moran-direction
תגיבו ותזמינו קוראות;)
10 תגובות ממשיכה

החיים לפני והחיים אחרי פרק 13 סיפור על וואן דיירקשן

moran-direction 08/04/2013 772 צפיות 5 תגובות
תגיבו ותזמינו קוראות;)
10 תגובות ממשיכה

פרק13

נקודת מבט מורן אחרי הלילה עם ליאם
צלצול האייפון שלי מעיר אותי מהלילה הכי קסום בחיי, הלילה הראשון שלי עם אהבת חיי החדשה , ליאם, הוא כל כך יפה ומתוק, כשהשפתיים שלו מתרסקות על שלי בעדינות זה מרגיש כמו קסם, הריח של האפטרשייב שלו ממלא אותי בפרפרים והעדינות של הידיים שלו שמלטפות את ראשי מצמררות אותי…
אני מתמתחת בעדינות כדי לא להעיר את אהובי ומורידה מעלי את השמיכה, אני נושקת למצחו ומכסה אותו, אני הולכת למקלחת ומסתכלת על עצמי במראה, אני נראת שונה, אני נראת שמחה! אני נכנסת למקלחת ונותנת למים החמים לזרום על גופי, וחושבת על המערכת יחסים שלי עם ליאם, כי זה לא סתם ״ליאם פיין״ זה ליאם פיין מוואן דיירקשן, ליאם העשיר והחתיך שחצי עולם מאוהב בו ומעריצות בוכות כשהו שומעות את שמו, והפפראצי בטח יעשו עלינו כתבות כל שני וחמישי, ואנשים יאימו ויקללו אותי בגלל שאני איתו, אני אדבר איתו על כך, סיימתי להתקלח, לצחצח שיניים ולהתאפר ואז הלכתי להתלבש, מגבת עטפה את גופי כי כרגע יצאתי ממקלחת, פתחתי בשקט את דלת המקלחת כי ידעתי שליאם ישן או לפחות כך חשבתי, איך שפתחתי ליאם הסתכל עלי עם החיוך ההורס שלו ואמר לי ״בוקר טוב נסיכה שלי, ואני מבקש פעם הבאה בלי מגבת לטעמי את יפה בלי!״ ״היי! צעקתי אני יודעת שאני יפה אבל אל תגזים! אני רק אקח לי בגדים ואלך למקלחת להתלבש ואתה אל תציץ לי שובב קטן טוב?״. "אווווף בסדר אני לא אציץ " הוא אמר ועשה לי פאפי פייס, ״ אני יכול לפחות נשיקת בוקר טוב מהנסיכה שלי?״ הוא שאל ״ברור יפה שלי בוא״ הוא בא אלי , הצמיד אותי לקיר ונתן לי נשיקה מדהימה . אחרי שהתנשקנו הלכתי למזוודה ובחרתי גינס מיני בצבע חאקי, גופיה שחורה עם תחרה ירוקה ונעלי עקב שחורות מבריקות אבל עם עקב נמוך והלכתי למקלחת להתלבש, עשיתי קוקו גבוהה ויצאתי מהמקלחת, ליאם מסתכל עלי ושורק, ״ יפה?״ שאלתי ״ שרקתי לך כמו ששורקים שרואים בחורה יפה ברחוב זה לא ענה לך על התשובה?״ הוא שאל, אמממ… עשיתי, הוא ישב על המיטה אז עלה לי רעיון זדוני, קפצתי עליו הוא נשכב על המיטה כשאני לידו קופצת על המיטה… הוא נקרע מצחוק שאני קופצת על המיטה ושרה live while were young והוא מושיב אותי לידו ואנחנו שרים ביחד ובסוף השיר אנחנו מתחבקים… אחרי ששיחקנו והשתוללנו השעה הייתה כבר תשע וחצי בבוקר אז הוא הלך לחדר שלו להתקלח ולהתארגן ואני נשארתי לחכות בחדר שלי…
כעבור שעה נשמעות דפיקות על הדלת שלי, אני פותחת ורואה את ליאם עם כל חבריו הבנים וכל הבנות, הארי אמר שהם באו לקרוא לי לארוחת בוקר ביחד , ראיתי שאלה ולואי מחזיקים יד ביד וכך גם קורל ונייל, רום וזאיין עמדו מחובקים והארי עמד לבד, ליאם בא לעמוד לידי ואמר,״ אני גם רוצה שתכירי את הזוגות החדשים; נייל וקורל, רום וזאיין, אלה ולואי, ואני רוצה לספר לכולכם על הזוגיות החדשה שלי עם מורן״


תגובות (5)

מושלםםםםםםםם !!
הארי פנוי ? אם כן אז תוסיפי אותי אם את יכולה גם אם לא אז לא נורא ;-)
שם: אביה
גיל : כמו כולם
תיאור חיצוני : שיער שחור חלק וארוך בקצוות מחומצן לבלונדיני , עניים חומות , גובה ממוצע , רזה
אופי : מצחיקה , רגישה, נחמדה , ילדותית ושטותית בקטע החמוד , מנגנת על גיטרה אקוסטית …
ניראלי שזהו , אם תצטרכי עוד תגידי לי אשמח אם תוסיפי אותי לסיפור המושלם הזה !!

08/04/2013 14:08

תמשיייכי!!!!

08/04/2013 14:30

תמשיכי!

08/04/2013 14:42

לכל הבנות אני שמחה שאהבתן,
אביה, אני מצטערת הארי כבר נתפס על ידי חברה טובה שלי ששמה אלמוג ובקרוב היא תיכנס לסיפור ;) אם את רוצה אעשה לך וואן שוט ;)

09/04/2013 05:24

אני חושבת להפסיק את הסיפור כי אין הרבה קוראות… העליתי אתמול את הפרק ויש רק 25 קוראות ובדרך כלל יש יותר אז עם לא עולה כמות הצפיות אני עוצרת… ;(
תנסו להזמין קוראות שיקראו ויגיבו..

09/04/2013 13:55
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך