החתכים הראשונים שלי-הודעה ממש ממש חשובה!!!-כל מי שקורא את הסיפור חייב להיכנס!!!

shira1 27/08/2014 683 צפיות 6 תגובות

היי בנות,
החלטתי שאני עומדת לאחד בין שני סיפורים שלי:
בין ביחד לנצח לחתכים הראשונים שלי!
קודם כל,אל תיבהלו.אני לא עומדת להפוך את זה לנדוש או מכוער או משהו!
אתן צריכות לקרוא את ביחד לנצח כדי שתבינו את המשך העלילה.
אני יודעת שאולי ביחד לנצח יראה לכן ארוך וקשה לקריאה כי בעונה הראשונה יש 200 פרקים אבל כל פרק הוא אולי 1-3 דקות ככה שזה ממש לא ארוך ולא לוקח הרבה זמן כמו שזה נראה!
למרות ששם הכתיבה שלי הייתה הרבה הרבה פחות טובה תמשיכו לקרוא ואל תתיאשו כי זה רק הולך ומשתפר ונהיה יפה יותר!
חוץ מזה,האיחוד לא יקרה עכשיו אלה יותר מאוחר ככה שיש לכן מספיק זמן לקרוא אבל תנסו לסיים לקרוא את זה בהקדם!
תמשיכו לעקוב אחרי הפרקים של שני הסיפורים עד לאיחוד!!!
אני בטוחה שאם תקראו את כל הפרקים אתן תתאהבו בביחד לנצח כמו שאני התאהבתי בו!
תקראו גם את כל ההודעות שרשמתי על הסיפור כי הן ממש חשובות!-אני לא מתכוונת לתגובות או משהו אלה לכותרות של דברים שהעלתי כמו-"ביחד לנצח-הודעה חשובה" וכל מני כאלה כי בלעדיהם אתן לא תבינו את המשך העלילה!
מנקודה מסוימת ביחד לנצח התפצל לשני רעיונות שיש לי (אם תקראו את כל הסיפור תבינו בדיוק על מה אני מדברת).כשאני אגמור את הרעיון הראשון אני אחזור אחורה ואמשיך לרעיון השני! בנתיים לא הגעתי אפילו לנקודת הפיצול ככה שהסיפור מתנהל כרגיל! לגבי החתכים הראשונים שלי-העלילה של הסיפור פשוט תתחבר לעלילה של ביחד לנצח והדמויות יהפכו לדמויות לכל דבר ככה שגם הן יהיו בשני החלקים של הסיפור ויהיו שני סופים! מי שלא הבינה עדיין על מה אני מדברת שפשוט תתחיל לקרוא את ביחד לנצח וכשהיא תגיע לאמצע עונה 2 בערך יש שם הסבר שלם על איך הסיפור עומד להתפצל!
אני ממליצה לכן לקרוא גם את התגובות שם כי אני מסבירה שוב בתגובות!
למי שיש אלי כל שאלה שהיא ולא הבינה על מה אני מדברת אתן מוזמנות לשאול אותי בתגובות ואני אענה לכן אז תיכנסו אחרי זה שוב לתגובות כדי לראות את התשובות שנתתי!
זה אולי נשמע מסובך אבל זה ממש לא! פשוט תתחילו לקרוא את ביחד לנצח והכל יסתדר לכן בראש ואתן תבינו את הכל!
אני מקווה שלא תפרשו מהסיפור או משהו אלא תקראו אותו !אוהבת אותכן ומקווה שהבנתן אותי!


תגובות (6)

מקווה שהבנתן את הכוונה שלי! תהנו מביחד לנצח זה סיפור ממש יפה! אני בטוחה שתאהבו אותו!

27/08/2014 13:54

והוווווווו אני מתה על שני הסיפוריםםםםם

27/08/2014 14:00

    תודה!!! את תראי איך השילוב בינהם עומד להיות מדהים!!!! את קראת את כל הסיפורים שלי,נכון? או שאני טועה? ואם כן אני אשמח לדעת איזה מהם את הכי אוהבת ולאיזה מהם את הכי מתחברת!

    27/08/2014 14:04

היי בנות,
לכל מי שלא קראה את ביחד לנצח וצריכה ורוצה להתחיל לקרוא-זה הסיפור הראשון שהעלתי ככה שכנסו לעמוד ה-16 שלי-העמוד האחרון ושם תתחילו מההקדמה!
קריאה מהנה! מקווה שתהנו מהסיפור!
אני אשמח שתגיבו לי מה אתן חושבות על הסיפור!

27/08/2014 14:06

רציתי להוסיף שגיבו אם הרעיון מוצא חן בעיינכן או לא ואם אתן מתכוונות לקרוא את ביחד לנצח? ומה דעתכן על ביחד לנצח?

27/08/2014 14:14

היי בנות,
רציתי להגיד עוד משהו:
לאלה מכן שלא רואות איך זה מתחבר זה יתחבר ממש יפה ואני כבר חשבתי על כל הפרטים-זה יחבר בצורה מושלמת ואני לא מתכוונת להרוס את שני הסיפורים או משהו-לא לדאוג-חחח
ואין לכן שאלות? כל מי שצצה לה השאלה הכי קטנה בראש מוזמנת לשאול ואני אענה לכן!

27/08/2014 14:23
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך