נוני love
אני מצטערת שזה קצר....
אבל זה מה שיש.
ודרך אגב.. אני די התבאסתי, גם מאי לא קוראת את הסיפור...
וגם כי אף אחד לא קורא את Dear Music
אני מרגישה כאילו שעם אני מעלה סיפור שהוא לא על וואן דיירקשן זה לא מעניין אף אחד.
וחבל! כי יש לי ממש סיפור בראש! גם לא "סיפור אהבה אבוד" וגם ל"Dear Music!" אני גם רציתי להעלות סיפור אימה.
אבל הצלחתי כבר להבין לבד שלא יהיו קוראים.
באמת שהתאכזבתי.... :(

החבר של הבן דוד שלי סיפור עם 1D ! פרק 7!!

נוני love 18/03/2013 1690 צפיות 7 תגובות
אני מצטערת שזה קצר....
אבל זה מה שיש.
ודרך אגב.. אני די התבאסתי, גם מאי לא קוראת את הסיפור...
וגם כי אף אחד לא קורא את Dear Music
אני מרגישה כאילו שעם אני מעלה סיפור שהוא לא על וואן דיירקשן זה לא מעניין אף אחד.
וחבל! כי יש לי ממש סיפור בראש! גם לא "סיפור אהבה אבוד" וגם ל"Dear Music!" אני גם רציתי להעלות סיפור אימה.
אבל הצלחתי כבר להבין לבד שלא יהיו קוראים.
באמת שהתאכזבתי.... :(

&מנקודת המבט של הארי&

התעוררתי ב7:00 בבוקר מאור המשמש הנעים שחדר מבעד לחלון והציף את חדר בית החולים. מאי עדיין ישנה, אז רק הסתכלתי עליה, ועלה כמה שהיא מושלמת! היא כל כך יפה כשהיא ישנה! גם כשהיא ערה כמובן! אבל כשהיא ישנה היא נראת כמו מאלך מושלם.
"בוקר טוב.." היא פקחה את עיניה הירוקות בשעה 10:30 בבוקר.
"כמה זמן אתה כבר ער?" היא שאלה, "משהו כמו… 3 שעות?" שאלתי/אמרתי כאילו זה אותו הזמן כמו 5 דקות…
"אז למה לא הערת אותי?" היא צחקקה את צחוקה הממכר.
"אבל את חמודה כשאת ישנה, לא רציתי להפריע לך…" אמרתי, "טוב, אז לאן אתה לוקח אותי היום?" היא שאלה בסקרנות."סוד" אמרתי ונישקתי אותה. היא קמה מהמיטה והתלבשה, עצמתי עת עיני בזמן שהיא התלבשה והרגשתי את ידיה החמות נחות על עיני כאשר היא עומדת מאחורי. הרגשתי את שיערה החלק והארוך מלטף את פני ושפתיה נוגעות בשלי. "אני אוהבת אותך." היא מלמלה והזזתי את ידיה מעיני, ראיתי את חיוכה ונישקתי אותה.
"טוב, אולי במקום להתנשק כאן, נוציא את עצמנו מבית החולים?" היא שאל/אמרה וגיחכה.
הלכנו לאוטו שלי, היא התיישבה לידי ונישקה את שפתי.
התנעתי את האוטו והתחלנו לנסוע, "אוף! זה קשה!" אמרתי לפתע, "מה קשה?" היא שאלה, "לא לנשק אותך! אבל אני חייב להסתכל על הכביש!"


תגובות (7)

תמישכי חבל שיצא קצר
ואני יקרא את הסיפורים האחרים ואני ממש מבינה אותך שאין קוראים לסיפורים רגילים

18/03/2013 03:47

תמשחכי זה מושלם!!

18/03/2013 03:49

תמשיכי ונראה לי שמאי פרשה, לא?
תמשיכי מושלם (:

18/03/2013 04:00

תמשיייכייי!!!!

18/03/2013 04:29

תמשיייכייי!!!!

18/03/2013 05:16

תמשיייכייי!!!!

18/03/2013 05:16

תמשיכיייייייי דחוף זה מושלםםםם

18/03/2013 06:12
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך