:)Dana13
זה הסיפור של - rocky(new אבל המשתמש שלה לא עובד..
אז בנתיים היא העלתה את הפרק הזה דרך המת המשתמש לי והיא רואה את כל התגובות שלכן ;) ^^

החיים של גרייס פרק 3 פליז תגיבו ;)

:)Dana13 09/11/2013 454 צפיות 2 תגובות
זה הסיפור של - rocky(new אבל המשתמש שלה לא עובד..
אז בנתיים היא העלתה את הפרק הזה דרך המת המשתמש לי והיא רואה את כל התגובות שלכן ;) ^^

טוב ביגלל שהשמשתש שלי לא מעלה לי אני מעלה את זה דרך המשתמש של דנה אז אני חייבת לה!
_______________________
。יום חמישי 27.11。

מה קורה ליקום הזה?! מה קרה שהכל התהפך פיתאום?!
קמתי בבוקר ושמעתי את השעון המעורר של אמא. היא כיבתה אותו יופי אז היא כן חזרה אתמול בלילה
התארגנתי http://www.polyvore.com/cgi/set?id=96765070 הבעיה היא שלא מצאתי את העדשות שלי אז נאלצתי ללכת עים המשקפיים שלי יופי הינה עוד משהו שיוכלו לצחוק עליי…
ירדתי למטה וראיתי את אמא מארגנת את הדברים לקראת העבודה
״אממ. אמא איפה היית אתמול?״ שאלתי אותה בטון חשדני. זה היה נידמה לי כיאילו היא קפאה לעשירית שניה אבל כניראה שטעיתי כי אז היא המשיכה לסדר את הדברים שלה
״סתם״ היא אמרה. סתם?! סתם?! סתם הלכת ונעלמת כמעט כל היום?! לפחות תתני הסבר! משהו!
״טוב לא משנה ביי״ אמרתי ויצאתי לכיוון המכונית שלי.
אני לא יודעת מה ניסגר איתה אמא שלי היא בנאדם אחראי הוא בחייח לא תעלם ככה חייבת להיות לה איזה סוג של סיבה, תירוץ, משהו! נכון?
הגעתי לבצפר וכמו שציפיתי קייט והשפוטות שלה ישבו ליד זאין ונימרחו עליו אבל מה שלא ציפיתי זה מה שקרה כשבאתי
״אתן יושבות לי במקום…שוב״ אמרתי
״אה אוקי. הינה״ קייט אמרה וזזה נותת לי לשבת במקום שלי. אני עדיין לא מבינה מה ניסגר איתה…
״תודה״ אמרתי בחשדנות. כמובן שבדקתי את הכיסא קודם, אני לא טיפשה
״משקפיים יפות,הן מתאימות לך״ קייט אמרה וחזרה למקום שלה ואחריה השפוטות שלה זה היה נידמה כיאילו גם הן לא הבינה מה ניסגר עים קייט…
ספנסר אמר לי שאני ניראת יפה היום
זאין ביקש ממני את המספר שלי ושאל אים בא לי להפגש מתישהו
כיאילו הלו?
א. ספנסר אף פעם לא מחמיא לאף אחד
ב.מה ניסגר עים קייט?!היא לא שונאת אותי?!?!?!?!?!!!?!
ג.זאין יכול להשיג אפילו את ג׳ני הבחורה הכי יפה בכל הבצפר היא בת 17 יש לה עיניים כחולות ירוקות ושיער חום כתום כזה היא ממש יפה על מי אני עובדת היא מושלמת!!! ולפי מה ששמעתי זאין קיבל את המספר שלה! למה שהוא ירצה להפגש איתי לעזאזל?! אני הייתי בוחרת בה על פניי!
אחרי שחזרתי הביתה אמא לא הייתה בבית אני בטוחה ב79% שהיא איפה או עים מי שהיא הייתה אתמול (כן התכוונתי ל79%)
החלטתי שהיום או מחר אני אשאל איפה היא הייתה ואדרוש תשובה! או שאני פשוט אשן אצל חברה ואלחיץ אותה כשהיא תבוא ואני לא אהיה בבית אבל בשביל האפשרות הזאת אני צריכה חברים :/ ומי שהכי קרוב לחברה או למישהו שיכול לעזור לי זה זאין…
אולי כדאי לי לישאול אותו?
לא לא לא! מה אני מפגרת?! אני מכירה אותו כולה כמה ימים ולישאול דבר כזה?! אני עדיין לא מבינה מה חשבתי…אני לא חשבתי!
שניה הפאלפון שלי מצלצל
————
כן צדקתי כל היקום התהפך 360 מעלות…
השיחה הזו הייתה מזאין
״הלו?״ שאלתי המספר של זאין עדיין לא היה שמור לי בפאלפון
״היי גרייס זה זאין״ הוא אמר. בהתחלה לא הבנתי למה הוא התקשר
״אוו היי זאין״ אמרתי לא יודעת למה אבל חייכתי חיוך קטן
״אממ תקשיבי בא לך אולי להפגש היום?״ הוא שאל
״אממ בטח מתי?״ שאלתי. עכשיו כשאני כותבת את זה יש לי רעיון ענק! אני אעשה כיאילו שחכתי את המפתחות בבית ואמא שלי נעלה את הבית הוא בטח יציע לי להשאר אצלו ואמא תדאג והכל יעבוד מושלם.כל מה שאני צריכה זה שהוא לא יאסוף אותי מהבית אבל כן יחזיר אותי כדי שהוא יראה שהדלת נעולה.
ועכשיו בוא ונחזור לשיחה
״בשבע מתאים?״ הוא שאל
״אממ בטח לאן אתה רוצה ללכת?״ שאלתי
״נוכל ללכת לסרט״ הוא אמר ושאל ביחד
״בטח ניפגש בקולנוע?״ שאלתי
״או שאני יכול לאסוף אותך מהבית״ הוא שוב פעם אמר ושאל באותו הזמן
״אממ אוקי אני אשלח לך בוואצפ את הכתובת״ אמרתי
״אוקיי ביי״ הוא אמר וניתקתי
אני אמצא איזה תירוץ אני שקרנית טובה מספיק כדי למצוא משהו…

|18:29|

התחלתי להתאגן לא יכולתי להחליט על חולצה או שמלה ג׳ינס או חצאית ג׳קט עור או קרדיגן נעלי עקב או ספורט? מראה גיקי ,גותי ,ילדותי, ספורטיבי או נערי אוח הצילו!!!!!!!!!!

|18:54|

חמישה לשבע ואני עדיין בתחתונים וחזיה מול הארון לא יודעת מה ללבוש החלטתי לכתוב פה קצת רק כדי שיהיה לי מה לעשות אירגנתי כבר את כל הדברים הכנתי כסף 100$ מספיק נכון?
טוב יש לי כסף הפאלפון בהטענה התאפרתי וסידרתי את השיער.
עכשיו כשאני מול המראה עים האודם האדום והסט של החזיה והתחתונים השחורים שלי והטונה של הפוש-אפ של החזיה אני ניראה כמו זונה באמצע התפקיד שלה איכס רק המחשבה על זה שככה אני ניראת עכשיו גורמת לי להקיא ולחשוב שפעם הייתי רוצה שיראו אותי כמו משהו כזה… לא זונה אבל כן זורמת…
טוב כדאי שאני אתחיל להתלבש כי כבר שבע וחמישה זאין אמור להגיע כל רגע אז כדאי שאני אתחיל להתאגן אבל אין לי שום דבר ללבוש!!! T0T

。יום שישי 28.11。

|12:19|
זוכר את הדייט אתמול בלילה? טוב אז הפסקתי כשבאתי להתלבש אבל כניראה שניסחפתי עים הזמן כי 3 שניות אחרי שהחזרתי אותך למקום במגרה והוצאתי חולצה ג׳ינס ונעליים זאין ניכנס לחדר שלי… (להזכיר שהייתי עים סט של חזיה ותחתונים שחורים? אה נכון וגם עים שיער מסודר ואודם אדום? אוח אני שונאת את החיים שלי… דבר כזה יכול לקרות רק לי!)
״וואוו״ הוא אמר בהלם בוהה בי
״פאק.זאין?! מה ניכנסת לחדר שלי?!״ שאלתי עצבנית. באותו הרגע שחכתי שאני עים חזיה ותחתונים
״תיקתקתי בדלת אבל היא הייתה פתוחה אז ניכנסתי ואז חיפשתי את החדר שלך ו…״ הוא בא להמשיך אבל בהה בי עוד פעם ״וואוו״ הוא עדיין היה שקוע בי
״טוב תן לי להתלבש״ אמרתי דוחפת אותו מהחדר ונועלת את הדלת. הסתכלתי על עצמי במראה עברה בי המחשבה שאולי אני ניראת… לא רע כל כך? לא אין מצב אני פאקינג 45 קילו אני ממש שמנה! התלבשתי במהירות http://www.polyvore.com/cgi/set?id=103273626
יצאתי מהחדר וראיתי את זאין מחייך
״אל תדבר על זה בחיים שלך״ אמרתי
״למה? אני חייב להודות את ממש יפה״ הוא אמר לי עכשיו כשאני חושבת על זה אולי הוא לא אמר את זה כדי לעצבן אותי? או שהוא פשוט עיוור? (אני בעד עיוור)
״תשתוק״ אמרתי לו בפנים כאלה -.- (טוב בערך,בפנים כאלה…)
״טוב״ הוא אמר

אחרי הדייט כשהוא החזיר אותי הבייתה התכוונתי להתחיל עים התוכנית הגאונית שלי (עכשיו כשאני חושבת על זה אים החוכמה הייתה בננה מליון קופים רעבים היו מגרדים את הגלגולת שלי. מבפנים…מנסים לצאת -.-")
״זה היה דייט ממש נחמד״ זאין אמר
״כן״ אמרתי והשפלתי את הראש אני עדיין לא יודעת למה השפלתי את הראש…
זאין הרים לי את הראש עים האצבע ונישק אותי נשיקה עדינה זה היה מושלם זו הייתה נשיקה עדינה ומתוקה ומושלמת כזו (≧∇≦)אני לא יכולתי להמשיך עים התוכנית אז כשהתנתקנו פשוט אמרנו לילה טוב ושאנחנו נתראה בבצפר וסגרתי את הדלת.
החלפתי לפיג׳מה והלכתי לישון שחכתי לכוון את השעון וביגלל זה קמתי עכשיו גם כל הלילה הייתי עסוקה בלחשוב על איך לתפוס את אמא שלי ומה היא עושה כל הזמן הזה…

。יום ראשון 19.02。

|17:26|

וואוו כמה זמן לא כתבתי בך כמעט 3 חודשים! טוב אני וזאין חברים כבר חודשיים וחצי וזה פשוט מושלם! הוא פשוט מושלם!
קייט מתרחקת ממני כיאילו אני אש או משהו מסוכן אבל למי אכפת זה עדיף מאשר שהיא תציק לי.
ספנסר עדיין שורף את הכסף שלו עים השיעורים הפרטיים. אבל…לא אכפת לי כבר עשיתי מזה 200$ ($קצ׳ינג$


תגובות (2)

וואי אני מזה חייבת לך טנקס^^

09/11/2013 09:37

בכיף <3

09/11/2013 09:39
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך