נוני love
אוקי יש לי יותר מדי רעיונות לעונה שנייה!
story of her life זה לא העונה השנייה בסוף!
חיחיחיחי >< פשוט קשה לי להיפרד מהם....מה לעשות?
ויש לי מלללאאאאאא תוכניות קיטשיות, אכזריות ומצחיקות בשביליהם!
טוב אז...העונה השנייה יוצאת לדרך! ומי שרוצה יכולה לעקוב גם אחרי story of her life שהוא על החיים של מאי...

החבר של הבן דוד שלי עונה 2 פרק 1….(הפתעה…?)

נוני love 03/12/2013 1391 צפיות 2 תגובות
אוקי יש לי יותר מדי רעיונות לעונה שנייה!
story of her life זה לא העונה השנייה בסוף!
חיחיחיחי >< פשוט קשה לי להיפרד מהם....מה לעשות?
ויש לי מלללאאאאאא תוכניות קיטשיות, אכזריות ומצחיקות בשביליהם!
טוב אז...העונה השנייה יוצאת לדרך! ומי שרוצה יכולה לעקוב גם אחרי story of her life שהוא על החיים של מאי...

"מאי…" קולו של הארי העיר אותי משנתי, עיניי נפתחו באיטיות ולפני שהפסקתי להבין מה קורה שפתיו התפוחות של הארי כבר נחו ברכות על שפתיי, פותחות אותן מעט ומעדנות את הנשיקה.
"אני עייפה…" מלמלתי כשהתנתקנו, "בואי, אנחנו בבית." הוא לחש, הנהנתי, מביטה החוצה לכיוון ביתו של הארי, הבית של הוריו יותר נכון…
פתחתי את הדלת, מביטה בידי, חושבת שכל עניין הנישואים היה חלום, כך שהופתעתי לגלות שטבעת כסופה עם יהלום מלוטש יפיפה הייתה על אצבעי, "בואי.." הוא לחש, נושק ללחיי בעדינות ומלטפת את שיערי, הוא יצא מן האוטו, סוגר אחריו את הדלת של מושב הנהג ופותח את הדלת שלי, פתחתי את החגורה ויצאתי מהאוטו, מביטה בשמיים שכבר החשיכו מזמן. "נהנת?" הוא שאל, "זה היה אחד הימים המאושרים בחיי!" אמרתי בחיוך, "מה היו הימים האחרים?" הוא שאל וכרך את דו סביב מותניי, "הלידה של הילדים שלנו, היום שבו הכרתי אותך, היום שבו הצלחתי סוף סוף לצאת מכל המחלות שחליתי בהן והיום הזה.." לחשתי, הוא חייך ונשק ברכות לשפתיי, "אני לא מאמין שעוד שבוע אני בן עשרים וכבר הקמתי משפחה…." הוא לחש.
דפקנו בדלת, "פתוח!!" נשמעה צעקה, נכנסו, כולם הביטו בנו, "אוקיי..זה יותר גרע מפאפארצי! תפסיקו להסתכל עלינו!" אמר הארי, סוחף את הצחוק של כולם, "מזל טוב, גבר." ג'ייק אמר ותפח על שחמו של הארי אשר קרץ לו.
התיישבנו בשולחן עם כולם, אוכלים בשקט, אף אחד לא פוצח את פיו, למרות שהרגשתי שכולם מביטים לי ביד…או שאולי בטבעת?
"איך היה עם התינוקות?" שאלתי לבסוף, "וואי מאי, את פשוט לא מבינה איזה חמודים הם!" אמרה ג'מה בהתרגשות, "אני גם רוצה כאלה אבל כשאמרתי את זה לג'ייק הוא כמעט ברח.." היא אמרה בעצב.
"אני לא מוכן לילד!" הוא אמר בהתגוננות.
"אז…מאיפה הטבעת?" שאלה אן לבסוף, קפאתי, לא יודעת איך לענות על כך.
הארי הבין את המצב והרים את ידו. "קנית לה טבעת..או…איזה חמוד הארי!" אמרה ג'מה, "טוב…זאת לא טבעת כמו שחשבתם…" הוא מלמל, "מה זאת אומרת?" שאל רובין בבלבול.
"הם מאורסים! אלוהים, מתי תבינו! ם מ-א-ו-ר-ס-י-ם!" צעק ג'ייק. "א-אתם מ-מאורסים…?!" צעקה ג'מה, "אני לא מאמינה…מזל טוב!" היא אמרה בהתרגשות וחיבקה אותי ואת הארי. "עשית בחירה טובה הארי!" אמר רובין בחיוך גאה, "הבחירה הכי טובה שלי בחיים!" הוא אמר ונישק אותי, שמענו איך כולם זזים באי נוחות, "אוי תסתמו כבר!!" הוא צעק, מושך אותי לעו אחת מהנשיקות המושלמות שלו…


תגובות (2)

תמשיכייייייייי

04/12/2013 08:40

ייאיייי!!
תמשיכיייייייייייייייייייי

05/12/2013 03:35
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך