moran-direction
כולם מוזמנים לשלוח לי רעינות למייל ובכיף אצרף אותם לסיפור :)
המייל : [email protected]

החיים לפני והחיים אחרי פרק 10

moran-direction 25/03/2013 792 צפיות 11 תגובות
כולם מוזמנים לשלוח לי רעינות למייל ובכיף אצרף אותם לסיפור :)
המייל : [email protected]

פרק 10

נקודת מבט קורל אחרי הנחיתה

תגידי את יודעת איפה המקום שאנחנו הולכות לשם?"שאלתי את מורן, "כן."היא אמרה "ניראלי"היא מלמלה "מה?! לאיפה נלך עכשיו ?עוד מעט מחשיך "אמרתי "בסדר נלך לאנשהו קודם כול נמצא אנשים ונשאל אותם לא כזה סיפור"רום אמרה התקדמנו והתחיל להחשיך "נוו לא ראינו אפילו מישהו אחד אחנו הלכנו לאיבוד!"אמרתי "לא הלכנו לאיבוד תפסיקי לפחד"אלה אמרה הלכנו במשך שעות ברחבי העיר מחפשות את המקום הזה התחיל לרדת גשם והתחילו גם ברקים ורעמים "טוב בואו נתקשר לבנים הם מכירים את לונדון כבר נשאל אותם איפה בית המלון "אמרתי "טוב תתקשרי לנייל "רום אמרה "שייט נגמרה לי הבטרייה תנסי אלה משלך "אמרתי לה "אין לי כול כך הרבה אני יתקשר"היא חייגה "שייט אין פה קליטה"אלה אמרה "אומייגד ואם יש שם אנסים אמרתי שלא כדאי ללכת בחושך "אמרתי כמעט בוכה "ואז מה היית ישנה ברחוב?!"מורן אמרה לאחר חצי שעה של הליכה הפסיק הגשם אך עדיין לא מצאו את המקום הזה "רגע מה זה שם"אמרתי כשאני רואה בית קטן התקדמתי והם בעקבותיי "בוא ניכנס לשם ומחר בבוקר נמשיך לחפש את המקום הזה "רום אמרה "לא יודעת לא כולכך נראה לי המקום הזה"אמרתי "אויש תפסיקי כבר מורןאמרה ולקחה את ידי ומשכה אותי לבית "זה לא הבית שלנו אסור לנו להכנס"אמרתי "דיי אנחנו איתך " אלה פתחה את הדלת נשמעה חריקה חזקה היו קורי עכביש על כול הבית בכול פינה "אעאעאעאעאעאעעא"צרחתי "מה קרה ?!"כולם צעקו ורצו לכיוני "עכביייש!!!!"אמרתי וקפצתי על הספה "יוואווו שאלוהים יעזור לך !!"רום אמרה ודרחה על העכביש "אנחנו נישן כאן על הספות לילה טוב!"אביה אמרה וכיבתה את האור פתאום שמענו כוס נשברת ודלת נטרקת בחוזקה "אעעעאעאעאעאעאע"כולנו צרחנו.

קרדיתתת ענק ומטורףףף ל zohar horan המהממת שעזרה לי ;)


תגובות (11)

כמה דברים:
1. תמשיכי מהמם (:
2. שלחתי לך אבל כבר אי אפשר להשתמש בזה (תבדקי ואז תבינו למה)

25/03/2013 07:37

היי שירז,
לא השתמשתי בשלך כי לא ניתן לקרוא את זה אז הלכתי על האפשרות השניה אבל תרגישי תמיד בנוח לתת לי רעיונות לא משנה מתי ואני אשים אותם בסיפור ואתן לך קרדית ;) שיהיה לך פסח שמח וכשר ;)

25/03/2013 07:42

חג שמח גם לך (:
לא נורא זה בסדר…

25/03/2013 07:48

אווו מיי גאדד תמשיכיייייייי !!!!

25/03/2013 08:20

עעההההה תמשיכיייי!

25/03/2013 08:28

תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

25/03/2013 09:28

אני ישמח לעזור לך עווד :) זה כייף לכתוב במיוחד על וואן דיירקשן:)

25/03/2013 10:37

אני ישמח לעזור לך עווד :) זה כייף לכתוב במיוחד על וואן דיירקשן:)

25/03/2013 10:37

אם תצטרכי תשלחי לי מייל ואני יעזור לך בכול שעה :)

25/03/2013 10:39

בטח יש כבר תפקיד להארי נכון?
כי זה ממש פוגע שאת רוצחת ותיק ואחרי זה נותנת את התפקיד שלי למישהו חרות
שתדעי שממש נפגעתי ונציגי אל תמשיכי אף פעם
דרך אגב, אני נורא אוהבת אנשינם שרוצחים אותי (ציניות, תאמיני לי שאני רוצה לרצוח אותך בחזרה)

26/03/2013 05:26

גאיה את קצת מגזימה זה רק סיפור!!! והסברתי לך לא פעם שזה למען המתח שבסיפור ותסכימי איתי שזה הוסיף הרבה מתח ועניין בסיפור וגם קיבלת ואן שוט כהתנצלות ולכן את ממש מגזימה בתגובות שלך!!

27/03/2013 09:59
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך