נוני love
5 תגובות ואני ממשיכה
ב: היום/מחר/יום רביעי/יום חמישי
מקווה שזה מספיק ארוך!

אז.. איך יצא??
לאב יו!!!

החבר של הבן דוד שלי עם 1D ! פרק 16 פרק ארוך ! (האגדה של פסח!)

נוני love 24/03/2013 1374 צפיות 12 תגובות
5 תגובות ואני ממשיכה
ב: היום/מחר/יום רביעי/יום חמישי
מקווה שזה מספיק ארוך!

אז.. איך יצא??
לאב יו!!!

"את באה לפה הרבה?" קול שאל מאחורי, הסתובבתי וראיתי גבר עומד לידי ומחייך חיוך מושך.
"לא." שיקרתי וצמצמתי את עיני, "טוב, רוצה לקפוץ אלי הביתה? ואז אני יראה לך קצת את האזור?" הוא שאל, "לא תודה." סיננתי והוצאתי מתוך התיק הקטן שלקחתי את האיפוד שלי, ובדקתי את הטוויטר. "נו! אל תשחקי אותה קשה להסגה ! את הרי יודעת שבסופו של דבר אני ינצח את הקור הזה." הוא אמר והתקרב אלי, גלגלתי את עיני והוא תפס את סנטרי עם שתי אצבעותיו. "קחי. זה המספר שלי, אפילו שאני לא הולך ללכת מכאן בקרוב…." הוא אמר ושם את המספר בתוך כף ידי, "לא תודה." אמרתי והוצאתי אותו משם. "מאי! באמת, אל תהיה כזאת ! אני יודע שאת לא באמת קרה !" הוא אמר וניסה לנשק אותי אבל התחמקתי ממנו, "תעזוב אותה!" קול נשמע, והארי נעמד ביני לבין הגבר כאשר גבו מופה אלי, "ומי אתה שתגיד לי מה לעשות? אה נכון.. הזמר העלוב הזה מהלהקה המפגרת… ואן דרקרקשן? וואן דוריקשין? איך קוראים לכם? ואם אתה לא שם לב, אני די מנסה להתחיל כאן עם בחורה ! אז תעשה טובה, תתחפף!" הוא אמר, "דבר ראשון, זה וואן ד-י-י-ר-ק-ש-ן! ודבר שני, אתה די מנסה להתחיל כרגע עם ה-ח-ב-ר-ה ש-ל-י !" הארי החזיר לו, יצאתי מהגנתו של גופו של הארי ונעמדתי ליד הבחור, "אתה רוצה נשיקה?" שאלתי במתיקות והארי הסתכל עלי מבולבל, הבחור חייך חיוך של ניצחון והסתובב אלי, הוא התקרב אלי, ותקעתי לו ביריכה במקום רגיש…הוא התקפל מכאבים ונפל על האספלט החם, אשר התחמם מאור השמש של הצהריים. "אני אזהר ממך יותר…" מלמל הארי, "לא תקבל." זרקתי לעבר הבחור ונכנסו לאוטו.

הגענו למסעדה, והבנים כבר היו שם, "למה התעכבתם?" לואי שאל ושתה ממיץ הגזר שלו, התיישבתי ליד לואי והארי לידי ליד נייל, שאכל משלושה מנות ביחד. "איזה בחור ניסה להתחיל עם מאי… אני צריך להתחיל לא לעצבן אותה…" אמר הארי והסתכל בתפריט, "למה?" זאין שאל ולקח חתיכה מהסטיק שלו, "כי היא תקעה לו ברכיה, ואני לא אתפלה עם כשנחזור הוא עדיין ישכב על הכביש צורח מכאבים." אמר הארי בזמן שאני בחרתי מה אני מזמינה. המלצר הגיע, "מה תירצו להזמין בבקשה?" הוא שאל, "אני רוצה סטיק אנטריקוט." אמר הארי והסתכל עלי, "רביולי בבקשה." אמרתי, "את לא מזמינה בשר הוא שאל אחרי שהמלצר גמר לרשום והלך לתת את ההזמנה לטבח. "אני צמחונית." אמרתי וכל הבנים חוץ מנייל הסתכלו עלי, "את מה?!" צעק זאין, "אני צ-מ-ח-ו-נ-י-ת!" אמרתי לאט וברור, "איך את יכולה? בשר זה בריא, זה טעים, זה אשיר בויטמינים." אמר ליאם, "וזה גם משמין." אמרתי, "וגם זה אומר שצריך להרוג חיה בשביל זה… ואני ראיתי פעם איך שחוטים פרה… (הערת הכותבת: אני לא באמת ראיתי! ואני גם לא רוצה לראות!!!!)
"תפסיקו להסתכל עלי ככה!" אמרתי ושילבתי את ידי ועשיתי פרצוף חמוץ. "אני מת על הפרצופים שלך!" אמר הארי ונשק אותי בלחי, אך במקום להפסיק אחרי נשיקה אחת, הוא המשיך לנשקי על הלחי. "ואני מתה שתפסיק להוריד לי את האיפור…" אמרתי ושחפתי אותו. "את יפה גם בלי איפור!" הוא אמר ונישק אותי בפה, גם כשניסתי להתנתק, הוא לא נתן לי, ורק העמיק את הנשיקה עוד, ועוד ועוד…עד שהיא הפכה לצרפתית לוהטת!
"טוב! אני רואה שאתם רעבים! אבל המנות שלכם הגיעו! אז תפסיקו לאכול אחד לשני את הפה!" לואי אמר מצחקק, "בבקשה תפסיקו! אני לא יכול לראות זוגות עכשיו! לא אחרי שפרי נפרדה ממני בכלל בלי סיבה ניכרת לעין !" אמר זאין והפריד ביננו, "למה היא נפרדה ממך?" שאלתי וקמתי על רגלי, מסדרת את שמלתי בצבע האפרסק. "לא יודע." הוא אמר בעצב, "טוב…הייתי מכירה לך מישהי, אבל היא בלונדון…" אמרתי והסתכלתי עליו, הוא נראה די שבור, עד מחר זה בטח יעבור לו, אבל כרגע הוא נראה מבולבל וזקוק לחיבוק חם ואוהב, אז זה מה שעשיתי, חיבקתי אותו.
הוא שיתף איתי פעולה וחיבק אותי חזק חזק, והצמיד אותי אליו, כמעט לא יכולתי לנשום, אבל לא אמרתי כלום, הוא צריך את החיבוק הזה.
"כשתחליט להפסיק לחבק את החברה שלי! אני אחשוב עם להרביץ לך, או לא כי פרי נפרדה ממך." אמר הארי, והפריד ביני לבין זאין, הוא משך אותי אליו ודחף את זאין שלמזלו לא נפל אלה רק איב קצת קיווי משקל וצעד כמה צעדים אחורה, "אולי די כבר?!" צרחתי והתנתקתי מהארי, נעמדתי מולו, "מה יש לך?! בכל פעם שמישהו אחר מחבק אותי ! או אפילו נוגע בי! אתה מתחיל להתחרפן! החברה שלו נפרדה ממנו! זה אחד החברים הכי טובים שלך?! מה יש לך?! בהתחלה זה היה חמוד ! עכשיו זה כבר מעצבן!" צרחתי, הוא הסתכל עלי במבט מהוסס, "פשוט… תעזוב אותי." אמרתי ולקחתי את המפתחות של הארי ואת התיק שלי, ורצתי משם לאוטו. נכנסתי למושב של הנה, למזלי יש לי רישיון נהיגה, לא נהגתי הרבה זמן, כי תמיד מסיעים אותי, אבל למזלי אני זוכרת מה עושים עדיין. הכנסתי את המפתח לתוך הסוויץ' (החור הזה שלו) , הסתכלתי על השמים, הכוכבים כבר התחילו להופיע… (הגג של האוטו נפתח, כאילו מתקפל אחורה כזה.) נאנחתי ולחצתי על הגז. נסעתי בכביש מהיר כאשר שערי מתנופף מאחורי, שחררתי את הסיכה ונתתי לשיער שלי להתבדר ברוח הערב הקרירה.

הגעתי הביתה אחרי שעתיים, הנסיעה לקחה שעה אחת בלבד, אך קורל התקשרה אלי ואמרה לי שהיא והבנות בניו יורק, אז נסעתי למלון שלהן וסיפרתי להן הכל.
"באו." אמרתי וכיביתי את המנוע, אני, אביה, ענבר, קורל ושירז יצאנו מהאוטו והלכנו לוילה של הבנים. הדלת הייתה פתוחה, כנראה עם חזרו לא מזמן, "מאי…" שמעתי את הארי ממלמל כשראה אותי והבנות נעמדו מולו והפרידו ביננו, "תתרחק ממנה!" אמרה אביה, כאשר מבט קר על פניהן, "מי אתן שתרחיקו אותי ממנה?!" הוא שאל וניסה להגיע אלי אבל ענבר תפסה אותו ודחפה אותו אחורה, "תתרחק ממאי!" אמרה שירז, "זאת החברה שלי ! תפסיקו להרחיק אותי ממנה!" הוא אמר, "עם אתה מעז בכלל לגעת בה ! אתה מת!" אמרה קורל שכבר הייתה קרובה לצעקה. עליתי למעלה, לחדר שלי ושל הארי והבנות נכנסו אחת אחת אחרי, דרוכות ומוכנות להחטיף להארי עם הוא יכנס.
"תודה בנות!" אמרתי, "אני חייבת לכן!" הן קפצו עלי בחיבוק. "מאי, בבקשה, אני רק רוצה לדבר איתך" הארי נכנס לחדר והבנות נדרכו, "אל תפגעו בו." אמרתי והן התיישבו על המיטה וסרקו את החדר הענק שלנו. "דבר." אמרתי, "בארבע עניים." הוא אמר ובחן את הבנות מכפות הרגליים ועד קצה שערותיהן. נאנחתי וקמתי. ירדנו למטה, והלכנו לחצר האחורית שם הייתה הברכה הענקית של הוילה. נעמדנו ליד הרכה והארי הרכין את ראשו, "אני מצטער. ואני מבין למה צעקת עלי. התנהגתי מגעיל. וזה לא היה נכון, אני מרגיש קנאה בכל פעם שבן אחר נוגע בך אפילו, ואני מתפוצץ כשאת מחבקת מישהו אחר. אני לא יודע מה לעשות עם זה, אני מודע, אני מקנא. ואני מבקש סליחה, את לא חייבת לסלוח לי, ועם לא תסלחי, אני אבין אותך לחלוטין." הוא אמר והרים את ראשו, הסתכלתי בעיניו הירוקות וחייכתי, "אני אוהב אותך….אני מאוהב בך!" הוא אמר, "גם אני בך!" אמרתי והוא הסתער עלי בנשיקה. התקדמתי לאט לאט לכיוון הברכה, למזלי הרב, הארי לא קלט את הרעיון והתנתקתי ממנו, "אבל אני עדיין כועסת על הקטע עם זאין." אמרתי ודחפתי אותו למים העמוקים. כולם יצאו מהבית ורצו לחצר האחורית לראות מה נפל למים, "למה זה היה טוב?!" שאל הארי כאשר ראשו הציץ מעל פני מי הבריכה הכחולים והצלולים, "צודק. בפעם הבאה אני אתן לך סתירה ואז אדחוף אותך למים." אמרתי עדיין צוחקת עם כולם, "באוי רגע מאי." הארי אמר והתקרב אלי, לקחתי כמה צעדים אחורה והוא יצא מהמים, כולו רטוב, לפני שהספקתי להתחמק הוא תפס אותי ומשך אותי איתו וקפץ למים.
פקחתי את עיני במים, וראיתי את הארי מסתכל עלי ומחייך, התקרבנו אחד לשנייה, והמשכנו להתקרב ולהתקרב, התקרבנו עד ששפתינו נגעו זזו בתיאום מושלם. עיני היו עצומות, אך הרגשתי את הפלש של המצלמה התת מימית מצלמת אותנו מתנשקים….


תגובות (12)

תמשיכייי!
ממ… ברור שהיום !!!

24/03/2013 12:54

תמשיכיייייי מיייייייד וברוווור שהיווום !!!

24/03/2013 13:36

תנשיכי ומהר

24/03/2013 14:00

תמשיכי היומוש!!!!!!!!!!!!!!!!!!
זה היה מדהימים

24/03/2013 14:19

היום היום היום!!! תמשיכיי!!!

24/03/2013 14:26

היום היום היום!!! תמשיכיי!!!

24/03/2013 14:26

והווו. תמשיכי

24/03/2013 14:42

מהמם ותמשיכי היום (:

24/03/2013 15:07

אוווו מושלם :) תמשיכי :)

24/03/2013 15:34

תודה :)
חח אני ינסה להעלות היום, וזה לא ממש תלוי בי, כי אני צריכה לעזור לסבתא שלי בכמה דברים, ויש לנו מגבלה של זמן…

25/03/2013 01:25

תמשיכי!!!
לא מחר, היום!
לא היום, עכשיוווו!!!!
קדימה…..
כולם מחכים!

25/03/2013 05:19

אני יעלה את פרק 18 בחלקים א' וב'

25/03/2013 05:44
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך