Mayange1D
סליחה שלא העלתיבפרק הרבה זמן;-) מפה הולך להיות מעניין טילים׳!!! אני יודעת שהפרקים האחרונים גרועים אבל בבקשה המשיכו לקרוא !:-) לוב יווו

החבר של החבר שלי -פרק7

Mayange1D 23/07/2013 721 צפיות 7 תגובות
סליחה שלא העלתיבפרק הרבה זמן;-) מפה הולך להיות מעניין טילים׳!!! אני יודעת שהפרקים האחרונים גרועים אבל בבקשה המשיכו לקרוא !:-) לוב יווו

זאין ואמה נסעו בקור של לונדון במכונית השחורה של זאין שנתרחקה מהפפארצי .״אני מצטער״ זאין קיווץ את גבותיו והניד את ראשו מצד לצד.״לא הייתי צריך לבוא איתו לפגישה הזאת עםלורנס . ועכשיו היא בהית חולים.״ הוא הוסיף ושתק. אמה הסתכלה על החלון .״ הערצתי אותך זאין , איך הכל עבר כל כך מהר מול העיינים ? ״ היא סירבה לסלוח לסליחתו המרה .״ סליחה .״ הוא אמר והתובנן בה לכמה רגעים . שקט טרף את החלל של המכונית . הם הרישו רע כל כך . על זאין ריחף הכעס ורגשי האשמה ועל אמה חלה רוח העצב העמוק . הכעס והדאגה , שחברתה פצוע כך . אני.. מילדה חולנית שניפצה משהוא על ראשי. בגלל שרון הודיע לאיתונית שאני וזאיןבמערכת יחסים . ואיך שהוא הכל מתקשר לאימא שלי , זה בגללה…
———————————————————————————————————————
פתאום הארי הפסיק בנגיעותיו החמות . ועדין עצמתי את עיני , חשתי צמרמורת עוברת לגופי כתוצאה מהמגע שלו. ״ אז , ג׳סיקה ? כן? הייתי רוצה לפצות אותך, תתני לי את המספר שלך ? אני יזמין אותך לארוחתערב .. ואולי החברה שלך תרצה לבוא ״ הוא סינן בקולו לעבר ג׳סיקה .פתחתי לאט את עיני וראיתי את הקנאה בעיינה היפות, לא רציתי לעבד עוד חברה היום . ג׳סיקה נתנה לו את המספר במרץ והנהנה לו לשלום .״ ביי! נתראה״ היא הרימה את קולה בחינניות מזויפת ופצחה בחיוך ענק מאוזן לאוזן . ״ ואו פגישה ״ נשמעתי מרוצה כשאמרתי זאת וחיוך משעשע התגלה על פניי . ״ כן ! עם הארי סטיילס!״ היא צעקה והחזיקה את ראשה לשנייה . אבל מייד פרצופה נהיה מר .״ למה נתת לא לדעת בשיער שלך? ללטף אותך?״ היא שאלה באוקץ . רציתי שהשאלה הזאת תשאר בבטן שלה ולא תצא ,אבל עם מזל המלאכים שלי , הכל יכל לקראות .״ לא ידעתי איך להגיב לזה , באמת!״ כמעט בכיתי . ״ טוב עזבי״ היא אמרה , וראתה את האמת בעיני למרות שזה כאב לה טיפה . כי היא ידעה שהוא יכל להתאהב בה אילולי אני לא הייתי פה .
——————————————————————————————————————–
אמה יצאה מהרכב . ״ טוב אני הולכת לראות את אמה.״ היא פלטה בקושי על האוויר והביטה על חולצתו של זאין, היא לא יכלה להסתכל לו בעיניים על הסבל שנגרם לי בגללו . ״ אני הולך גם, אולי תבואי איתי?״ הוא נשמע מתעודד טיפה.״ לא , זאין.״ היא סיימה את מילותייה . ״ פשוט, די .״ היא אמרה בעצב וסגרה את הדלת בעדינות.


תגובות (7)

המשך!!!!

23/07/2013 14:45

לא גרועים ולא כלוםםם!!! אני מחכה כבר להמשךךךך!!! 3> 3> 3>

23/07/2013 14:53

תמשיכייייייייייייייייי

23/07/2013 14:59

חחחחח תודה בנות עוד מאט ממשיכה :-)

23/07/2013 15:14
~~

תמשיכיייי , והם ממש לא גרועים ! הם מושלמיםםםם =)

23/07/2013 15:33

תמשיכיייי

23/07/2013 17:01

תמשייכייייי! 3>

24/07/2013 03:56
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך