נוני love
איך יצא?
אווף!
אין לי עדיין תגובות בDear Music!
אוף איתכם!!!!

החבר של הבן דוד שלי סיפור עם 1D ! פרק 8

נוני love 18/03/2013 1738 צפיות 7 תגובות
איך יצא?
אווף!
אין לי עדיין תגובות בDear Music!
אוף איתכם!!!!

פרק מס' 8
אמרתי והיא צחקה,"הגענו!" אמרתי ויצאתי מהר מהאוטו, פתחתי את דלתה כדי שהיא תוכל לצאת, "ג'נטלמן!" היא צחקקה ויצאה, נכנסנו לוילה שלי ושל הבנים.
"אנחנו בבית!" צעקתי ולואי רץ אלינו מחדרו, "איך את?" הוא שאל וחיבק את מאי, "יותר טוב, תודה." היא אמרה וחייכה, "האוי." אמרתי והלכנו לחדר שלה, הדלת הייתה עדין שבורה וחלקי עץ גדולים וקטנים התפזרו בכל החדר, "מה קרה כאן לעזאזל?!" היא צעקה, "ככה פתחנו את הדלת כשהתעלפת. נאלצנו לנפץ אותה, היא הייתה נעולה.." אמרתי, "אז אפה בדיוק אני אמורה לישון?" היא שאלה, חייכתי חיוך מסנוור והרמתי אותה כמו כלה, "מה אתה עושה?!" היא צרחה, והתחלתי לרוץ לכיוון החדר שלי, בעודי חולף על פני חדרו של נייל שהסתכל דרך פתח הדלת, "תוריד אותי!" היא צרחה וצחקה באותו הזמן, "אני יחשוב על זה, טוב… חשבתי! לא!" אמרתי והמשכתי לרוץ עד שהגענו לחדר שלי וזרקתי אותה על המיטה. "אעאע!" היא צרחה, והמשיכה לצחוק, "בוא נרד למטה." היא אמרה והנהנתי, ירדנו למטה והצטרפנו לכולם שראו טלוויזיה, התיישבתי על הספה ומאי התיישבה עלי.

♥מנקודת המבט של מאי♥

התיישבתי על הארי, ומיד זיהיתי את תצוגת האופנה שהם ראו ! "מאי, זאת לא את?!" שאל לפתע ליאם, "כן, זאת כן אני. אני דוגמנית." אמרתי והמשכתי להסתכל על המסך, זה מוזר! לראות את עצמי עושה פוזות למצלמה! "את אשכרה גם דוגמנית ביקיני?!" שאל זאין, ואני רק הנהנתי, המשכנו לראות את התצוגה עד שכבר נעשיתי עייפה, "אני עייפה. אני הולכת לישון. לילה טוב כולם!" אמרתי וקמתי מהארי, "לילה טוב נסיכה." נייל קם וחיבק אותי, "לילה טוב שמן!" צחקקתי והלכתי לחדר של הארי, שהפך להיות גם החדר שלי כרגע.
נכנסתי למקלחת והתקלחתי במשך חצי שעה. סגרתי את המים ושמתי על עצמי מגבת (כמו שמלת סטרפלס כזאת? נו כולן מכירות!) ויצאתי לחדר לקחת בגדים שחכתי לארגן מקודם, פתחתי את הדלת ומצאתי את הארי מתכתב עם מישהו בטלפון שלו ויושב על מיטה, הוא הרים את המבט וחייך, חייכתי גם אני והוצאתי את הפיג'מה מהמזוודה שהבנים העבירו לכאן מקודם. "כמה זמן את יכולה להתקלח?!" הוא שאל וחיבק אותי מאחור, "שני דברים: אחד, אל תחבק אותי, השער שלי עדיין רטוב, ושתיים, כמה שצריך!" אמרתי ונישקתי אותו, "לא נורא, גם ככה אני מתקלח אחרייך." הוא אמר, "נתראה עוד שעתיים!" אמרתי מצחקקת וחזרתי לשירותים, נעלתי את הדלת והתנגבתי. שמתי את הפיג'מה שלי שזה חולצה קצרה שכתוב עליה You Want to kiss me!" " באדום והגופייה עצמה שחורה. ומכנס מיני מבד בצבע שחור גם. ניגבתי עוד קצת את השיער ויצאתי. "חשבתי שבאמת תישארי שם שעתיים!" הארי אמר ונישק אותי. הוא נכנס למקלחת ונעל אחריו את הדלת. התיישבתי על המיטה והתחלתי לסרק את השיערי, ואחרי חמש דקות הוא יצא. הוא הסתכל על החולצה שלי כמה דקות ואז חיוך ענק התפרס על פניו, החיוך המשולם הזה ! שחשף את הגומות שלו. "מה?" שאלתי כשראיתי אותו מחייך ככה, "סתם… הכיתוב על החולצה שלך… הוא כל כך נכון!" הוא אמר ונישק אותי. הסתכלתי עליו, הוא לבש רק מכנסים, הסתכלתי על הקוביות שלו, הקוביות הגדולות שלו… "מה את בוהה בי ככה?!" הוא שאל והרים אותי והושיב אותי עליו, "אמרו לך פעם שאתה חתיך?" שאלתי/אמרתי והסתכלתי בתוך עינו הירוקות.
"תודה. אמרו לך פעם שאת מושלמת?" הוא חייך ונישק אותי, "תגיד, לא אמרת שאנחנו הולכים היום לדייט?" שאלתי, "אמרתי, אבל נצטרך לדחות את זה, כי… טוב עם אני אגיד לך למה את תביני לאן אני לוקח אותך, וזה אמור להיות סוד…" הוא אמר וכיזה את שנינו בשמיכה. "זה קצת מוזר לי…" אמרתי,


תגובות (7)

תמשיכייייייייייייייייי וסורי שאנשים לא מגיבים אני יודעת גם אני חוויתי את זה ודרך אגב אני קוראת חדשה שלך וזה פשוט יפהההההה
אז תמשיכייייייייי

18/03/2013 12:28

זההההה מושלםםם תמשיכייי ואני עוד מעט ישלים את הפרקים של דיר מיוסיק ;-)

18/03/2013 12:30

מושללםם!

18/03/2013 13:06

או מיי גאד זה מושלם!!!!!!!!!!!!!!

18/03/2013 13:13

תודה :)
אני ממשיכה

18/03/2013 13:43

ת-מ-ש-י-כ-י!!!

18/03/2013 14:51

תמשיייכייי!!!

19/03/2013 02:39
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך