איך יצא בנות?
אביוש מקווה שהכול בסדר היום זה היה רק הדר ואביה אבל הפרק הבא מתחיל מנקודת מבט של אלה אז כולם יהיו לא צריך לדאוג ;)
מתה על כולם תגובה מכל אחת מהמשתתפות וממשיכה ותגובות נוספות יתקבלו בברכה :)
היומניסטית

החלום השלישי הקדמה מוקדש לאביוש

18/04/2013 729 צפיות 8 תגובות
איך יצא בנות?
אביוש מקווה שהכול בסדר היום זה היה רק הדר ואביה אבל הפרק הבא מתחיל מנקודת מבט של אלה אז כולם יהיו לא צריך לדאוג ;)
מתה על כולם תגובה מכל אחת מהמשתתפות וממשיכה ותגובות נוספות יתקבלו בברכה :)
היומניסטית

טוב אז לכל אלה שחפרו לי שאני אתחיל את ההקדמה (אחמ אחמ גאיה!!!) אז אני מתחילה אותה עכשיו ולאחר מכן מעלה עוד כמה פרקים מסוימים של סיפורים מסוימים אז יש לי הרבה עבודה אז שושושושוש
הנה אני מתחילה:
-הקדמה-
*הדר*
ישבנו שם, חבורה של בערך 20 בנות פחות או יותר שביניהן אני, גאיה, אביה, זוהר ואלה, מדברות על האלילים שלנו ועל כמה הם שינו את החיים שלנו, ולא, זה לא עוד מפגש רגיל שכולנו צורחות כמה הם מושלמים, אלא דיון על כמה הם שינו חיים של חבורת בחורות שבלעדיהם לא היו שוות כלום.
"טוב, אז חברות אנחנו נתראה במפגש שבוע הבא אבל לפני שאני גומרת אני רוצה להעניק משהו לכמה בנות." רוני אמרה, היא סוג של המדריכה של הקבוצה כמו שיש מדריכים בתנועת נוער ומורים בכיתה, היא סוג של "מנהלת הדיון" שלנו בחבורה.
העיניים של כולם נפתחו, היא רוצה להעניק משהו, ועוד לכמה, לא רק לאחת! בין כולם עברו לחשושים "מי זה תהיה? מה היא רוצה לתת לנו? מי הבנות שיקבלו? מה אם אני ומה אם לא?…." וכל מיני כאלה.
"הדר, בבקשה בואי לקחת את המכתב הזה ממני." רוני קראה לי ובאתי לקחת ממנה את המעטפה הלבנה שהחזיקה בידה.
מיד נזכרתי שאני, גאיה, אביה, זוהר ואלה השתתפנו בהגרלה לכרטיסי טיסה ללונדון ולחיות עם הבנים למשך שנתיים שלמות! אולי זכינו!
מיד כל הבנות התקבצו סביב חמשתנו, ואני וכולנו הסתכלנו על הקדימה של המכתב (לא יודעת איך כותבים את זה).
"לגבירות הדר רוטברג, גאיה וסרמן, אביה לורנסון, זוהר אביבי ואלה מורן, חיפה, ישראל.
להדר וחברותיה שלום,
אנו שמחים להודיע לכן שזכיתם בהגרלה שבה השתתפתן, וזכיתן בחמישה כרטיסי טיסה ללונדון ולמגורים עם חברי להקת 'וואן דיירקשן' למשך שנתיים בדיוק.
מקווים ששימחנו אתכן ושתיהנו בתקופה הזאת, בה תזכו להגשים את חלומכם.
אנשים אלמוניים." הקראתי את המכתב בקול וכל הבנות קפצו עליי ועל כולנו, כל החבורה של הבנות שזכו.
"וואי מזל טוב!!! איזה כיף לכן אתן הולכות לגור עם וואנדי שנתיים שלמות!!!! אומייגאדווושש מזל טוב!!" כל הבנות צעקו לנו כאילו אנחנו וואנדי בהופעה או משהו…
^אביה^
וואי כל הבנות מזה השתגעו עלינו ואמרתי לעצמי בלב 'אני מזה הולכת להנות מזה סופסוף אני אפגוש את הבנאדם ששינה לי את החיים אנלא מאמינה זה כזה מדהים אני מאושרת!' ולא ידעתי איך להגיב המועדון לאט התפזר ואני, הדר, גאיה, אלה וזוהר הלכנו הביתה, הדר וגאיה שכנות, אני שני בתים מהדר ושכנה של אלה וזוהר בית אחד מגאיה, הקיצר כולנו די קרובות וקבענו להיפגש היום ב6 בחדרון, זה מין מקום כזה בין השיחים שליד הבית של הדר שיש בו כל מיני מוצרים של איפור וכל הדברים שאנחנו פוחדות שמישהו יגלה עליהם, כמובן שאם באלכם לדעת יש לנו ש מקדש ענקי לוואנדי ולא בבתים שלנו, בעיקר כי ההורים שלנו כולם נגד זה שאנחנו מעריצות את וואנדי כי הם אומרים שזה לא בסדר להעריץ מישהו יותר מידי (נוני לאב אם זה מוכר לך מאיפשהו תגיבי) אז בנינו את המקדש פה שלא יגלו אותו ולא יהרסו אותו ואנחנו נפגשות שם וזה סוג של מפגשי דיירקשניות פרטיים שלנו, היחידה שיודעת על ה"חדרון" שלנו היא השכנה של הדר, לא היה לנו מקום אחר לעשות את החדרון חוץ מהשיחים האלה, והם סוג של בבית שלה…. אז ביקשנו רשות והיא ממש נחמדה והיא אמרה לנו שכל עוד לא הורסים לה שום דבר שם ולא נכנסים יותר מידי אנשים הכול טוב אז הקמנו אותו שם…. ושם גם נוצרה האהבה השנייה הכי גדולה שלי אחרי זאין החתיכי שלי….
הלהקה.
"One Love" היא הלהקה שלנו, מההשראה של וואנדי.
עכשיו הבנתם עד כמה אנחנו אוהבות אותם?
בחדרון אנחנו גם עושות את החזרות ללהקה, ותתפלאו כמה מקום יש שם כדי להכניס גיטרה חשמלית, פסנתר, שתי גיטרות קלאסיות ושידה עצומה עם דפים ומחברות… וזה רק הפינה של השירה, יש פינה של איפור, פינה של שעמום ופינה של ייעוץ נגיד בבנים או משהו כזה…
אז קבענו להיפגש ב6 בחדרון ואני, אלה וזוהר הכלנו לבתים שלנו בזמן שהדר וגאיה נעצרו לדבר בכניסה לבית של הדר.
"יואו אני מזה מאושרת נייל שלי החתיך הזה המושלם אני הולכת לראות אותו באמת!!!" זוהר השתגעה הוא באמת שינה לה את החיים והוא בנאדם מדהים לא מכחישה שום דבר :)
"את מדברת את מדברת? ליאם הוא האליל שלי מכירה אותו מגיל שבע מה את מדברת בכלל? איזה כיף לנו כולנו הולכות לראות את הבנים איזה כיףףף :)))))))" היא גמרה לחפור כמו תמיד, היא והדר צמד חפרניות מקצועיות, ולא שגאיה יותר טובה, אני מביעה דעה מתי שיש לי כזאת ואלה היא השקטה מבינינו, אפילו בקטעים של וואנדי היא לא מדברת הרבה, יותר צורחת אבל וואטאבר אנשים….
"טוב בנות ניפגש ב6 בחדרון? הטיסה יוצאת עוד שלושה ימים אתן יודעות ומחר יש בצפר יואו נופר מזה תשתגע ודין יצטער שאני עוזבת כזה שקוף שהוא דלוק עליי ;)" אמרתי וקרצתי לזוהר, היא התקדמה לבית שלה וכשדפקה בדלת אימא שלה פתחה והיא נעלמה בתוך הבית הגדול (דיי וילה אבל לא חשוב)
"מסכימה איתך נופר דיירקשנית שרופה היא תרתח כשתשמע שאנחנו זכינו והיא לא המלייאנית הזאתי גם כן שוויצרית" אלה אמרה וחייכה אליי חיוך גאה, גם כן זאתי חשה אבל היא חברה אז אין לי סיבה לחשוב שזה משהו רע :)
"טוב יפה שלי נתראה בשש ביוש" אמרתי לה ושלחתי נשיקה באוויר.
"ביי נסיכתי" היא אמרה ונופפה בידה, שנייה לפני שנכנסה בדלת לביתה הלבן.

לרציתי להוסיף בבקשה :)


תגובות (8)

מושלמי תמשיכי מהררררררר

18/04/2013 09:38

אלה ניני אביה זוהר הורן וגאיה אני רוצחת אותכן אם אתן לא קוראות את זה עכשיו!!!
תגיבו בקשה אני מתה לדעת מה אתן חושבות ועד שאין לי תגובות מכולכן אי ני לא מעלה את פרק 1!!!!
אז תגיבו!

18/04/2013 09:45

~תגובה~
וכאפה אני הכי חופרת
פעם כשאני ונועה חזרנו באוטובוס חפרתי לה על הפסי קליטה בפלאפון אז אין יותר חופרת ממני
שתקי אני לא רוצה תגובה חוץ ממשהו כמו 'נכון…' וכאלה

18/04/2013 10:15

מושלםםםםםםםםםם תמשיכייי דחוף !!!❤❤❤❤

18/04/2013 10:20

אביוש תודה וגאיה סתמי תפה אוקיי?
פתאום נזכרתי במשהו בך שאני ממש לא מתגעגעת אליו!
החפרנות!
אז שוש, מחכה לתגובה בזוהר ואלה ניני וממשיכה :)
כמובן שתגובות אחרות מתקבלות בברכה

18/04/2013 10:32

מהצםםםםםםםם תמשיכיייייי

18/04/2013 10:42

תמשיכי דחוף ואפשר שם משפחה אחר? כי פשוט אני מעדיפה שם משפחה יותר אנגלי או אירופי סליחה אם אני מבקשת יותר מידי ואני באמת קצת שקטה אבל אני יכולה להיות ממש חפרנית כשאני רוצה בקיצור תמשיכי דחוף!

18/04/2013 11:18

וואי, מהמם!!!!!!!!!!!!!! איך לא קראתי עד עכשיו????????????????? (ואל תתחילי לחשוב שאני דיירקשנית כי אני לא….)

07/05/2013 11:28
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך