נוני love
איך יצא??
3 תגובות ואני ממשיכה :)

החבר של הבן דוד שלי סיפור עם 1D ! פרק 6 חלק ב' העלה שלישית…-_-

נוני love 17/03/2013 1067 צפיות 6 תגובות
איך יצא??
3 תגובות ואני ממשיכה :)

"שתיים! שלוש!" הוא צעק את המספר האחרון ודפקנו את ראשו של ליאם בדלת, ובדרך מוזרה כל שהיא, הדלת התנפצה, "אחחח!" הוא צרח!
עזבתי אותו ורצתי למאי ששכבה על הרצפה מחוסרת הכרה, ירדתי על בירכי ושמתי את ראשה עליהן מסיט את שיערה מפניה היפות, "היא התעלפה!! תתקשרו לאמבולנס!" צרחתי וזאין רץ לטלפון, "הם בדרך!" הוא הודיע וכולם התקבצו סביבי, "היא תהיה בסדר!" אמר לואי שלא נשמע ממש בטוח בעצמו אבל ניסה להרגיע אותי ואת הארי, שממש כמעט בכה.
הטלפון של מאי צלצל, והשיר DNA של Little Mix נשמע, הרמתי את האיפון שלה והסתכלתי על השם, "דני." היה כתוב, נאנחתי ועניתי "הלו?" שאלתי, "מאי?!" שאל אותי דני, "לא. זה נייל, מאי לא יכולה לדבר עכשיו." אמרתי בקוצר רוח, "טוב, תגיד לה שתתקשר אלי כשהיא יכולה." הוא אמר במהרה וניתק. "מי זה היה?" שאל אותי ליאם עדיין משפשפש את מצחו האדום, "דניאל, דני, האקס של מאי. הוא בטח רצה שהם יחזרו." אמרתי, "טוב, זה! לא הולך לקרות כל עוד אני כאן." אמר הארי שהדגיש את המילה 'זה' ושם מגבת לחה וחמה על מצחה של מאי,

~לאחר 5 דקות~
הכניסו את מאי לאמבולנס ואני והארי התווכחנו מי יעלה איתה, בסוף עלינו שנינו. "אתה מבטיח שאתה לא תפגע בה?" שאלתי לפתע אחרי שתיקה ארוכה בדרך לבית החולים, "אני לא מבטיח, אני נשבע!" הוא אמר וחייכתי.
ירדנו מהאמבולנס והכניסו את מאי לחדר. חיכינו שעה בבית הקפה שבקומה התחתונה ד שרופא בא ואמר שהיא התעוררה, "היא התעוררה, אבל היא תיאלץ להישאר כאן היום, ומחר היא תשתחרר, אז…מי נישאר איתה?" הוא שאל, והארי קפץ מהכיסא שלו, "אני!" הוא אמר מיד, "טוב, אני הולך להגיד לה שאנחנו הולכים." אמרתי ונכנסתי לחדר מספר 325. "היי!" אמרתי כשנכנסתי, היא חייכה, "היי," היא אמרה צרודה, "אני, לואי, ליאם וזאין חוזרים הביתה, והארי נשאר איתך פה. את תשתחררי מחר." אמרתי וחיבקתי אותה חיבוק דוב, נשקתי למצחה ויצאתי ואחרי לואי נכנס.

♥מנקודת המבט של מאי♥

"היי," אמר לואי והתיישב לידי, "איך את?" הוא שאל, "יותר טוב." חייכתי, "טוב, ניפגש בבית." הוא אמר וחיבק אותי, שתתי מכוס המים שהרופא הביא לי מקודם.
"היי," קולו הצרוד של הארי נשמע והארי נעמד לידי, "ממש הדאגת אותי! את מרגישה יותר טוב?" הוא שאל והתיישב לידי, "כן." עניתי והוא נישק אותי. זזתי קצת הצידה, והאיר נשכב לידי, "אני אוהב אותך!" הוא אמר ונשק לשפתי, "גם אני אותך!" אמרתי וחייכתי, "אה, מישהו בשם דני התקשר אליך מקודם כשלא היית בהכרה" הוא אמר אחרי דקה שלא הפסקנו להתנשק, "אה..ה" אמרתי כששמעתי את שמו של דני, אני חייבת להגיד, שהופתעתי, הוא בגד בי, ואז חזרנו, ואז הוא שוב בגד בי. "מה קרה?" שאל הארי ששם לב ששקעתי טיפה במחשבות. "סתם," אמרתי וחייכתי חיוך מזויף, "את יפה!" הוא אמר ונישק אותי, "אני דוגמנית!" אמרתי -_-.
"בלי קשר!" הוא מר ונישק אותי שוב, "טוב, תראי…עכשיו 5:35 לפנות בוקר, באוי נלך לישון ומחר אני לוקח את לדייט!" הוא אמר וזז טיפה לידי במיטה הזוגית שחלקנו, שהחליפו אותה למיטה זוגית כשהתעוררתי. "לילה טוב!" אמרתי ולחצתי על מתג האור, נרדמתי כאשר אני והארי ישנים כפיות.


תגובות (6)

אווח איזה חמוד הארי!!!
תמשיכיי! ^__^

17/03/2013 12:45

יצאא מושלםםם תמשיכייייי

17/03/2013 13:06

את כותבת ממש יפה קראתי את כל הפרקים של הסיפור הזה
וגם אני אוהבת לקרוא ספרים ואהבתי את התמונה ששמת אז
ותמשיכיי זה מהמםם
וזאת התגובה השלישית :)

17/03/2013 13:29

את כותבת ממש יפה קראתי את כל הפרקים של הסיפור הזה
וגם אני אוהבת לקרוא ספרים ואהבתי את התמונה ששמת אז
ותמשיכיי זה מהמםם
וזאת התגובה השלישית :)

17/03/2013 13:29

את כותבת ממש יפה קראתי את כל הפרקים של הסיפור הזה
וגם אני אוהבת לקרוא ספרים ואהבתי את התמונה ששמת אז
ותמשיכיי זה מהמםם
וזאת התגובה השלישית :)

17/03/2013 13:29

:) אני אמשיך !
חח תודה

18/03/2013 02:34
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך