Mayange1D
אהאהאהה לוב יוווווו

החבר של החבר שלי – פרק 15 המשך

Mayange1D 27/07/2013 650 צפיות 3 תגובות
אהאהאהה לוב יוווווו

ההמשך כי הייתי חייבת ללכת :-) תהנווו
———————————————————————————————————————
נסעתי במכונית בכבדות וירדתי ליד ביתו שך נייל , כמובן שלא אמרתי לנועם למי שייך הבית הזה , כי היא תתחיל לצעוק לי באוטו , ואנ ידיי צריכה את האוזניים שלי עכשיו . ״ ווואו זה ענק .. של מי הביית הזה??״ נועם שאלה בהתרגשות.״ רדי .״ אמרתי לה בחוסר סבלנות.״ נו של מי? זה הבית החדש שלך?״ שוב פעם נועם המתוקה התחילה בדיברורים.״ כן .. אהבת?״ אמרתי לה בחוסר ברירה משעשעת . ״ תפתח לי!״ צעקתי לנייל מבעד לדלת הרחבה והלבנה של ביתו , אני אפילו לא זוכרת שידעתי את הכתובת של הבית שלו, אולי צץ לי איזה זיכרון קטן לאחר ששחכתי את הזיכרון שלי , מה שהפריעה לי מאוד להתנהל .״ נייל !״ אופס, בטעות צעקתי את השם של בעל הבית , ועשיתי טעות גדולה .״ נייל?!״ נועם צעקה בהתלהבות ועייניה התרחבו .״ נייל מוואן דיירקשן ?!״ היא שוב צעקה וטלטלה אותי .״ לא לצעוק .״ אמרתי לה ומהר כיסיתי את אוזניי . אבל כמובן שהיא צעקה , חזק , חזק מאוד .
״ אומיגד, אומיגד,אומיגד,אומיגד, מאיפה את מכירה את ניל?! מוואן דיירקשן?!״ היא צרחה וצעקה אליי בכוח ונהייתה אדומה .״ אמ.. בן דוד מדרגה שניה ?״ סיפרתי לה בהיסוס שקר חם , ואחרי שניה הבנתי שזה רק יחמיר את המצב.״ בן דוד ? בן דוד?! ולא אמרת לי?!״ נועם צעקה אליי מהתרגשות .״ לא בן דוד, נפגשנו ברחוב, הא, אנחנו חברים ,אנחנו..״ לא גמרתי את השקר כיסוי שלי על השקר הקודם שלי .״ את ונייל הואן חברים ?! זה נפלא !״ היא אמרה וקפצה אלי לחיבוק .״ כן חברים״ אמרתי לה וקיווצתי את גבותי . מה עשיתי לעזזל?!.״ כנסי למכונית ״ אמרתי לה ולקחתי את ידייה בכבדות .״ לאן עכשיו? ללואי טומלינסון?״ נועם שאלה וצחקקה .״ את טובה במשחק הזה״ אמרתי לה בחוסר נוחות . עינייה התרחבו .״ אלוהים ! אני אוהבת אותך!״ היא צעקה לשמיים . חייכתי בחוסר סבלנות . למה לעזזל לקחתי את נועם איתי ? אני פשוט אוספת צרות כמו שאני נושמת אוויר .״ פשוט על תצרחי , בבקשה .״ אמרתי לנועם בקול רחמני .״ בסדר ..״ היא אמרה לי בקול ירוד .אני בכלל לא יודעת איפה ניצב ביתו של לואי , כנראה גם זה זיכרון . אבל אני אפילו לא יודעת אם נייל נמצא אצלו , אולי זה גם ניצוץ זיכרון שלי , או סתם ניחוש פרוע .
—————————————————————————————————————–
כשהגעתי לבית של לואי ועמדתי קפואה בחנייה שלו בזמן שנועם התחילה לעבד את השפיוית שלה החלטתי לעשות את העמשה הכי מסוכן שעשיתי בחיים שלי , היה מאוד מפתה פשוט לדפוק לה מטאטא בראש ולהשאיר אותה בחנייה בזמן שאני מבררת את הכל עם נייל, ואולי קצת מרביצה לו … אבל החלטתי לעשות את זה..״ ואו נועם תראי את זה !״ אמרתי לנועם בהתרגשות מזויפת.״ מה?״ היא אמרה וסיטה את ראשה . דחפתי את נועם בשערה לתוך ביתו של לואי ואפילו לא הסתכלתי אליו , ״ אומיגד לואי טומלינסון!!״ היא התחילה לצעוק בזמן שאני גוררת אותה לשירותים של לואי . ״ את תשארי פה בז שאני מדברת עם לואי .״ אמרתי לנועם ונעלתי אותה בשירותים , פשוט לא היה לי כוחות להתמודד איתה ועם ההתרגשות שלה , אבל כנראה שאותה זה לא עניין .״ אני בתוך השירותים של תואי טומלינסון !״ היא צעקה מהתרגשות … ( רק שהיא לא תתחיל לחפש את הקקי שלו ולמכור אותו באי בי חחחחחחחחחחחח ) ״ מה לעזזל ?״ שמעתי את לואי מהסלון ובמקביל שמעתי את צעקות ההתרגשות של נועם.״ היי לואי אתה יודע איפה נייל?״ אמרתי ללואי בלי שלום , ואפילו בלי הסברים .. ״ במטבח ״ הוא אמר בבלבול .״ נייל! ״ צעקתי בכעס לעבר המטבח .


תגובות (3)

עאעאעאעא המשך דחוף!!!!!!!!!

27/07/2013 11:59

הינה ההמשך הוא פה חחחחחח אני פשוט תיקנתי התבלבתי …

27/07/2013 15:11

תמשיכייייייייי

27/07/2013 15:48
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך