אמרת שלא התייחסתי אליך, נכון?
אז הנה! סיפור חדש שלי ששמרתי לך מקום בפנים ועוד עם הארי!
עם מישהי מהבנות של המחוננים כמו רותוס או נוני רואות בבקשה תעבירו לגאיה את זה אני רוצה שהיא תדע ותשמח :)
ואם גאיה רואה את זה.... אוווו מה הולך לקרות שם..... את לא מתארת לעצמך, גברת "אף אחד לא מתייחס אליי!", זה הולך להיות עצום!
לכל מי שקורא ואין לו מושג מה אני כותבת עכשיו, רק... היה לי איזה עניין לא סגור... וטיפלתי בו. זה הכול.
לאב יו אנשימוש!

החלום השלישי דמויות מוקדש לgaya3112 המושלמת

17/04/2013 717 צפיות 2 תגובות
אמרת שלא התייחסתי אליך, נכון?
אז הנה! סיפור חדש שלי ששמרתי לך מקום בפנים ועוד עם הארי!
עם מישהי מהבנות של המחוננים כמו רותוס או נוני רואות בבקשה תעבירו לגאיה את זה אני רוצה שהיא תדע ותשמח :)
ואם גאיה רואה את זה.... אוווו מה הולך לקרות שם..... את לא מתארת לעצמך, גברת "אף אחד לא מתייחס אליי!", זה הולך להיות עצום!
לכל מי שקורא ואין לו מושג מה אני כותבת עכשיו, רק... היה לי איזה עניין לא סגור... וטיפלתי בו. זה הכול.
לאב יו אנשימוש!

היי כולם!
אני לא יודעת מי קרא ומי לא, אבל אני אמרתי שאני מתחילה סיפור שקוראים לו "החלום השלישי", אז הנה הוא!
הסיפור הוא על וואנדי, דבר ראשון שחשוב לציין וכבר יש לי בנות זוג לכולם, אבל יש לי תפקיד למישו שנשאר כמה פרקים ונעלם, אז מי שרוצה מוזמן לרשום לי תיאור (גם בנים וגם בנות) ואני אוסיף אותו בשמחה :)
הסיפור מסופר על חמישיית בנות ששמותיהן הדר, גאיה, אביה, זוהר ואלה שיום אחד…..
את השאר כבר תגלו בהקדמה ;)
מה? אני לא רוצה לגלות לכם הכול!
אני רוצה לרשום לכם את התיאורים של חמשת הבנות כדי שתדעו איך הן נראות לפני הסיפור ואז אני לא אצטרך להכניס את זה בסיפור….
אז… הנה התיאורים של חמש הבנות:
~התיאור של הדר~
(לא כותבת שם באף אחד מהם כי למעלה כתוב ~התיאור של ____~ אז שוש)
גיל: 16 וחמישה חודשים.
תיאור חיצוני: ג'ינג'ית עם שער ארוך מתולתל, עיניים ירוקות בהירות ורגישות מאוד לשמש (למי שיש עיניים בהירות הוא יותר רגיש לאור של השמש), שפתיים לא דקות ולא עבות (חשוב לקטעים של הנשיקות), בערך באמצע, מטר 63 בפעם אחרונה שמדדה, שהייתה לפני כמה ימים, שחומה ודי רזה.
אוהבת: לקים, נעליים, בגדים, אופנה, שופינג, טיולים עם משפחה וחברות, את החברות המהממות שלי (שמתם לב איך אני מקשרת בין אחד לשני?), חיות ובעלי חיים, את הכלב והחתול המתוקים שלי שקוראים להם צ'וצ'י ומיקי וכל דבר שלא גורם לי לצאת מדעתי…..
אה, כן! שחכתי את הדבר הכי חשוב: גגגגזזזזזררררר!!!! מתה על גזר ברמות מטורפות!
לא אוהבת: שיעורי בית, ניקיונות שאני חייבת לעשות, מטלות, כל דבר שמטיל עליי אחריות, את האח הקטן שלי בן החמש ומלא אנשים מעצבנים שאני לא סובלת, החבר שלי לשעבר דור אחד מהראשונים ביניהם.
תכונות: חברותית, מצחיקה, נעימה, אוהבת אנשים כמוני ופטפטנית מאוד!!!
~התיאור של גאיה~
גיל: 16 ושמונה חודשים.
תיאור חיצוני: שער חום בהיר, עיניים ירוקות די דומות להדר, שמה משקפיים עם מסגרת דקה אדומה, מלאה אבל לא סובלת שקוראים לה שמנה (תקני אותה אם אני טועה אחותי, בכל דבר), שפתיים גם בינוניות, מטר 61, ושזופה. מדהימה(בשבילך אחותי)!
אוהבת: חברות, סרטים יפים, את וואנדי בטירוף בעיקר את הארי, לא יכולה להתנגד למפגשים עם כל ה"חבורה" שלה וממש מתה על הכלבה שלה שקוראים לה מימי, בית ופופקורן טעים מתחת לשמיכה ובילויים.
לא אוהבת: שמציקים לה בגלל המראה החיצוני שלה, שקוראים לה בשמות, שמסרבים לה (אמת לאמיתה), שמטילים עליה משימות, שיעורים, מטלות וכו' ואנשים סתומים שלא מבינים את ערך החברות האמתית שלה עם שאר הבנות.
תכונות: מצחיקה בטירוף, חמודה, חברה טובה, אמינה ואפשר לסמוך עליה, מתחברת לאנשים בקלות אם הם נחמדים אליה, אמממ ניראה לי זהו…
~התיאור של אביה~
גיל: 16 ושבעה חודשים.
תיאור חיצוני: שיער שחור חלק וארוך בקצוות מחומצן לבלונדיני, עניים חומות, מטר 64, שפתיים די עבות ומשהו בין שחומה לרגיל. מה? לא כולם קיבלו צבע עור מושלם כמוני!
אוהבת: מכורה לאייפון , חולה על לקים ועקבים, מכורה לשופינג, אוהבת לבשל, חברות ובילויים כמו יציאה לסרט, בחיים לא תסרב לבילוי גם עם הבנים של החבורה, את בעלי החיים של כל הבנות אבל הכי את צ'וצ'י החתול של הדר.
לא אוהבת: בנים דפוקים, מסיבות מעפנות, (אביה סורי שאני מוציאה אותך דפוקה אבל אני משתדלת כמה שאני יכולה) כאלה שאומרים לה שהיא לא משקיעה בחיים שלה (בדרך ככל ההורים שלה וסבתא שלה) ולא יצא ממנה שום דבר וכמו כולם שיעורים ומטלות…
תכונות: מצחיקה, רגישה, ילדותית ושטותית בקטע החמוד, עייפה רוב הזמן, אף פעם אין לה סיבה להיות עצובה אז יוצא שהיא כמעט מיד עם חיוך דבוק לפרצוף…. אני מקווה שאת באמת כזאת!
~התיאור של זוהר~
גיל: 16 וחודשיים.
תיאור חיצוני: שער חום בהיר חלק עד הכתפיים פוני לצד עינים ירוקות בוהקות חישוק באף ואליקס קעקוע אחד של STAY STRONG רזה מטר 66 בהירה בעור.
סיפור חיים (מיוחד לזוהר): היה לה עבר קשה (יתומה, הוריה נטשו אותה בגיל צעיר, אם הבנתם למה אני מתכוונת) וכשמזכירים לה את זה היא ישר בוכה.
אוהבת: לצחוק ולהצחיק, טיולי טבע, תנועת הנוער של הבנות, להסתובב עם הבנים של החבורה (כמעט כמו הבנות), באדגירל (כמו באדבוי) אוהבת נעליים גבוהות וכובעים מכול הסוגים אוהבת את דמי לובאטו ♥
לא אוהבת: אנשים שאומרים שהיא בן, סרטים עם תכנים… לא מתאימים, בוא נגיד ככה… עוד מיליון דברים אחרים שהיא יכולה לקטר עליהם כל דקה….
תכונות: רגישה אבל מסתירה את זה, חברה טובה, מסתכנת בשביל אחרים, שרה יפה, ילדת פדיחות.
~התיאור של אלה~
גיל: 16 וארבע חודשים.
תיאור חיצוני: שיער שחור חום קצר עיניים חום ירוק קעקועים מפתח סול על פרק כף יד ימין ופרפר מאחורי אוזן ימין עגילים הליקס ושני חורים בצד שמאל ובצד ימין אחד באף ואחד באוזן גובה מטר 68 בהירה ממש בעור.
אוהבת: את הכלב שהוא בן חודשיים החמוד שלה שקוראים לו לוקי מנגנת על גיטרה פסנתר סקסופון ותופים אוהבת כל ספורט אפשרי וגם עושה אבל הכי כדורגל כל החיות ותמיד מגנה על החיות כובעים ונעליים גבוהות וג׳ינסים וכולי וכולי….
לא אוהבת: שמלות, נעלי עקב ולקים, אנשים שיורדים עליה, שאומרים לה מה לעשות (היא טוענת שרק לתינוק צריך להגיד מה לעשות, ושהיא כבר לא תינוקת, היא בת 16!) ועוד מלאאא…..
תכונות: טובת לב, חברותית, ילדותית בקטע הטוב,יצירתית, אוהבת לעזור לכולם, אמיצה וקצת קשוחה.

טוב…. אני מודה שחפרתי יותר מידי אבל זה רק… רקע טיפה מורחב יותר…. אם רציתם לדעת מי הדמויות אז קיבלתם את מה שרציתם! עכשיו תהיו בשקט!
צוחקת עליכם יפים שלי מתה על כולם מי שנעלב סורי הכול מאהבה :)
אני גם רוצה לרשום לכם מי הפייב של כל אחת מהבנות:
הדר – לואי (לואה)
גאיה – הארי (האזה)
אביה – זאין (זאי – זאי)
זוהר – נייל (ניילר)
אלה – ליאם (ליאמו)
לבנות יש גם להקה שהן הקימו בהשראה של וואנדי, קוראים לה "One Love" שזה אומר בעברית "אהבה אחת", שכאילו וואנדי זו האהבה האחת והיחידה שלהן…. איזה חמודות הן!
טוב, עכשיו אני באמת מגזימה עם החפירות, למרות שהייתי יכולה להמשיך פה עוד שנים….
אז… זה הכול להיום אנשים!
נתראה בפרק אחד!
אה, נ.ב. אני מבקשת תגובה אחת מכל מי שביקשה ממני להצטרף (אביה, זוהר, אלה וגאיה) ורק אז אני אמשיך…. :)
ביוש אנשים!


תגובות (2)

תמשיכייייי מחכה להמשך
ועם יש אפשרות להצתרף עם נייל אז אני אשמח אז שם לירון
גיל מה שצריך
תיאור עיניים חומות ושער חום ארוך
אופי אוהבת לבלות לקים ולצאת לשופינגגגג
מקווה שתוסיפי אותי:P
לירון

17/04/2013 10:23

ואווווו תמשיכי ותוסיפי אותי!!!! אליאנה שיער חום עם גוונים חומים דבש עיניים ירוקות דבש והשיער מגיע עד הישבן חלק ובקצוות גלי, אוהבת להתלבש יפה, הארון שלה הוא הארון של חברות שלה, היא הסטייךיסטית שלהן, יש לה חבר בן 18 כיתה יב' והיא 16 כיתה י'

17/04/2013 10:34
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך