1Selenator
קודם כל אני רוצה להודות לכן שאתן קוראות את הסיפור שלי, אני פשוט אוהבת אותכן <3
אני מקווה שאהבתן את הפרק!
ואם באלכן מרתון היום של כמה פרקים אז תגיבו למטה ואם יהיו כמה בנות שירצו אז אני יעשה :)

הטבחית של ביבר -פרק 12

1Selenator 05/09/2013 739 צפיות 5 תגובות
קודם כל אני רוצה להודות לכן שאתן קוראות את הסיפור שלי, אני פשוט אוהבת אותכן <3
אני מקווה שאהבתן את הפרק!
ואם באלכן מרתון היום של כמה פרקים אז תגיבו למטה ואם יהיו כמה בנות שירצו אז אני יעשה :)

נקודת המבט של סיאל:
הסתובבתי עם גסטין בטיילת שהייתה עמוסה באנשים.
חצינו מלא דוכנים ואני רק חייכתי חיוך של דמי :)
זו פעם הראשונה שלי כאן…
עברנו ליד דוכן שמשני צידו עמדו שני רמקולים ענקים שמתוכם בקעו רק צלילים ומישהי התחילה לשיר משהו אך נקטעה..
משכתי את גסטין ועמדנו בדיוק מולה.
"את מדהימה" החמאתי לה והיא חייכה
Demi Lovato – Who's That Boy
תשמעו עם זה..
"בואי" הכריזה ומשכה אותי במהירות לידה וחיברה לי רמקול
"אני לא יודעת לשיר" לחשתי לה באוזן
"כולם יודעים" השיבה והתחילה לשיר את מה ששרה מקודם.
ואני המשכתי אותה, פתאום המילים שכתבתי פעם השתלבו עם השיר.
מלא אנשים החלו להתקרב לאזורינו ומחאו כפיים, הבטתי אל האישה שרקדה לצידי וחיקיתי את תנועותיה..
רקדנו ושרנו ככה עד לסוף השיר , שהחיוך לא נמחק מפנינו..
סיימנו לשיר שבית החזה של שתינו עולה ויורד ללא הפסקה ואנחות יוצאות מפינו אך עדיין מרוצות מהתוצאות, הבחנתי כי על פניו של גסטין יש חיוך ענקי מה שגרם לי עוד יותר לחייך ואני די חושבת שעוד שנייה אני מתה מרוב שכואב לי לחייך אבל עדיין אני לא יכולה להפסיק.
כל האנשים הריעו לנו והבחנתי כי חלק צילמו אותנו מה שגרם לי להסמיק מבושה ורצתי אל גסטין…
הוא צחק וחיבק אותי כנראה הבין למה רצתי אליו כי אני סוג של די בהיתי באנשים עם המצלמות…

נקודת המבט של גסטין:
הבטתי בסיאל שרה ורוקדת ואני חושב שזה הדבר הכי יפה שראיתי בחיים שלי והיא עוד חושבת שהיא לא יודעת לרקוד ולשיר פחחחח..
כשהיא סיימה היא הביטה בי מספר פעמים שכמובן שאני מחייך והכי גאה שבעולם..
היא הביטה אל עבר האנשים ופשוט פתחת עניים שראתה שמצלמים אותה ואוטומטית הסמיקה הבנתי שהיא מתביישת, היא כל כך חמודה גם שהיא מסמיקה אפילו יותר..
היא פתאום רצה לכיווני ואז הבנתי שהיא מנסה להסתתר מכולם פתחתי את ידי וחיבקתי אותה ככה שראשה מושן על החזה שלי.
"אוווווו" קולות רבים של אנשים נשמעו ברקע מה שגרם לי לצחקק ולהסמיק.
ראיתי את סיאל מגניבה לי מבט קטן שפניה אדומות , כל כך חמודה <3
התחלנו להתקדם מהאזור עד שחבורה של בנים עצרה אותנו בצד ואז הבנתי שהסתבכנו ועוד פעם בגללי.


תגובות (5)

תמשיכי

05/09/2013 05:18

כןןןןן מרתוןןןן!!!!!!!
תמשיכי דחוףףףףףףףףף!!!!!!!!!!!!

05/09/2013 05:42

תמשיכי!!! וברור שמרתון!!!!

05/09/2013 05:49

תמישי

05/09/2013 06:08

המשכתי :)

05/09/2013 06:55
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך