נוני love
4 תגובות ואני ממשיכה ♥
חג שמח!!
אני יעלה פרק או ביום: רביעי/חמישי (ועם אני יספיק: היום)

לאב יו!!
איך יצא לי הפרק?
נדוש,משמעם,מטומטם,וחסר תועלת לחלוטין! נכון?

החבר של הבן דוד שלי עם 1D ! פרק 17 פסח שמח אנשים!!

נוני love 25/03/2013 1454 צפיות 12 תגובות
4 תגובות ואני ממשיכה ♥
חג שמח!!
אני יעלה פרק או ביום: רביעי/חמישי (ועם אני יספיק: היום)

לאב יו!!
איך יצא לי הפרק?
נדוש,משמעם,מטומטם,וחסר תועלת לחלוטין! נכון?

~מנקודת המבט של קורל~*חדש*

נכנסתי לוילה שלהם, וואו המקום הזה ענק !
אבל אני כבר די רגילה, גם הבית של מאי ענק. ככה זה אצל מפורסמים.
נכנסתי למטבח, 'אפשר ללכת כאן לאיבוד!!' חשבתי לעצמי, "מחפשת משהו?" שאל קול מאחורי, הסתובבתי וראיתי אותו, היה לו שיער שחור עם פס בלונדיני, היה לו עגיל באוזן אחת ובגידו היו בצבע שחור. "איפה יש כוסות?" שאלתי, מנסה להתעלם מכך שהוא חתיך עד כדי סינוור, "בבקשה." הוא אמר והוציא לי כוס זכוכית. "תודה…." מלמלתי ומזגתי לי מים, גמרתי לשתות ושמתי את הכוס על השיש, הבחור עדיין עמד מאחורי והסתכל עלי, הוא בחן כל תזוזה שלי, זה לא היה ממש נעים. אבל איך אומרים? 'בנים…בנים הם עם מוזר ביותר…' חשבתי לעצמי, "מה שמך?" הוא שאל, שובר את השתיקה המביכה שהייתה במבטח, "קורל," אמרתי, "ולך?" עינו נפערו לרווחה, הוא נראה די מופתע, "את…לא יודעת איך קוראים לי?!" הוא שאל, הנדתי בראשי לשלילה, "אני לא מעריצה של הלהקה, אז אני מכירה רק את נייל, כי הוא בן דוד של מאי." אמרתי, "אוקיי, זה די מוזר לי…פעם ראשונה שזה קורה לי." הוא אמר מחזיק את ראשו, עדיין מבולבל. "אז איך קוראים לך?" שאלתי בשנית, "זאין," הוא אמר ואז הוסיף, "זאין מאליק החתיך והמושלם מוואן דיירקשן." הוא אמר, גיחכתי קצת, הוא הושיט את ידו ללחיצה ואני לחצתי אותה, "אתה ממש צנוע אתה יודע?" שאלתי/אמרתי מנסה להשתלת על צחוקי, "כן." הוא אמר מחייך חיוך רחב מאוזן לאוזן שחשף את שיניו הלבנות. "קורלי!" צעקה נשמעה ואני רצתי לסלון, הוא לפחות זה מה שאני חושבת שזה, שירז רצה אלי כאשר מבט של אושר על פניה! "באוי!" הוא צרחה ורצנו לחצר למקום שאין בו נפש חיה, "אי מאוהבת!!!" הוא לחשה לי בהתרגשות אדירה, "במי?!" שאלתי גם בהתרגשות, בשבילה כמובן, "בליאם! הוא כזה חמוד ומתחשב! אבל אין לי סיכוי איתו….." היא אמרה בעצב את המילים האחרונות, "אז תני לי לעזור לך…" אמרתי בחיוך ערמומי, "לא, לא, לא !!" היא אמרה והנידה בראשה, "כן, כן, כן, כן!" אמרתי תפסתי את יד והתחלתי לרוץ, "מה ?! לאן?!" הוא שאלה, "באוי!" צעקתי, הגברתי את הקצב, ראיתי את ליאם וזאין מדברים, "עכשיו!" מלמלתי לעצמי בשקט וגרמתי לשירז להיתקל בליאם, היא נפלה עליו והם התגלגלו על הדשא, שיפשפשתי את ידי אחת בשנייה, וחייכתי חיוך מרוצה. "עבודתי, הסתיימה." אמרתי לעצמי ואז קלטתי את זה מסתכל עלי וצוחק, "מה?! היא נדקלה עליו, אז יש דרכים לגרום לאנשים להיות זוג." אמרתי והסתכלתי עליהם, "בבקשה !" אמרתי והצבעתי עליהם, "הם מתנשקים!" אמרתי והסתכלתי על ליאם ששוכב על הדשא הירוק ועליו שירז והוא מנשק אותה. "טוב, אז מה את תגידי עם אני הייתי עושה את זה?" זאין שאל, "היית עושה מ-" התחלתי, והסתובבתי עליו, אבל לא הספקתי להשלים את המשפט, ושפתיו כבר נחו על שפתי.


תגובות (12)

עם אני הייתי מדרגת..טוב.. פשוט לא הייתי מדרגת!

25/03/2013 01:54

יואו איזה מושלם!!!!!!!!!!!!!
תמשיכי מהר ואני מדרגת (תנחשי מה? חחח 5)
אוהבת ♥♥♥

25/03/2013 02:20

חחחח תודה :) עוד 3 תגובות

25/03/2013 03:08

נדוש? משעמם? מטומטם? חסר תועלת? מי אמר לך את זה?!
נדיר! מהמם! מדהים! מושלם!!! את זה אני אמרתי! ;-)
מדורג 5!
מחכה להמשך!!! ❤

25/03/2013 03:20

תמשיכי פרק מהמם

25/03/2013 04:23

עוד תגובה אחת :)
ו…אני לעצמי? חחח

25/03/2013 04:37

הינה עוד תגובה יאלאה להמשיך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

25/03/2013 04:45

ממשיכה !!

25/03/2013 04:57

חגג שמח :)

25/03/2013 05:19

תמשיכי מייידדד!!!!
מי אמר לך את כל הדברים הנוראיים האלה?!?!
ממתי את כותבת סיפורים משעממים, תגידי לי?!
חוצפה שכתבת על עצמך את הדברים האלה!!

25/03/2013 05:28

זההההה מושלםםםםם את חייבת להמשייייך !!

25/03/2013 06:23

עאהההה מןושללם!!!
תודה שהוספת אותי3

25/03/2013 08:56
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך