נוני love
אני יודעת שהפרק משמעם
אבל המצב רוח שלי לא משהו
והראש שלי מסתחרר ולא נותן לי מנוח.

החבר של הבן דוד שלי סיפור עם 1D ! פרק 51

נוני love 27/07/2013 1424 צפיות 11 תגובות
אני יודעת שהפרק משמעם
אבל המצב רוח שלי לא משהו
והראש שלי מסתחרר ולא נותן לי מנוח.

הרמתי את מבטי, מספיקה לראות את הארי מתיישב על המיטה הגדולה, סביבו יש רק מגבת אך הוא נראה תשוש ועייף, כאילו כל כוחותיו נלקחו ממנו. "הארי, מה קורה?" שאלתי, מתיישבת לידו, מרימה את פניו ככה שהן יסתכלו עלי. "אני לא רוצה." הוא לחש, "אני לא רוצה לאבד אותך מאי!" הוא צרח, צרור של דמעות מלוחות ירדו על פניו, אך לו….לו לא היה אכפת כלל. "הארי…די." אמרתי, מלטפת את לחיו ומעבירה את ידי בתלתליו הרכים והרטובים. "אני לא מוכן מאי.." הוא ילל, מביט בי במבט שבור, "אני מצטערת הארי, אבל אני לא יכולה לעשות כלום עם העניין הזה." לחשתי, "אבל תבטיח לי דבר אחד, אתה לא נשבר." אמרתי, מנשקת את צווארו ולוחשת מדי פעם את המילים, "תבטיח לי שלא תשכח אותי, אבל תמשיך לשיר, תמשיך להופיע ולגרום למליוני המעריצות שלך לחייך, לצחוק ולבכות מאושר. בסדר?" אמרתי, נושכת מעט את המקום הרגיש שבצווארו, מלקקת ונושפת שם אוויר קר. הרגשתי איך הצמרמורות של הארי מתפשטות על גופו החסון והשרירי.

"תבטיח לי הארי." לחשתי לו, "אני מבטיח.." הוא מלמל, "אבל עכשיו את מתלבשת ובאה איתי." הוא אמר, קם מן המיטה ומוריד את בגד הים והבוקסר שלו, מחליף את בגדיו במהירות ומחכה שאני אקום ואעשה זאת גם. נאנחתי, שולפת בגדים מן הארון ונכנסת לחדר האמבטיה, אך שנייה לפני שהדלת נסגרה רגלו של הארי עצרה בעדה, "תעשי את זה מהר." הוא אמר, מחייך אלי ונכנס פנימה, מסדר את תלתליו ומשפריץ כמות מכובדת של בושם על צווארו, החלפתי את בגדי מהר, קולעת את שערי לצמה על הצד ומתאפשרת חלש, "טוב…אז לאן אנחנו הולכים?" שאלתי בעוד הארי מושך בידי לכיוון הדלת. "לשופינג שלא קשור לבגדים." הוא אמר בחיוך והתעלם מכל צלמי הפפארצי שעטפו אותנו. חייכתי לעברם, מרגישה את אחיזתו של הארי מתהדקת סביב ידי ואיך גופי נצמד לגופו, נשמתי את הבושם הממכר שלו וחייכתי לעבר המבט הסקסי שהיה על פניו, הוא העביר את ידו האחת בשיערו ובשנייה הצמיד את אגני ואגנו. "טוב…אז למה אנחנו רק עומדים מול חלון הראווה?" שאלתי בעוד הארי בוחן אוזניות ביטס לבנות, "בואי." הוא אמר, מושך בידי לתוך החנות. הוא לקח שני מחשבי לפטופ גדולים, שתי מצלמות רשת, שתי זוגות של אוזניות ביטס ושני אוזניות עם רמקול. הוא שם את הכל בסלסלה קטנה שלקח מהדלפק.
הוא לקח גם שתי חבילות של דיסקים, שתי דיסקי on-ki. "אני חושב שזהו.." הוא מלמל, "למה כל זה?" שאלת בפליאה, "בשביל שאני תמיד אוכל לראות אותך ולדבר איתך…לא משנה איפה אני אהיה בעולם." הוא אמר בחיוך, מנשק את שפתיי לשתי שניות ומשלם למוכר. "ועכשיו לאן?" הוא שאל כשאשר אני משכתי אותו לחנות שמדפיסה תמונות על כל פני פריטים. "תחכה בחוץ." אמרתי למרות המבט המבולבל שעל פניו, "ניגשתי למוכרת ונתתי לה את כל התמונות שרציתי.

יצאתי משם לאחר חצי שעה ושתי שקיות גדולות בידי, "למה כל זה?" הוא שאל, בעודנו עושים את דרכנו לבית הקפה הקרוב. "אתה תגלה בבית." אמרתי. בחיוך, "שתי איס-קפה" הוא אמר למלצר והמשיך לנשק אותי ברכות. "הארי!!" קול נשמע לידינו, "טיילור?!" הוא שאל בבלבול, "מה את עושה כאן?" הוא שאל, הבאה נדהמת על פניו…"מה…לא אמרו לך את החדשות?" היא שאלה, "איזה חדשות?" שאלתי.


תגובות (11)

טיילור הרסת לי את היום
תמשיכי!!!!!!!!!

27/07/2013 07:14

מושלםם תרגישי טוב
ותמשיכייי

27/07/2013 07:14

זה מושלם!!!
תרגישי טוב נסיכה
לאב יו

27/07/2013 07:17

תרגישי טוב
והפרק מושלם
תמשיכי מהר

27/07/2013 07:26

את מודעת לזה שהתגעגעתי אלייך?
ואת מודעת לזה שאני בבית של שומרי שבת והסתגרתי בחדר בשביל לקרוא את הפרק המושלם?
ואת חודעת לזה שאם את לא ממשיכה אני מתחרפנת?!
ואת מודעת לזה שאני חולהעלייךךךךךךךךך
כתבתי יותר מידי…..
אוהבתתתתצ אותךךךךך מהממהתתתת

27/07/2013 07:34

חחחח אני מסורתייה אבל לא שומרת שבת… (אנחנו רק לא מדליקים אש בשבת אבל כל השאר כן..)
וגם אני התגעגעתי אליך!!

27/07/2013 07:37

תמשיכיייי!!

27/07/2013 08:00

חחחח מחכה להמשך…

27/07/2013 09:47

טוב אז תראו…אין לי שמץ מתי אני אמשיך
אבל בגלל שהאח המעצבן שלי החליט שהוא חולה דווקא על השבוע חופש של ההורים שלי!
אנחנו לא ממש סגורים מה אנחנו הולכים לעשות
אבל בטוח שאנחנו נצא לקאמפינג ואז שבוע אחרי זה אני נוסעת לחברה (ברכבת לבד ><)
אז…נחייה ונראה

27/07/2013 09:48

תמשיכיייייי זה מושלםםם , תרגישי טוב ❤❤❤

27/07/2013 11:01

מהטיילור קשורה עכשיו??!
הפרק מושלםםםםםםםם
לאב יווו תמשיכי מהרררררררררררר

28/07/2013 16:25
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך