Mayange1D
כן זה קצת עצוב אבל כמו שאתם מתארות זה מה שהיה צריך לקרות :-)

החבר של החבר שלי -פרק 17

Mayange1D 29/07/2013 737 צפיות 4 תגובות
כן זה קצת עצוב אבל כמו שאתם מתארות זה מה שהיה צריך לקרות :-)

״רון!״ צעקתי כשאני נשענת אחורה בפחד כשהדמות מתקרבת לגרוני וחונקת אותי ״ מה אמרתי לך?!״ רון צעק ועידק את ידיו שהונחו על גרוני וגרמו לי לחשוב שאני כבר מתה , אבל הוא הבחין בנועם ומייד שחרר את אחיזתו .״ בואי איתי ״ נועם פחדה למשמע מילותיו הרעות של רון . מה אני אמורה לעשות ? זה היה כזה מקפיא ! ״ דיי״ דיברתי כשקולו היה מוצף בבכי מר וירדתי על ברכי .״ מה את רוצה כלבה ?״ הוא צעק לעברי ובטר לי כשכל שערי עף לשמאל .״ למה את עושה את זה?״ שאלתי אותו בחשש רב והלכתי לאחורה .״ כי זה מי שאני״ הוא אמר בכעס והתקרב אליי.״ כמו שאת בחרת להיות כלבה״ הוא דיבר בכעס ושבר מנורה שהיתה מונחת על השידה. בכיתי בקול מר והבטתי בנועם , במבטה המתוסכל והמפחד,״ נועם ״ אמרתי לה בקול מר ״ זה בסדר״ היא אמרה ויצאה עם רון בפחד לעבר המכונית שלו.
צעקתי הכעס על זאין , הרמתי את ידי וזרקתי את כל מה שהיה על נשידה , בעטתי בקורסא , עדנשפתאום הטלפון שלי רטט .״ my zayn ❤ ״ היה כתוב בתוך הטלפון . רציתי לשבור גם אותו , אבל זה איפון 5 ( ^^ ) ״ מה?!״ צעקתי לתוך הטלפון והתישבתי על הריצפה .״ היי , רוצה ללכת למסעדה נחר בערב? שמעתי שיש מקום מעולה ״ זאין דיבר בחספוש מתוך הטלפון .״ לא! אני לא רוצה ללכת לשום מקום איתך ! ״ אמרתי לו בצעקות והבכי המר טיפס על קולי.״ עוף לי מהחיים חתיכת דביל, אתה וכל החברים שלך! אתם הרסתם לי את החיים!״ אמרתי בכעס והייתי שלמה עם אצמי באותו רגע , זאין נשמע עצוב ומתוסכל כשאמרתי את המילים האלה .״ מה קרה ?״ הוא אמר בפחד וחשש.״ לך לעזזל! ״ אמרתי את מילותי האחרונות וסגרתי את הטלפון, אני כל כך אוהבת את זאין , אבל הוא פשוט גמר אותי . כל הלב שלי נמס , חשבתי שזה מה שמגיע לו . באותו רגע רציתי ללכת לחתוך את עצמי , אבל נשארתי שפויה . הסתכלתי על ידי , אבל אף פעם לא עשיתי את זה , ואני לא מתכוונת להתחיל עכשיו.
למה אני, בחורה מסכנה מלונדון, צריכה את כל זה? יחסים עם מפורסם, שאיזה משוגע יאיים אליי , אני הורסת לעצמי לאט לאט את החיים , אולי אני בכלל לא אוהבת את זאין? אולי זה סתם משהוא ? אני כבר בכלל לא בטוחה , אבל הוא כל פעם שאני רואה אותו יש לי צמרמורת והבטן שלי הפוכה , כי אהבה זה משהוא לא מוסבר . אבל אני לא הולכת להתקרב על זאין יותר בחיים שלי . טיפש שכמוהו.


תגובות (4)

תמשיכייי

29/07/2013 03:32
~~

זה מדהיםםםםם =)
תמשיכי דחוףףף

29/07/2013 04:24

אויייי….. דיידיידידידיי!! שהרון הזה ילך לעזאזל ושייצא לה מהחיים -,-
תמשיכייי דחוווףףף!! 3> 3> 3>

29/07/2013 04:34

Love you guys

29/07/2013 06:59
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך