Mayange1D
מקווה שאהבתם , פשוט שמעתי את השיר This love אז זה נתן לי השראה לפרק חחחחחחחחחחחחחחח כן ^^ זה שיר טואוב

החבר של החבר שלי – פרק 14

Mayange1D 26/07/2013 725 צפיות 6 תגובות
מקווה שאהבתם , פשוט שמעתי את השיר This love אז זה נתן לי השראה לפרק חחחחחחחחחחחחחחח כן ^^ זה שיר טואוב

״לואי?״ אמרתי והסתכלתי מבעד לחדר של זאין . ראיתי את לואי ישן, פשוט ישן , על המיתה של זאין מקופל . הבחנתי בסקיות שלו מתחת לעיניים הוא היה ממש שפוך . התיישבתי ליידו , לאחר מכן גם הבנים באו לצפות בו.״ מה הוא עושה פה?״ זאין קפץ ושאל במהירות.״ הוא יושן?״ הארי הלך קדימה והניד את ראשו לימין בצורה מצחיקה ובחן את לואי .״פתאום שמעתי נגינות גיטרה , ״ בואו נשיר לו שיר !״ נייל אמר בקופצניות בשביל לשחרר את המתח, פתאום נייל התחיל לשיר ״ if you love it like i love it and you feel what i feel inside " הוא התחיל לשיר בקול יפה כל כך, וכולם הצטרפו אליו .״if you want it like i want it " למזלי הכרתי את השיר והצטרפתי לשירה בציבור של הבנים , אני חייבת להגיד שזה היה מאוד מצחיק ומשחרר .. כנראה שוואן דיירקשן זה להקת בנים צאוד מוכשרים, כנראה הכרתי אותם לפני הכל ……״ if you feel it say yaa…." נייל שר ביחידות וכולנו ענינו לו .״ yaya!" " this love this love this love " שרנו וקפצנו על מיתתו של זאין , ושנייל התחיל לנגן את המוזיקה הקופצנית כולנו התחלנו לזרוק אל לואי בובות שהיו מונכות בארונו של זאין ( באופן מפתיעה 0.0 )
״ מה אתם עושים?״ לואי צעק בהתרגשות , ושוב נייל שר את המילים .״ if you fell it say yaya" וכולנו אנינו לו ״ yaya" ״ say yaya" לואי אמר והצטרף לחגיגה , אני חייבת להודות שזה בכלל לא היה בתוכנית שלנו, התוכנית שלנו הייתה לפתור את מה שקרה שכולנו עיבדנו את הזיכרון ככה , אבל פשוט לא היה לנו אכפת כל כך , כי הסתדרנו מצויין , כיאילו הכרנו שנים , ונהנהו לצלילי השיר המקפיץ שנייל ניגן בגיטרה שלו בצורה מעודנת וקלאסית כזו . התחלנו לרקוד ולהשתגע . כנראה שבאותו היום לא מצאנו שום דבר שקשור לפיתרון , כנראה הפיתרון שלנו הוא להמשיך את מה שהתחלנו . וזה לא הלך זה רע .״ אני רעב ״ זאין אמר בגיחוך .״ פיצהההה״ אמרתי בקול מצחיק וגבוה שגרם לכולם לצחקק . אפילו ללואי שהיה בדיכאון בגלל השמועות של לארי סטיילינסון , אני דווקה הייתי לוקחץ את זה בקלות, אבל אני זוכרת את חברתי הוותיקה שרק חיכתה לראות את לואי , נועם , נועם פופקורן קראנו לה כולם . כי היא היית. קופצנית כזאת , אולי יום אחד אני יביא את נועם על לואי . לא יזיק לו לראות מעריצה שאוהבת אותו .״ אני רוצה פיצה עם פפרוני? ״ זאין דיבר בטלפון מתוך נימוס. ״ תירס! וגם עגבניות.״ נייל צעק מהייותו צופה בטלויזיה .״ כן וגם מגש אחד עם תירס ועגבניות, ובשלישי פטריות ונקניק . כן, כן, תודה , ביי.״ זאין אמר בנימוס מרתק וניתק את השיחה .״ אני מקווה שישאר לי משהוא לאכול , נייל.״ ליאם אמר ונאנח מצחוק . ״ רגע מה אנחנו עושים עם עיבוד הזיכרון שלנו?״ זאין נשמע מוטרד מאוד .״ לא יודע , אבל בינתיים הכל הסתדר .״ נייל אמר בכבדות .״ היי ליאם , אתה הייתה פעם חבר של לורנס.״ זאין אמר והתיישב לידו .״ כן, לא יודע , היא שחכה הכל , וגם אני , אני מקווה שניזכר היא נראת בחורה נחמדה .״ הוא גמר את מילותיו שנראו צורמות וחונקות ביעיני זאין, כי הוא הודה . הוא מחבב אותי . וגם אני מחבבת אותו , רק שאני עדיין מפחדת להגיד לו בגלל רון . מה אני יעשה איתו?


תגובות (6)

~~

חחחח " this love this love this love "
תמשיכיייי

26/07/2013 13:46

חחחחחחח ^^ טנקסוש ^^

26/07/2013 14:18

מהמם…

26/07/2013 14:21

נועם פופקורן!! חחחחחחחחחחחח אהבתי ^-^
המשךךך!! 3> 3> 3>

26/07/2013 15:00

תמשיכיי!

26/07/2013 23:16

עוד מאט ממשיכה ;-)))

27/07/2013 03:03
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך