נוני love
החלטתי לכתוב לכן הצצה, אני הולכת אחרי זה להכין קישוטים לסוכה ועוגיות גרנולה...
תכלס אין בן אדם בעולם שיגרום לי לעושת את זה
אבל אני כל כך בדאון שנמאס לי מזה
אז אני הולכת לשות לעצמי קצת שמח
♥♥
וכן...זאת הצצה די ארוכה.. זה אומר שהפרק הולך להיות ארוך ;)
יש למה לחכות!!
וסורי שלא העלתי מלא מלא זמן את הסיפור.
ורגע...אם זאת ג'מה, מי אתן חשבתן שזאת?

החבר של הבן דוד שלי עם 1D! פרק 63 -הצצה :)

נוני love 10/09/2013 897 צפיות 12 תגובות
החלטתי לכתוב לכן הצצה, אני הולכת אחרי זה להכין קישוטים לסוכה ועוגיות גרנולה...
תכלס אין בן אדם בעולם שיגרום לי לעושת את זה
אבל אני כל כך בדאון שנמאס לי מזה
אז אני הולכת לשות לעצמי קצת שמח
♥♥
וכן...זאת הצצה די ארוכה.. זה אומר שהפרק הולך להיות ארוך ;)
יש למה לחכות!!
וסורי שלא העלתי מלא מלא זמן את הסיפור.
ורגע...אם זאת ג'מה, מי אתן חשבתן שזאת?

~לאחר כחודשיים~

*מנקודת המבט של הארי*
התיישבתי עם הבנים בשולחנו הארוך לש פול.
"אני צריך יום חופש," אמרתי, "כולנו צריכים" קטע אותי זאין.
הנהנתי, "למה?" שאלה פול, "כי אנחנו עובדים כבר חודשיים, לא יצא לי לראות את מאי בכלל, אה כן, חוץ מכתבה בעיתון והסרט החדש שיצא לה!" אמרתי בכעס, אני בקושי מצלי לדבר איתה, זה לא עושה לי טוב.
היא כמו סמים בשבילי!
אני לא היתה יום אחד ואני מתחרפן!
אם אני לא שומע את קולה, אני יוצא מדעתי. הפעמים היחידות שיצא לי לשמוע את קולה שמצליח לגרום ללב שלי שקט ושלווה, הקול שמצליחה לגרום לו לרטוט בכל פעם שאני ושמע אותו מתגלגל מפיה.
היו הפעמיים בהם שמעתי את הראיונות שהיו לה ואת הסרטים שלה פעם אחר פעם.
הראיון האחרון גרם לי, בתור חולה, לעלות לבמה ולפצוח בשירה.
שאלו אותה את השאלה הכי הזויה אך הכי מלהיטה ששמעתי.
שאלו אותה אם הייתי מציע לה נישואים, אם היא הייתה מסכימה או לא…
וכמובן שה-…
לואי הוציא אותי ממחשבותיי, "נעשה עסק, יש לכם שבוע חופש אבל אחר כך אתם מופיעים בשלושה ראיונות, שתי הופעות והשקה אחת." הוא אמר, "אה כן, יש לי עוד משהו." אמרתי בחיוך, כל המבטים נופנו אלי.
פול הרים גבה, "משהו לא בסדר?" הוא שאל, "אני רוצה שתוציא בכל מחיר את המילים לכך שמאי תהיה שבוע חופש הזה גם בחופשה מהמנהל שלה." אמרתי בשלווה.
"הארי, לא ככה זה עובד, אני לא יכולה פשוט..פשוט להגיד לו לתת לה חופש!" אמר פול ברוך, "או זה, או שאני טס לשם עכשיו ומוציא את זה ממנו בכוח!" אמרתי, קם מכיסאי, "אל תגזים הארי!" סינן לעברי נייל, גלגלתי את עיניי לעברו, "אני מתחרפן ניילר! לא ראיתי אותה פנים מול פנים כבר חודשיים!" צעקתי בכעס, בועט בכיסא ויוצא מהחדר, טורק אחרי את הדלת.
התיישבתי על הבמה בה הופענו אמש, עצמתי את עיניי, רגלי משתלשלות מטה מן הבמה.
"לך מפה…" אמרתי, אפילו לא בודק מי עומד מאחורי.
הסתכלתי על הצל של אותו האדם, הוא משך בכתפיו, מסתובב וצועד משם, אך דבר אחד הפריע לי, זה לא היה גבר.
כי עם כל צעד נשמע קול העקבים הפוגש ברצפת הבמה.
הסתובבתי, עיניי נפתחות לרווחה וחיוכי עולה בשניות, קמתי ממקומי, רץ אליה, עוטף את גופה בין ידי מסובב אותה באוויר, הסתכלתי קדימה, "ג'מה?" שאלתי בפליאה…


תגובות (12)

אבל למה את עושה את זה אהההההה???למה את מענה אותנו ומראה לנו רק חלק????זה אכזרי!תגמרי להכין קישוטים ועוגיות (חוחוחו)ותעלי פרקקקקקקק,אני מרשה לך להעלות גם עכשיו…

10/09/2013 08:53

תמשיכיייייייייייייי

10/09/2013 08:53

אבלאבל למה את הורגת אותנו ככה למה :'( חח תמשיכי ומה שיעשה אותך שמח חח אם לא תחזרי שמחה אני יגיד ללואי לא להכין עוגת גזר!

10/09/2013 09:07

אני פחות מכינה קישוטים יותר מציירת סוכה..
לא יודעת..משעמם לי ובינתיים זה יוצא לי יפה
זה כיף לשחק עם הצל והחושך של העופרת שלא העיפרון כשמוחקים טיפה!

10/09/2013 09:31

ואוו מדהים , תמשיכי :)

10/09/2013 10:16

תמשיכיייייי
מחכה להמשך
ואני אשמח למתכון שת העוגיות, תרשמי לי את המתכון בתגובה בסיפור האחרון שלי

10/09/2013 10:18

אווווווווווף
אני ציפתי לפרק!!!!!
עכשיו תמשיכי

10/09/2013 10:34

מושלםםםםםםםםםם תמשיכי!!

10/09/2013 11:32

גרררר זה פשוט מ-ו-ש-ל-ם כשהתחלתי לקרוא את הסיפור חשבתי ילדה בי׳א י׳ב כןתבת את זה ואת בכיתה ו׳(?) או ז׳(?) נכון?? זה מה שהצלחתי להבין בערך ואני פשוט מאוהבת בכתיבה שלך את כל כך מוכשרתתת

10/09/2013 22:03

חח נעה, אני בכיתה ו'
ניראת כמו בכיתה ח'-ט'
ומתנהגת כמו בכיתה ז-ח
><

11/09/2013 01:28

חח נעה, אני בכיתה ו'
ניראת כמו בכיתה ח'-ט'
ומתנהגת כמו בכיתה ז-ח
><

11/09/2013 01:28

אומייגד תמשיכי!! אני אשמח אם תיקראי את שלי!!^_^

06/07/2014 09:23
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך