Buttercup
היי! התחלתי סדרה חדשה של סיפורים על מפורסמים, מהצד הרגשי שלהם. כמובן שאני לא יודעת מה באמת קורה בחיים הפרטיים שלהם, לכן הכל הוא פרי דמיוני. אני בעיקר כותבת את הסדרה הזאת כדי שיוכלו להזדהות איתם ולהבין שגם הם בני אדם, ולא רק חיוך לסלפי, ואם זה לא ילך או יובן אין בעיה. תודה ומקווה שתהנו! הסיפור הפעם הוא על שון מנדס (אני חייבת לציין שהוא הזמר האהוב עליי ).

החיים שלי מבפנים – פרק ראשון – שון מנדס

Buttercup 29/06/2020 973 צפיות 2 תגובות
היי! התחלתי סדרה חדשה של סיפורים על מפורסמים, מהצד הרגשי שלהם. כמובן שאני לא יודעת מה באמת קורה בחיים הפרטיים שלהם, לכן הכל הוא פרי דמיוני. אני בעיקר כותבת את הסדרה הזאת כדי שיוכלו להזדהות איתם ולהבין שגם הם בני אדם, ולא רק חיוך לסלפי, ואם זה לא ילך או יובן אין בעיה. תודה ומקווה שתהנו! הסיפור הפעם הוא על שון מנדס (אני חייבת לציין שהוא הזמר האהוב עליי ).

שון מנדס
הסתכלתי במראה, ולא הבנתי מה אני רואה, האם זה הנער בן השמונה עשרה שסיים תיכון? האם זה אחד הזמרים המפורסמים בעולם? הבנתי שאני לא באמת מכיר את עצמי, ואני צריך להבין איך אני אוכל לגלות ולמצוא אותי..
"שון! ההופעה מתחילה בעוד 3! 2! 1! קדימה צא!" הסוכן שלי, באמת איש טוב, חברותי ואדיב, אבל לפעמים הוא מתיש כל כך, כאילו כל הופעה היא ההופעה הראשונה…
אחרי השיר השביעי התחלתי להתעייף, אסור לי להתאמץ יותר מידי. אני לוקח כדורים שלוש פעמים ביום, והכל כדי להיות בריא וחזק, להיות שון מנדס הזמר המפורסם שכולם שרים את השירים שלו, ושהחיוך שלו הכי מתוק בעולם, ושלפעמים מניחים שאני גיי, כאילו דא? סתם לא אני צוחק, אנחנו ב 2020 וכדאי שאנשים יבינו שבנים ששמים לק זה לגיטימי ומקובל.
***
אין מה לראות בטלוויזיה, או סרט דוקו על חיות, או סרט רומנטי של ג'ניפר אניסטון, אלה האפשרויות שנראות הכי סבירות, ושניהם לא מהאהובים עליי. "שון! נגמר הפופקורן!" קמילה, אוי קמילה, מתי היא תבין שהיחסים שלנו הם רק לציבור? אני באמת חייב להגיד לה את זה מתישהו..
***
"שון הגעת! ילד יפה של אמא! סבתא בחוץ, לך תגיד לה שלום" כמה שהתגעגעתי הביתה, לרוגע ולשקט ולאהבה של אנשים שבאמת מכירים אותך.
"היי סבתא! איך את מרגישה?" סבתא שלי היא הבן אדם שתמיד הייתי פתוח איתו, בחברה הראשונה, בתשוקה לשירה, ובדברים היומיומיים שעוברים עליי.
"אני מרגישה מעולה כשאני רואה אותך שוני! איך הייתה ההופעה?"
"היא הייתה בסדר סבתא, לא משהו מיוחד.." השבתי.
"טוב יקירי, מתי תיהיה ההופעה הבאה?" היא שאלה.


תגובות (2)

מצחיק אותי לקרוא משהו שהוא כל כך לא אמיתי ובכל את להתחבר אליו כאילו זאת המציאות…
אהבתי את הרעיון-לכתוב על מפורסמים מזווית המבט שלהם,
אני חושבת שכולם יכולים להתחבר לזה, רעיון טוב.
התבאסתי שהקטע כל כך קצר. זה יהיה סיפור בהמשכים?
מעניין אותי לקרוא את ההמשך.

29/06/2020 22:25

    תודה רבה! בנתיים לכל מפורסם יהיה פרק אחד, אבל אני אשמח להמשיך את הפרק על שון ;)

    30/06/2020 08:29
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך