1Selenator
לא יודעת למה אבל אני ממש אוהבת אותו :)
איך היה לכן החג ?? ספרו לי בתגובות!!
לי היה ממש נחמד והוא עבר די טוב מה שלא קרה אף פעם :O
תגיבוו ולילה טוב נסיכות <3

הטבחית של ביבר -פרק 11

1Selenator 04/09/2013 799 צפיות 5 תגובות
לא יודעת למה אבל אני ממש אוהבת אותו :)
איך היה לכן החג ?? ספרו לי בתגובות!!
לי היה ממש נחמד והוא עבר די טוב מה שלא קרה אף פעם :O
תגיבוו ולילה טוב נסיכות <3

נקודת מבט סיאל:
הגענו לכניסה של המסעדה שרגליי מתחילות לרטוט מרוב לחץ, אני לא מאמינה שאני כבר לא יעבוד כאן , אני עובדת פה בערך 4 שנים וזה המון זמן לפחות עבורי.
נכנסתי למסעדה שפניי נפולות ושמעתי את גסטין מתחיל לצחוק , לא הבנתי למה.
הרמתי את פניי ככה שאני רואה את כל מה שקורה במסעדה או יותר נכון מה שלא??
המסעדה הייתה ריקה מאיש מה שהיה נראה כחלום חסר שחר, בחיים לא חשבתי שאני יראה את המקום שלי ככה, שומם ובמיוחד בשעה הזאת בדיוק לקראת השקיעה שהשקיפה כל כך יפה על המסעדה שהייתה ממוקמת במרכז העיר.
הבחנתי במנהל שלי, אלכס יושב עם ראשו כפוף לא יודע מה לעשות כנראה כי לעולם לא חשב שיגיע למצב הזה, תאמת גם אני לא.
"מה קרה פה?" שאלתי גורמת לכולם להביט לכיווני.
אלכס התרומם במהירות ושנייה אחרי זה אחז בידיי "בבקשה תחזרי אני עשיתי טעות"
התחנן על נפשו עד כמה שכאב לי עליו וכאב לי המון אני לא הולכת לוותר לו על מה שהוא עשה לי לא מטינה או משהו אלא מזה שיבין שלשפוט בן אדם אפילו בלי לשמוע על המקרה זה פסול.
"כמו שבחרת לעזוב אותי ללא רחמים כך גם אני יעשה לך , אתה תאכל את מה שאתה בישלת זה חלק מהחיים והנה השיעור שלך הגיע, אז תלמד את השיעור כי אם לא השיעור יתנקם בך" סיננתי אליו בלב שלם גורמת לכולם להיכנס לשוק הרי איך אני , סיאל שבקושי חייה בבית נורמלי יכולה לבוא ולומר בכזאת חוצפה את המילים הללו? אז הנה לכם נכון אני לא עשירה אבל אני עשירה בדברים אחרים בבינה, באהבה , במתיקות, בדרך חיים.
אז נכון לא התמזל מזלי והחיים היו קשים כלפיי אך אני רק מודה להם כי בלעדי זה לא הייתי מי שאני היום.
גסטין התקרב אל גופי ואמר " עכשיו הבנתי למה התכוונת ואני גאה בך", הוא אמר זאת בקול חלש שרק אני שמעתי את דבריו.
חיוך עלה על שפתיי לא יודעת למה? אבל הגוף שלי התרגש מעצם נוכחותו מזה שהוא גאה בי אף אחד אף פעם לא היה גאה כמובן חוץ מאמא שלי אבל עדיין לא בדרך הזאת.
"אני הגעתי כדי לקחת את המשכורת שלי" הכרזתי ומבטי הרך התחלף במבט נוקשה, רציני.
"אוקי, בואי למשרד שלי" אמר אלכס בבוז
*****
אני כרגע מתהלכת ברחבי העיר מביטה על כל העוברים והשבים לא עצובה וחוששת כמו פעם אלא שמחה מלאת תקווה , הבנתי שאם עושים דברים מתוך חובה ולא מתוך רצון אז זה לא שווה את זה גם אם ממש אהבתי לבשל אבל התייחסו אלי באופן מזלזל אז זה ממש לא שווה את זה לא משנה מי אני או מה אני אף אחד לא ראוי לכזה יחס אנחנו כולנו אנשים בסופו של דבר ואם אתה רוצה לעשות משהו באהבה את צריך להתעטף באנשים שמשדרים חום ואהבה…
עכשיו למרות שאני די חסרת עבודה שתצטרך נואשות לחפש אחת, אני יצאתי עם עוד שיעור לחיים ושיעור כזה לעולם לא הייתי מפספסת!


תגובות (5)

תמשיכי

04/09/2013 15:22

תמשיכי!!!!!

04/09/2013 15:30

מהמםםםםםם תמשיכייייייי

04/09/2013 17:05

תמשיכייייייייי!!!!!!!!!

05/09/2013 01:16

המשכתי :)

05/09/2013 05:35
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך