נוני love
מצטערת אם יש שגיחעות אבל אני מהניד.
אוהבת אותכן!!
ובאמת שבכל פעם שאתן מגיבות אני מחייכת
זה מעלה לי את המוטיבציה לכתוב לכן עוד פרק
נוני.

החבר של הבן דוד שלי עם 1 D פרק 67 3>

נוני love 26/09/2013 1912 צפיות 10 תגובות
מצטערת אם יש שגיחעות אבל אני מהניד.
אוהבת אותכן!!
ובאמת שבכל פעם שאתן מגיבות אני מחייכת
זה מעלה לי את המוטיבציה לכתוב לכן עוד פרק
נוני.

"אז…הכאב שמצולם שם…הוא אמיתי? " שאל ליאם, נאנחתי מהנהנת וממשיכה להביט במסך, רואה את עצמי, רואה את כל הדם והכאב שהיו בעיניי.
"אני חוזרת לישון…" מלמלתי, קמה מידיו של הארי ועולה לחדר.
נאנחתי, מסתכלת סמראה ומרימה מעט את החולצה, חושפת את הבטן שלי אשר החלב לגדול מההריון.
העברתי את ידי על בטני ונאנחתי.
"מה קורה? " קול שאל מאחורי, הסתובבתי, הארי עמד שם, "היא יפיפה…" הוא לחש.
הארי נעמד מאחורי, מלטף את הבטן שלי ומנשק את לחיי.
"תחזור לסרט. " אמרתי חו בשקט, "אבל אני רוצה להיות איתך…" הוא לחש.
"ואני רוצה שתלך ותראה עם כולם את הסרט! אני רוצה קצת לישון…" אמרתי, מביטה קדימה אל המראה, מביטה בהשתקפות שלי ושל הארי.
"תראי איזה זוג יפה אנחנו…" הוא לחש, נושך את תנוך אוזני ונושף עליו אוויר קר, מוצץ, נושך ונושף שוב ושוב עד שאיקי נוצר שם.
הרגשתי שבכל פעם שהאוויר פגע במקום צמרמורות השתחררו בגופי וכאילו נמסתי בידיו של הארי.
"אני לא יכול לתאר עד כמה אני אוהב אותך! " הוא אמר.
הסתובבתי אליו, נושקת לשפתיו בנעימות, מלקקת את שפתיו באיטיות ונושכת את שפתו התחתונה, מושכת אותה מעט.
גניחה יצאה מפיו והוא הסתער על שפתיי.
התנשקנו בלהיטות גוברת, הוא כרך את ידו סביב ישבני והרים אותי.
"הארי…" לחשתי, הם המהם, מנשק את צווארי, נשמתי עמוק, מנסה לא לעשות שום קול למרות ההנאה מהדבר.
"תחזור לסרט…" לחשתי, ממשיכה מיד את דברי כך שהוא לא יכול להגיד דבר, "אני באמת רוצה קצת לנוח ואני לא רותה שתפסיד אותו. " אמרתי. הוא נאנח, "לילה טוב אהובתיי היקרה שלי, תבואי אם את צריכה משהו. " הוא אמר ונשק למצחי.
הנהנתי וחייכתי אליו, מסתכלת על הגבר שלי יוצא מן חדר.
נאנחתי, לוץחת את הפיג'מה הארוכה שלי
מן המיטה המבולגנת שלי.
צחקקתי, מוציאה את שמיכת הפוך מהציפה הפרחונית והירוקה וזורקת אותה כל הריצפה לרגלי.
שמתי את השמיכה העבה והגדולה על כתפיי השמאלית והורדתי את הציפיות הלבנות עם הפרח הגדוך והירוק משתי הכריות, הורדתי את הסדין הלבן והוצאתי ומצאים חדשים מהארון.
הסתובבתי בחדר, מחפשת ומרימה בגדים מלוכלכים.
הרמתי את תחתוני הבוקסר התשיעי בערך של הארי, פקחתי את עיניי למראה הקונדום שהיה זרוק בפינה נידחת.
הוא בהחלט היה משומש, סומק עז עלה בלחיי מן הדבר, זרקתי את הקונדום לפח והמשגתי ללקט את הבגדים המלוכלכים.
שמתי אתהכל בערמה של המצאים וזרקתי הכל לכביסה, ממימנת את הבגדים הכחולים ומכניסה אותם למכונה, מוזיפה מרכך כביסה, אבקת כביסה ומפעילה אותה.
חזרתי לחדר, מסדרת את השולחן הגדול ואת המדפים, מנקה אותם מאבק ומטאטאה את החדר.
סידרתייפה את המיטה והנחתי כמה כריות באמצע.
פרסתי את השטיח הגדול בחדר והוצאתי תמונה ומסגרת מהמזוודה שלי, מכניסה אותה למסגרת ושמה אותה על השידה הקטנה שהייתה בצד שלי במיטה, זהה לה הייתה גם בצידו דל הארי.
בתמונה נראה הארי מחייך, זאת הייתה תמונה מיום השנה שלנו.
פתחתי את הארון, מוציאה את כל הבגדים ומנגבת את הארון מאבק.
קיפלתי את כל הבגדים והכנסתי אותם בחזרה לארון.
פתחתי את מגירת הבוקסרים של הארי, נתקלת בשלושה חבילות קונדומים, פערתי את עיניי.
אחת מהן הייתה ריקה, השנייה חצי ריקה והשלישית מלאה.
מלמלתי לעצמי משהו לא ברור ו משכתי לסדר את הארון.
לבסוף סגרתי את דלת הארון.
חייכתי למראה ג'ורג' שנדען על השולחן.
"כמה זמן אתה עומד פה? " מלמלתי במבוכה.
"מספיק זמן בשביל לראות אותך זורקת קופסאת קונדומים ריקה לפח…"הוא מלמל.
הסמקתי, "אני מבין שאתם שכבתם הרבה אם הוא בזבז כל כך
הרבה לא? " הוא שאל.
צחקקתי, אם יש מישהו שאני מרגישה איתו בנוח, בכל דבר; זה ג'ורג'.
"אני מבין עכשיו איך נכנסת להריון… " הוא מלמל, "למען האמת, כשהארי היה אצלי הוא התחיל לדבר על זה שהוא קוצה ילד…וכנראה שההמצעי מניעה התפספסו לנו באותה הפעם…" מלמלתי.
"סידרת יפה את החדר. " הוא אמר, מביט בחדר המסודר והמתוקתק.
"בואי אלי קצת! " הוא ילל, כן! כולם קיבלו משל עצמם.

נכנסנו לחדר שלו, פיהקתי, מביטה בפיג'מה שעל גופי.
"בואי לישון…" הוא מלמל, מושך אותי למיטה בעוד אני נכנסת לצידו ומתכרבלת בין ידיו.
הוא כיבה את האור ואני עצמתי את עיניי, נכנסת לשינה עמוקה.

"ג'ורג'! תתעורר! " שמעתי קולות, "מה?! " הוא שאל בכעס, הוא שונא שמעירים אותו.
"מאי נעלמה! " אמר לואי בלחץ, כולם היו שם ככל הנראה.
המזכתי לישון אך שמעתי כל מילה שנאמרה.
"אל תיראה כל כך אבוד הארי! " צחק ג'ורג'. "למה אתה צוחק? " שאלה ג'מה.
הרגשתי איך השמיכה מתרוממת וחושפת את ראשי ופלג גופי העליון.
כולם התחילו לצחוק, פתחתי את עיניי, מתרגלת לאור דהכה בעיניי, מחשיך אותן לפתע.
"בואי…" מלמל הארי.
"אל תעשי זאת שוב, הבהלת אותי כהוגן! " הוא אמר, מצחקקת נשקתי לשפתיו.
"דרך אגב, למה אתה משאיר חבילות קונדומים ריקות בארון? " שאלתי והוא חייך חיוך ממזרי.
"כדאי שאני אוכל להיזכר בכל סקס איתך, כל פעם יותר טוב ומהאנה מהקודם לו…." הוא לחש לי בקול מפתע.
"אני עוד מעט חודש רביעי הארי, אני לא יכולה לשכב איתך, זה יזיק לעוברים. " מלמלתי לתוך שפתיו.
"תגידי, מתי אנחנו הולכים לשכב שוב? " הוא שאל עם פרצוף תמים.
"אם נשכב שוב, רק אחרי הלידה…" אמרתי, נכנסת מתחת לשמיכה הנעימה ועוצמת את עיניי.
"אל תדאגי, אני אדאג שאנחנו כן. " הוא אמר בחושניות
הבן אדם פשוט חרמן!
"אה, רק שתדעי…מישהו בשם ג'ייק אמר שמחר יש לך איזה ראיון…משהו לגבי הופעה בוושינגטון. " הארי מלמל.
הנהנתי…רגע.. מה?!


תגובות (10)

ישששששששש!!!!!!!!
יואו כמה זמן לא העלת פרק!!!!!!!
עשית לי את היום!!!!! (הלילה, יותר נכון [פיהוק קל])

26/09/2013 16:29

מושלםםםםם!!

26/09/2013 17:28

אין שגיאות נוני זה יצא מושלם תמשיכיייי

26/09/2013 21:26

מעלףףףףף האריייי ומאי לנצחח

26/09/2013 22:14

יש שגיאות. אבל זה בכל זאצ ממש יפה בגלל התוכן…
תמשיכייייייי

26/09/2013 22:20

למה כמה זמן לא העלתי?
העלתי לפני שיצאתי לדוד שלי…

27/09/2013 00:58

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח הרגת אותי עם הקטעים של הקונדומים><
וואי אני פשוט מאוהבת בכתיבה שלך בגלל ששבזמן האחרון אני לא הרבה באתר אז כדי שאני לא יפספס פרק באייפון הפרופיל שלך תמיד אצלי פתוח אז ככה אני יכולה לראות עם העלת פרק חחחחחחחחחחחחחחח
סורי על החפירה*_*
לאב יוווו תמשיכיי מהרררר

27/09/2013 01:29

אעאעאעאעאע אני מתה!!!
בי בי

27/09/2013 06:28

תמשיכיייי

27/09/2013 06:34

אייס וניל את כותבת מושלם והרגת אותי מצחוק ותמשיכי

27/09/2013 08:43
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך