך, לא הרגשתי דבר. פתחתי את עיני וראיתי יד מחזיקה את שורש כף היד של נייל שהייתה מקומצת לאגרוף סנטימטרים ספורים מלהכות את פני.
"אמי אל תתערבי!" צעק נייל והשתחר מאחיזתה של מאי. "לא! אה אל תתערב!" היא אמרה חצי צועקת, "אני אצא עם מי שבא לי אוקיי?!" היא אוהבת את הארי ! והוא חאד החברים הכי טובים שלך! תאמין לי שעם הוא יפגע בי אתה תדע על כך!" נייל הוריד את ידו והסתכל בעינה של מאי, "עם אתה פוגע בה אתה מת!" הוא זרק לכיווני והלך. "תודה." אמרתי וחייכתי, "אבל…לא ישנת?" לואי שאל, "ישנתי עד שהארי צרח…" היא מלמלה ולכה לחדרה. הלכתי אחריה, "הכל בסדר?" שאלתי אותה, "הכל טוב, רק שאף פעם לא רבתי עם נייל." היא מרה ועצמה את עיני, נשקתי למצחה, "לכל דבר יש פעם ראשונה." אמרתי והלכתי לחדרי.


תגובות (11)

תמשיכיייי =))

12/03/2013 05:51

תודה :)
עוד 2 תגובות ואני ממשיכה לפרק 5

12/03/2013 05:53

תמשיכייייי
מהר פשוט מהמםםםם

12/03/2013 05:57

תמשיכייייייי

12/03/2013 06:02

תמשיכככי!
מושלםםםם

12/03/2013 06:14

תמשיכייי

12/03/2013 07:55

תמשיכייי

12/03/2013 07:55

תמשיכי!!!!

12/03/2013 08:24

חח אני ימשיך!
וממש תודה!
אתם ממש מעלים לי את הרצון להמשיך!! :D

12/03/2013 09:47

מושלםםםםם תמשיכייי כבר

12/03/2013 10:46

אווף!
אין לי חשק להעלות עוד פרק עכשיו!
(עזבו משהו הוריד לי ת'מצברוח)
אני מעלה פרק קצר ואני יעלה מחר (עם יהיו מספיק תגובות)
פרק ארוך. :)

אה ואני התחלתי לכתוב סיפור, שאמור להפוך לספר (אין לי כוח להסביר איך ולמה.)
ואני צריכה לדעת עם לשים את זה בסיפורי מתח או אימה, או פשוט סיפורים בהמשכים.

12/03/2013 12:04
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך