moran-direction
הי בנות, אני מעלה עכשיו פרק שיכול להיות הפרק האחרון לתמיד כי לפני ארבעה ימים העליתי את פרק שלטוש עשרה ויש לו רק 30 צפיות ובדרך כלל בארבעה ימים יש לי בסביבות שבעים צפיות! ולכן אני פונה לקוראות בבקשה גדולה, תזמינו את החברות שלכן לקרוא וכולכן תגיבו כדי שאראה שאתן איתי פה ואני לא צריכה להפסיק...
שיהיה לכולן סופ"ש נעים ותגיבו מה דעתכן..

החיים לפני והחיים אחרי פרק 14 סיפור על וואן די

moran-direction 11/04/2013 855 צפיות 6 תגובות
הי בנות, אני מעלה עכשיו פרק שיכול להיות הפרק האחרון לתמיד כי לפני ארבעה ימים העליתי את פרק שלטוש עשרה ויש לו רק 30 צפיות ובדרך כלל בארבעה ימים יש לי בסביבות שבעים צפיות! ולכן אני פונה לקוראות בבקשה גדולה, תזמינו את החברות שלכן לקרוא וכולכן תגיבו כדי שאראה שאתן איתי פה ואני לא צריכה להפסיק...
שיהיה לכולן סופ"ש נעים ותגיבו מה דעתכן..

נקודת מבט מורן ברגע שליאם סיפר על הזוגיות שלו איתה

"ואני רוצה לספר לכם על הזוגיות החדשה שלי עם מורן"
זה המשפט שבמשך כל היום אני כבר חושבת עליו, השעה כבר ארבע אחר הצהרים ואני עדיין בחדר באותה התנוחה מול הטלביזיה בזמן שהיא כבויה, אני בוהה בה ורואה את הפלאשבק מהבוקר שליאם מודה על הזוגיות בינינו, אני לא נודעת מה אני מרגישה לגבי זה.. אני נורא לחוצה כי בחיים לא היה לי חבר!
מה עושים עם חבר?
איך מפנקים אותו שהוא עצוב?
איך מנשקים
איך??????
אני לא יודעת כלום!!!
אני חושבת לספר לליאם על העניין….. וכך עשיתי….
החלפתי בגדים (בקישור הבא הבגדים:) ) http://www.polyvore.com/cgi/app
והלכתי לחדרו של ליאם, הקשתי בדלת, שמעתי קולות מוזרים, שהזכירו לי הקאה באופן מוזר,
פתחתי את הדלת והצצתי, אני מסתכלת פנימה ורואה את ליאם עם שקית ביד, בחדר יש ריח רע, וליאם חיוור כמו שלג.
"בובי שלי מה קרה??" רצתי אליו ונלחצתי.
"אני לא מפסיק להקיא, בשעה האחרונה הקאתי חמש פעמים.. את יכולה לעזור ולטפל בי?" הוא שאל…
"בטח מאמי שלי" התקרבתי לכיסא שהוא ישב עליו וליטפתי את ראשו, "ואו" צעקתי!
"מה קרה?" ליאם נבהל
"אתה קודח מחום" הצהרתי, "וברגע זה אני לוקחת אותך למקלחת ואתה עושה מקלחת קרה כדי להקל על החום"
"בסדר" הוא אמר,
עזרתי לו לקום ונתתי לו להישען עלי וככה הוא ואני הלכנו מדדים למקלחת, בכניסה למקלחת ליאם מלמל לעצמו והתעלף, תפסתי אותו אבל הוא היה כל כך כבד שנפלתי איתו בצורה שהוא עלי מעולף, הורדתי אותו מעלי, השכבתי אותו על הרצפה והלכתי לקרוא לבנים, הקשתי על הדלת הצמודה לחדרו של ליאם, ,זה היה החדר של נייל, כשהקשתי התחילו לרדת לי דמעות של בכי, נייל פתח וראה אותי בוכה ושאל "למה את בוכה?"בוא מהר לחדר של ליאם הוא התעלף" אמרתי ונייל רץ לחדר, הוא התיישב איתי על הריצפה וניסה להעיר את ליאם…
"תתקשרי להארי שירוץ לקנות מיץ תפוזים ותביאי לי כוס מים קרה כקרח וכך אעיר את ליאם"
שלחתי את הארי ותוך חמש דקות הוא הגיע עם מיץ, נייל הרטיב את מצחו של ליאם עם המיים וקצת את לחייו , ליאם פתח את שתי עיניו שנצצו כמו יהלומים יפים, נייל והארי הרימו את ליאם למיטה ואני נשכבתי לידו, מנשקת את מצחו ובוכה, "אל תבכי פרינסס יפה שלי בבקשה לא" הוא התחנן. " אני לא מסוגלת בובי אני לא יכולה לראות אותך כך אני כל כך אוהבת אותך" הוא התרומם וחיבק אותי, הוא התנתק מהחיבוק וניגב את דמעותי ואמר שהכל בסדר…
בצד השני של החדר היו נייל והארי שהזמינו רופא, "הרופא יגיע תוך עשר דקות" הארי הכריז
נייל בא והתיישב לצדי המיטה ונתן לליאם לשתות ממיץ התפוזים שהארי קנה כדי שיחזור לליאם הסוכר בגוף.
כעבור רבע שעה דפיקות הרופא בדלת נשמעו, פתחתי רת הדלת כי נייל והארי כבר הלכו, הסברתי לרופא מה קרה והוא הזמין אמבולנס לליאם והסביר שמצבו לא קל… :(


תגובות (6)

מהמםםםםםםםםםםםםםםםםםםם סוף שבוע נעים גם לך:P

11/04/2013 12:57

מושללללם יואווו דחוף להמשיך !!

11/04/2013 13:16

תמשיכיייייייייייייייייי !!!

11/04/2013 13:21

תמשיכי!

11/04/2013 13:48

תמשייייכייייי,הוא מושלם!

12/04/2013 01:49

תמשייייכייייי,הוא מושלם!

12/04/2013 01:49
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך