נוני love
אני ממש מצטערת שזה משמעם
אבל אני מתה מחום ומתוסכלת.
תגובות ואני ממשיכה.

החבר של הבן דוד שלי סיפור עם 1D ! פרק 48.

נוני love 13/07/2013 1861 צפיות 15 תגובות
אני ממש מצטערת שזה משמעם
אבל אני מתה מחום ומתוסכלת.
תגובות ואני ממשיכה.

"טוב, את רוצה לישון הלילה?" שאלתי את מאי בעודנו עולים לכיוון החדר שלנו. כל השאר נישארו בסלון ראות בובספוג, הייתי נישאר איתם בשמחה, אבל אני מעדיף להיות עם מאי כרגע.
"הארי, אני לא מתכוונת לעשות איתך סקס כל שני וחמישי." היא אמרה, לא מביטה בי אפילו.
"אז מתי את כן מתכוונת לשכב איתי?" שאלתי, חושש מעט מהתגובה.
אחרי הכל, ההרגלים שלי תמיד היו לזיין ולזרוק, ועכשיו פתאום עם מאי…הכל השתנה.
לקח לנו כמעט שנה עד ששכבנו! ועכשיו היא אומרת לי שאני לא הולכת לשכב איתי?!
"בוא רק נגיד שאתה צריך לזכות בזה." היא אמרה, מחייכת אלי והולכת לכיוון ארון הבגדים.
"ככה?" שאלתי, מתקרב אליה ושם את ידי קרוב במיוחד למפשעת, נושך את תנוך אוזנה, מלקק את צווארה ומעביר את ידי האחת על ישבנה.
"לא." היא אמרה, פניה חתומת ואינן מראות לי עם הצלחתי לפתות אותה או לא.
"אז איך?" שאלתי, רוצה כבר להרגיש שוב את גופי חודר אל גופה, לשמוע אותה קוראת בשמי וגונחת אותו שוב ושוב, להרגיש איך גופי מתלהט ואיך גופה היפה משגע את חושי.
"לא יודעת." אמרה, מסמנת לי לבוא איתה למקלחת.
הנהנתי לחיוב ונכנסתי אחריה, סוגר את דלת האמבטיה ונועל אותה.
באתי להוריד את חולצתי ברגע ששמעתי את קולו של לואי מעבר לדלת.
"האזה, בוא מיד! ואתם לא מתקלחים ביחד נכון?" הו אשאל בהשתנקות קלה.
גלגלתי את עיניי ויצאתי החוצה.
"מה אתה רוצה?" שאלתי, "שתבוא." הוא אמר מוביל אותי לחצר האחורית והיפה של הווילה שלנו.
"אני חושב שני רוצה להזמין את אביה לגור איתנו. מה אתה אומר?" הוא שאל, הנהנתי לחיוב, "נשמע כמו רעיון טוב." אמרתי ובאתי לחזור למעלה.
"אה…ותעשה לנו טובה, אני ואביה שומעים אותך גונח את שמה של אהובתך. אז תעשה לנו טובה, תעשו את הדברים שלכם יותר בשקט." הוא אמר, משאיר אותי אדום כמו עגבניה ולא יודע איפה לבור את עצמי.

"אה, כבר סיימת?" שאלתי באכזבה. די רציתי להתקלח איתה, זה כיף שהיא מסבנת אותי, במיוחד במקומות אינטימים יותר.
"כן." היא מלמלה, נעמדת מול המראה ובחונת את גופה היפה, מסתכלת על בטנה ונאנחת.
"הוא מושלם, אבל את חייבת להשמין." אמרתי ושמתי את ידי על כתפייה החלקות,בוחן דרך המראה את גופי הערום.
היא לקחה את התחתונים שלה ושמה אותם מול המראה, לא שמה לב לכמות החושנית שהיא משקיעה בפעולה.
היא הוציאה שורט קצר עשוי בד שהיה כל כך קצר שמעט חששתי שהיא תלך איתו ברחוב וגופה בצבע בורדו, שהתאימה לשורט הלבן.
"אוף." היא מלמלה, מוציאה חזיה שקופה.
"למה אוף?" שאלתי, מסתכל עלי שמה את החזיה ועליה את הגופיה.
"כי זה פוש-אפ." היא אמרה, בוחנת את החזיה השקופה שהרימה את החזה שלה והבליטה אותו עוד יותר ממה שהיה.
הרגשתי את החבר הקטן שלי מתרומם, היא צחקקה, כנראה שמה לב לדבר מהשתקפות המראה.
"בואי נרד למטה." אמרתי, מושך בידה ברגע שאחזה בגומיה ומברשת השיער שלה.

"הנה הזוג החמוד." אמר זאין.
די הופתעתי מכך שמאי התיישבה על בירכיו של לואי והוא החל לסרק את שיערה היפה, קולע בו צמה ארוכה שהגיע עד ישבנה של מאי.
"תודה." היא אמרה, נושקת ללחיו וגורמת לפני להאדים.
"לואי ומאי. יש משהו שאנחנו צריכים לדעת עליו?!" שאלתי.


תגובות (15)

תמשיכי !:)

13/07/2013 04:50

תמשיכי :)

13/07/2013 05:00

וואי מהמםםם חחח את כותבת ממש יפה את ממש מוכשרתת!! תמשיכי מהרר
לאב יוו 3>

13/07/2013 05:43

תמשיכי

13/07/2013 05:47

וואי זה מושלם אבל ברמות!גוד!!!
יש סיכוי להמשך היום?
זה סיפור מדהים ויש לך כתיבה מדהימה<3
לאב יו

13/07/2013 06:44

סוקי בנות
אני אגיע הביתה רק בשבע+ בערב
אני מתה עלייייכן!!!!!!!

13/07/2013 06:48

התגעגעתיייייייייי לסיפןררררררר הזההההההההההה♥♥♥
סיפור מהמםםםם דורששששש המשךךךךך מידדדדדדד!!!♥
תרגישי טובבבבבב יפהההה

13/07/2013 07:04

לואיייי שליייי!!
תמשיכיייייי זה מושלםםםםםםםםםם❤❤❤❤❤

13/07/2013 07:41

וואי זה ממש לא משעמם!! זה מושלםםםם!!!
וואו אני מתה על הסיפור הזה..
המשךךךך
ותרגישי טוב יפה שלי

13/07/2013 08:19

תרגישי טוב…
ותמשיכי,טוב?

13/07/2013 08:41

כן שאנחנו מאוהבים ומתחתנים!
תמשיכי XD

13/07/2013 09:44

תמשיכי!!!!!

13/07/2013 10:54

סתם שאלה, אתן מכירות את זה שהמנועים התקלקלו?
שהכוח נגמר וכבר אין דמעות
שהדבר היחידי שעופף אוצך זה טשטוש מועקה ותסכול?
אכזבה ועצב?

טוב עזבו!
מה אני מדברת שטויות?
זה בכל מקרה לאמעניין אף אחד

13/07/2013 12:18

מושלם תמשיכיייייייי

13/07/2013 12:56

נוני זה מעניין אוצי! זה כן! כי אכפת לי ממך! נקשרתי אלייך אין דברים כאלה! את צריכה להקשיב לי ולהאמין לי! את הדבר הכי טוב שהכרתי, אני הרגשתי אותו דבר כמוך, בא לי לעזור לך, לראות שאת משתקמת, מרגישה טוב יותר.
אני עברתי כמוך אותו דבר! אני יכולה להגיד לך שהכרתי בנות שהחיים שלהם רעים יותר שעברו אונס, התעללויות מההורים, נטישה, מכות, חרם, הכל!
את צריכה לשתף ולספר, ככה עוברים את זה..
הכי טוב.
אני רוצה בשבילך רק את הטוב, אני ממש עצובה.. אני לא יכולה לחשוב על זה שמישהי מרגישה כמוני..
תתנחמי שאני הרגשתי כמוך.
לכל דבר יש יציאה. לכל דבר יש תרופה.
אפילו ללב שבור.
את תראי שביום מן הימים את תביני כמה כוח יש לך להשפיע על אנשים. את ילדה מדהימה! אני מבינה אותך….. ותקראי את כל התגובות החופרות שהתבתי לך אצל שוש ואצלך

13/07/2013 14:42
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך