החיים לפני והחיים אחרי סיפור על וואן די פרק 4

moran-direction 28/02/2013 837 צפיות 7 תגובות

פרק 4
(נקודת מבט רום)
היום החלטטי שאני עושה לי ולחברות שלי (לירון מורן קורל ואלה) הפתעה וקונה לכולנו כרטיסים לנופש בלונדון!
כשהבנות הגיעו מבית הספר גיליתי להן ואז כשמורן הגיע מבית הספר גילינו גם לה והיא התרגשה מאוד ;)

( נקודת מבט מורן)
אני לא האמנתי שהבנות סיפרו לי שאני הולכת לטוס ללונדון! בחיים לא יצאתי מהארץ וזה משמח ואני ממש התרגשתי ארזתי מזוודות ולמחרת יצאנו לנמל התעופה…….
אני ולירון הלכנו לקנות שתיה בזמן שהבנות היו בקבלה ופתאום ראיתי את לירון חיוורת והיא התעלפה ונפלה, היא נחבלה בראשה ודיממה…. קראתי מהר לבנות והזמנו אמבולנס…

לתשומת לב כל הבנות שקוראות את הסיפור הזה!
אני שוקלת להפסיק לכתוב אותו כי אין כמעט קוראות אז חבל שאני משקיעה אז במידה וכמות הקוראות תרד אני אפסיק…..


תגובות (7)

אל תפסיקי
גם אני התחלתי עם קצת קוראות ונורא התבאסתי אבל אל תפסיקי
ותמשיכייייי
אבל יש לי הערה קטנה
חלק מהקטע של זה שהסיפור הוא בפרקים זה נותן לך את האפשרות לכתוב הרבה מאוד אז תרחיבי, אל תמהרי כמו שאת עושה עכשיו, תכתבי על רגשות ודברים כאלה
והפרקים שלך ממש קצרים אני גומרת פרק תוך חצי דקה

28/02/2013 08:55

לה אל תפסיקי אותו!!!!!!!!!!!!
אני חושבת שאת צריכה לעשות אותו יותר ארוך ויותר מפורט לדוגמה:
חשבתי איך לשמח את הבנות ובסוף החלטתי לקנות כרטיסי טיסה ללונדון. לונדון עיר חלומתי שמגיל קטן חלמתי להגיע לשם ועכשיו שיש לי הזדמנות וכסף אני חושבת שזאת תהיה הפתעה גדולה לבנות. אחרי כמה זמן שישבתי רואה טלוויזיה (לא חייב כן?) הבנות הגיעו ללא מורן וסיפרתי להן. הם הגיבו בשמחה ורצו מאוד. כשמורן הגיעה החלטנו לספר לאט לאט ולמתוח אותה.
"מה רציתם?" שאלה.
"סתם" עניתי.
"אוף אבל הייתי באמצע משהו" אמרה מבואסת.
"במקרה בעוד כמה זמן אנחנו טסות ללונדון בא לך לבוא איתנו?" שאלה אותה קורל ברוגע.
"מה???? לונדון ברור!!!!!!" צרחה בהתרגשות.
~חזרה~
הבנת זה הסגנון זה צריך להיות מותח להוסיף קצת מילים ושיחות את יודעת דברים כאלה…
בכל מקרה את ממשיכה!!!!!!!!!!!!!!

28/02/2013 09:02

רק אל תפסיקי!! אני הגיד לחברה ממש טובה שלי לקרוא גם!!! ותמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!

28/02/2013 09:02

אל תפסיקי , אם את רוצה קוראות
את צריכה להתחיל לפרסם את הסיפור
כולם מתחילים מקצת בסוף תראי שיהיו הרבה (:
אני ישמח אם תקראי את הסיפור שלי ♥
נ.ב
תמשייככיי !

28/02/2013 09:15

תודה בנות אולי אתן צודקות וכדאי לי להמשיך…
שירז תודה על ההסבר אני לא כל כך טובה בכתיבה וזה טוב שאת עוזרת ואני אשתדל להקשיב לעצה שלך :)

28/02/2013 09:17

אין בעד מה….
את מוזמנת לפנות אליי מתי שאת צריכה…

28/02/2013 09:21

תמשיככי!
ותקשיבי להצעות של הבנות,זה יהפוך את הסיםור להרבה יותר טוב…למרות שהוא עדיין יפה;)

28/02/2013 12:37
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך