נוני love
טוב אז בנות...תקשיבו, אני ורצה לשתף אותכן במשהו שקרה לי היום:
כל היום הייתי עם מצב רוח על הפנים!
למה? -כי רבתי עם אמא שלי
אח"כ זה נעשה יותר גרוע
למה? -רבתי עם חברה שלי.
אח"כ כשרציתי לנסוע עם אח שלי ברכבת לסבתא שלי, בשביל להעביר ממני ת'מצב רוח העגום הזה, אבא שלי החליט שזה לא רעיון טוב.
אז בערך...רבע שעה אחרי שהוא הגיע, אני והוא נסענו, הסתובבנו, אכלנו גלידה, קנינו לי ספר חדש (*~*), אכלנו פיצה והוא הצליח לגרום לי לצחוק ולחייך, מה שלא עשיתי כ-ל ה-י-ו-ם!
טוב, בקיצור...הפרק היה לעלות יותר מוקדם, אבל זה מה שיצא..

נ.ב. חשבתי לעשות עוד פרק אחד, (שהיה 48, וזה יהיה הפרק האחרון.
הסיפור נעשה צפוי מידי וכבר לא ממש כיפי, אז...טוב, הבחירה בידיים שלכן.
♥♥
אוהבת אותכם!

החבר של הבן דוד שלי סיפור עם 1D ! פרק 47 חלק ב'..♥

נוני love 04/07/2013 2080 צפיות 18 תגובות
טוב אז בנות...תקשיבו, אני ורצה לשתף אותכן במשהו שקרה לי היום:
כל היום הייתי עם מצב רוח על הפנים!
למה? -כי רבתי עם אמא שלי
אח"כ זה נעשה יותר גרוע
למה? -רבתי עם חברה שלי.
אח"כ כשרציתי לנסוע עם אח שלי ברכבת לסבתא שלי, בשביל להעביר ממני ת'מצב רוח העגום הזה, אבא שלי החליט שזה לא רעיון טוב.
אז בערך...רבע שעה אחרי שהוא הגיע, אני והוא נסענו, הסתובבנו, אכלנו גלידה, קנינו לי ספר חדש (*~*), אכלנו פיצה והוא הצליח לגרום לי לצחוק ולחייך, מה שלא עשיתי כ-ל ה-י-ו-ם!
טוב, בקיצור...הפרק היה לעלות יותר מוקדם, אבל זה מה שיצא..

נ.ב. חשבתי לעשות עוד פרק אחד, (שהיה 48, וזה יהיה הפרק האחרון.
הסיפור נעשה צפוי מידי וכבר לא ממש כיפי, אז...טוב, הבחירה בידיים שלכן.
♥♥
אוהבת אותכם!

~מנקודת המבט של הארי~
זהו זה, הייתי שבור. ישבתי ליד מיטתה של מאי אשר הייתה מחוברת למכשירים. אינפוזיה הייתה מחוברת לידה החיוורת וצינור היה מחובר לאפה. ליטפתי את לחייה, מנגב את הדמעות שצצות בעיניי בכל שנייה. "הארי, בוא." לואי הופיע לידי, הנדתי בראשי לשלילה. "אני לא מוכן לעזוב אותה." לחשתי, גרוני היה חנוק כאילו ליבי תקוע בתוכו, הסתכלתי על התפרים שעל ידה של אהובתי.

זה הכל בגללי! היא הגנה עלי, היא הקריבה את עצמה בשבילה, היא נלחמה בסטלה אפילו שהיה לה אקדח, אפילו כשהיא הייתה בפצועה כבר היא לא וויתרה.

היא המשיכה להילחם.

"בוא, כולם בקפיטריה. אתה חייב לאכול." הוא אמר, שם את ידו על כתפי. הנדתי בראשי שוב. לא מוכן לזוז. "אתה יודע, עם מאי הייתה כאן עכשיו, היא הייתה אומרת לך ללכת." הוא אמר, גורם ללב שלי להתכווץ. קמתי ממקומי, מנשק את לחייה הקרה ויוצא, אך בכל זאת הספקתי לשמוע את זה.

הצפצוף הארוך. היא..לא! היא לא מתה! ניסיתי לחזור לחדר במהרה אבל לואי קפץ עלי ושיטח אותי על הרצפה, לא נותן לי לזוז, הרגשתי איך כל הכעס הכאב נודפים ממני. "לואי תעזוב אותי!" צרחתי, מנסה להעיף ממני את חברי הטוב, כולם חזרו במהרה הביתה כשהם קראו את ההודעה שלי ומשם רצו לבית החולים. "הארי לא!" הוא צעק, מחזיק את ידי באיקס מאחורי גבי ומוליך אותי לקפיטריה בכוח, "מה קרה?" זאין שאל, לפי המבט שהשתנה על פניו הוא הבין. כולם שם היו בהלם. אני לא מאמין! אני הרגתי אותה! אני הרגתי את אהובתי האחת והיחידה…לנצח….

התיישבתי ליד קורל, מוחה את דמעותיי, שמתי לב שהיא מביטה בי. תוהה מה לומר כעט כנראה. אך במקום להגיד מילה, היא פשוט קמה וחיבקה אותי, עוטפת אותי בזרועותיה החמות וריחה הטוב מתפשט על חושי, אינ מבין למה זאין אוהב אותה. אבל אני וקורל לעולם לא נהיה יחד, אין לי דבר לתת לה, אני יכול להעניק לה את כל הרכוש בעולם, כל הרכוש מלבד הלב שלי.

הלב שלי שמזמן כבר אינו שלי יותר, הלב שלי נהיה שייך למאי מהרגע שהתיישבתי לידה במטוס לניו יורק.

התאהבתי לראשונה.

הרגשתי ידיים עוטפות אותי מאחור וגם ריחה של אביה התפשט עלי, חום גופן של קורל ואביה עטף אותי, הרגשתי עוד זוג ידיים, הפעם זאת הייתה שירז שחיבקה אותי גם היא.

ראיתי ארבעה גברים מתהלכים במהירות לכיוונינו, עד כמה שהצלחתי להבחין בכך מבעד למסך הדמעות ושערה של קורל אשר ליטף מעט את פני. הם נעמדו מול לואי והנהנו, הוא הנהן אליהם וקם לחבק אותי גם הוא.
"מי אתם?" שאלתי לאחר חמש דקות שהצלחתי לצאת מהחביק הקבוצתי.
"דניאל, ריאן, דיוויד וג'ורג'." אמר לי לואי, "האחים הגדולים של מאי." הוא מלמל.

"אה, שלום." מלמלתי, בעוד מבטי תקוע ברצפה החלקה ולא הסטתי משם את מבטי, הם בטח דומים לה.
אני לא רוצה לראות זאת.
"טוב בואו…" ליאם אמר לאחר דקה, מקים את כולנו ופותח את כל דלות הוואן השחור.
אני לא ממש זוכר מה קרה בדרך לוואם, אחרי הכל.
לא הייתי שם. הייתי בעולם משלי – חשבתי על כל העתיד שהיה פרוס לפני ולפני מאי, על כל מה שעוד לא עשינו, על כל מה שהיינו יכולים להיות לולא סטלה הייתה נכנסת!
"הארי מה יש?" שאל נייל, מסתכל על פני בהבאה מודאגת.
"מה זאת אומרת מה יש?!" צרחתי, לא שם לב שאני מבהיל כל נפש חיה אשר הייתה באזור.
"היא מתה ואתה שואל אותי מה יש?!" צרחתי.
"מי מתה?" קול שאל מאחורי, הסתובבתי וליבי החסיר פעימה.
"מאי…אבל..-איך, הרי…את..והצפצוף…" התחלתי לגמגם, מנסה להבין עדיין את אותה השאלה שבערה בי כבר זמן מה -מה היה פשר הצפצוף הממושך?!
מאי נשארה אדישה, ממשיכה להישען על קיר האבן של בית החולים כאילו דבר מעניין אינו קורה כאן.
"את לא אמורה להיות מתה?" השאלה נפלטה מפי. "אממ, כן. אני כן." היא אמרה לאחר התלבטות קלה, אך כנראה שהרופאים החליטו שהם מנסים להחזיר אותי לחיים, ולשם שינוי," הוא אמר ונאנחה. "הם הצליחו." עולמי כנעשה וורוד, רצתי אליה והחזקתי במותניה, מסובב אותה ומחבק אותה קרוב אלי.
מוחץ אותה עד שהיא צעקה שהאוויר יוצא מריאותיה, הסנפתי את ריח שיערה הנעים בריח וניל טעים ונישקתי את שפתייה קלות, לוגם מטעם התות הממכר שלהן.

"שאלה אחת, מאיפה למדת את כל הרגילים שעשית?" שאלתי בעוד עשינו את לעבר הוואן.
היא החלה לגמגם. "א-א-א…אני.." כאילו לא ידעה מה לומר, "כן…?" זירזתי אותה.
"אני…." היא אמרה, תולה מבט נואש בארבעת אחיה, "היא למדה ג'ודו כשהייתה קטנה." אמר הגבוהה ביניהם באנחה, עדיין לא הבנתי מי זה מי.
ג'ודו?!
באמת…אתם עובדים עלי?!


תגובות (18)

לא אכפת לי מה שנוח לך זה ממש יפה!???

04/07/2013 16:07

ושחכתי אם את צריכה עזרה או משהו את יודעת איפה לפנות אלי ;)

04/07/2013 16:08

לאאאאאאאאאאאאאאא אלללל תפסיקיי אותווווו!!! סליחה שלא הגבתי פרק קודם.. תעשי ארוך ואל תגמרי את זה בפרק 48!!
מחכה להמשךךךך
וימים כאלה עוברים אל תידאגי אם אמא את חייבת להשלים ותנסי עם החברה…

04/07/2013 16:09

תמשיכי

04/07/2013 17:09

באמת.נראה לך שאנשים פה יוותרו לך בכזו קלות ותיתנו לך להפסיק?!
לא!!
הם ידרשו המשך!!
אמרתי או לא אמרתי שהיא תחיה בסוף? הייתי צריכה להערב איתך על זה, לפחות הייתי יוצאת מורווח מכל הסיפור הזה…
מתה עלייך!!
אני דורשת המשך!!

04/07/2013 17:22

לאא!
תמשיכיי את הסיפור לפחות עד פרק 70
תמשיכיייי!

04/07/2013 17:44

אוווווחחחח נו שיתחתנו כבבברררררר!!!!!!!!!!
חחח וגם אני קניתי 3 ספרים חדשים והשגתי חוברות קומיקס חדשות!!!!!!
אעאעאעאעאאאאא!!!! (ננה… אני יודעת… או ילד אמריקאי בן חמש… תבחרו…)
אזז… תמשיכיייייי!!!!

04/07/2013 19:17

פרקקקקק מהמםםם, ומקווה שהריבים יסתדרו, גפ אני ואמא שלי רבות כל היום..

04/07/2013 23:09

זה מדהים!!!!!!!!!!!!!
את לא יכולה להמשיך רק עוד פרק אחד אסור לך אני קבעתי!!!!!!!!!!!

04/07/2013 23:38

טוב..רק קמתי וזה כיף לראות את התגובות שלכם
וגם לחשוב שהמצב רוח שלי לא קבור באדמה אלא נמצא על פני השטח…שזה שיפור.
ואני רוצה עוד תגובה אחת ואני אמשיך ♥

05/07/2013 00:34

זה אחד הסיפורים הכי טובים באתר,אולי ה-סיפור הכי טוב באתר,את לא יכולה לסיים אותו,בבקשה תעשי עוד עונה,ולא אכפת לי עם הוא צפוי,והוא לא….

05/07/2013 01:21

אני לא ייעשה עוד עונה.
אבל אני מבטיחה שיהיה עוד סיפור כשהוא ייגמר 3>

05/07/2013 01:59

מעלףףףףףףףףף תמשיכי לפרק אחרון :)

05/07/2013 02:23

מאיה את רוצה שהסיפור ייגמר??
כי בתכלס זה סיפור עליך
ועם את לא אוהבת אני לא אמשיך.

05/07/2013 04:09

תמשיכיייייי !!!!

05/07/2013 04:52

אני ממשיכה לכתוב, אבל אני חייבת לדעת עם הפרק הבא הוא האחרון!

05/07/2013 05:57

סיפור מושלם על תגמרי אותו עכשיו!!!!!!!!!!!

05/07/2013 08:53

גם עם אני אגמור זה לא יקרה בקרוב
יש לי מחסום כתיבה, הגעתי למצב שבתגובה! -אין לי מה להגיד
נעלם לי כל החשק לכתוב…. :

06/07/2013 22:59
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך