1Selenator
תגיבו ומעשיו אני מתחילה את המרתון כל חצי שעה אני מעלה פרק :)
ב-4 ועשרים יהיה פרק אז תיהיו כאן , אוהבת <3

הטבחית של ביבר -פרק 13

1Selenator 05/09/2013 919 צפיות 3 תגובות
תגיבו ומעשיו אני מתחילה את המרתון כל חצי שעה אני מעלה פרק :)
ב-4 ועשרים יהיה פרק אז תיהיו כאן , אוהבת <3

נקודת המבט של גסטין:
"הופה , הופה תראו מי פה?" אמר ראיין
"מה אתה רוצה?" שאלתי בעצבנות
"ביבר מתחצף לא יפה" אמר בערמומיות כזאת שהרתיחה את הדם שלי והרצון שלי להניף את ידי על פניו גברה אך שלטתי בעצמי כי סיאל עדיין בין שתי ידיי.
"שתוק" סיננתי והתחלתי למשוך את סיאל רחוק מהם אך הם לא וויתרו וחסמו אותנו.
"מי זאת המלאך שאיתך?" שאל ראיין בניסיון לעצבן אותי מה שדי עובד לו , הוא סוג של השולט ביניהם הם סתם שפוטים שלו.
והוא התקרב לעבר סיאל מעביר את אצבעותיו על פניה שהיא הולכת מעט אחורה.
"אל תפחדי ממני" לחש לה באוזן.
"תתרחק ממנה עכשיו" צרחתי עליו והוא רק צחק
"אני לא חושב ככה" אמר בארסיות
פתאום הרגשתי איך גופי נשמט כלפיי מטה וכאב חד הורגש על פניי
"בן של" התחלתי לצעוק אך כאב חד נוסף תקף את בטני.
"תעזבו אותו" צרחה סיאל שדמעות תוקפות את פניה..
היא רצה לכיווני בניסיון לעזור לי, היא התכופפה והביטה בפניי שדמעות נוטפות מלחייה על פניי.
"אל תבכיי" לחשתי באפיסות כוחות.
היא תלשה חלק מחולצתי ו"חסמה" את אזור הדימום.
"אתה תיהיה בסדר" לחשה ונישקה את הלחי שלי מה שגרם לי באופן מוזר להרגיש יותר טוב.
צרחה נשמעה מפיה כאשר ראיין הרים אותה מהקרקע והוריד אותה מולו.
לא יכולתי לזוז וזה עוד יותר עצבן אותי שהגוף שלי בוגד בי , שאני לא יכול לדפוק לחרא הזה מכות עד שהוא יראה דם.
"תעזוב אותי" אמרה סיאל ברצינות שאני לא יודע מאיפה היה לה כי רוב הבנות מזמן היו שותקות או אומרות זאת בפחד רב אבל שוב היא לא כמו כולן.
"מצאת מישהי עם ביצים" אמר ראיין מחייך
"לפחות למישהו מאיתנו יש את זה " היא ירקה והביטה בפניו בשנאה משהו שעוד לא ראיתי על פניה..
פתאום פניו המצחקקות התחלפו בהבעה שהיה קשה מאוד לבטא.
הוא לקח את ידו הימנית בניסיון לפגוע בפניה אך היא מהר תפסה את ידו וסיבבה אותה אחורנית והוא התקפל מכאבים , היא בעטה לכיוון איבר מינו ואני כיווצתי את עייני מרחמים , תאמינו אני יודע איך זה מרגיש , לא נעים בכלל אבל בתאכלס מגיע לו.
"תלמדו לכבד נשים" אמרה ורצה לכיווני מרימה אותי מהרצפה המזוהמת שמאות אנשים כבר דרכו עליה והובילה אותי בדרך אחרת , דרך שאני יכול להביט לכם לעולם לא חשבתי שקיימת. (הם עדיין בישראל)
"אני חושבת שיש לך כמה תשובות לספק לי" אמרה והביטה בעייני
מה אני עכשיו אמור לענות לה??
הרי זה לא ברור מאליו שאני גסטין ביבר שאפילו לא גר כאן מסובך עם אנשים ועל זה נאמר פאק….


תגובות (3)

מרתון!!!
תמשיכייייייייי!!!!!!!!!

05/09/2013 07:17

ארבע ועשרים תעלי!! ^^

05/09/2013 07:22

המשכתי :)

05/09/2013 07:54
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך