1Selenator
עכשיו זה רק ההתחלה אז אל תדאגו עוד מעט זה יהיה מעניין...
שתי תגובות ממשיכה :)

הטבחית של ביבר -פרק 2

1Selenator 01/09/2013 786 צפיות 5 תגובות
עכשיו זה רק ההתחלה אז אל תדאגו עוד מעט זה יהיה מעניין...
שתי תגובות ממשיכה :)

12.4.2011
"גסטין תתעורר" שמעתי את קולו המוכר של סקוטר מעיר אותי מהשינה הקצרה שלי.
"אני קם" מלמלתי ושקעתי שנית בשינה.
הייתי כל כך עייף אבל אני אוהב את זה אני יודע שהחלום שלי שווה הכל, אני פשוט לא יכול לא לחייך עצם המחשבה שאני הילד העני הזה שהיה צריך לפרנס את הבית עכשיו זמר מצליח זה לא נקלט.

"אם תקום עכשיו נעצור במסעדה" אמר סקוטר בעוד ניתן להרגיש בחיוכו.
קמתי בזריזות ורצתי למקלחת שמח מהמחשבה שאני הולך להכניס כמה קילוגרמים של עונג לבטני.
צחצחתי את שייני בזריזות והשלכתי על גופי מכנס פשוט וחולצת וי לבנה, נעלתי את נעלי הסופרה שלי וירדתי במהירות למטה.

"אני מוכן" הכרזתי
"בוקר טוב" אמרה אמי בחיוך ענקי והתקדמה לעבר השולחן, לוקחת את ניידה ומכניסה אותו לתיק ויוצאת מהבית.
הבחנתי כי שחכה את המפתח של הבית , גיחכתי ויצאתי מהבית.
מבחין באמי וסקוטר עומדים ליד המכונית .
נעלתי את הבית והתקדמתי לעבר המכונית.
(מעכשיו כל השיחה באנגלית)
"ברוכים הבאים למסעדת Pie in the Sky" אמרה המארחת שניסתה להיות כמה שיותר נחמדה אך ראו כי העיפות משתלטת עליה.
חייכנו עליה והיא המשיכה את דברייה ולאחר שנייה עצרה "רגע אתה לא?" התחילה וקטעתי את דבריה
"כן, אני גסטין ביבר" אמרתי בחיוך והיא חייכה חיוך ענק והתלהבה מאוד וחיבקה אותי.
"אני סקוטר" אמר כמובן סקוטר באנגלית והיא הביטה בו ועצרה את התלהבות שלה והובילה אותנו לשולחן שהזמנו.
"עוד שנייה יגיע אליכם מלצר" אמרה במתיקות והתקדמה חזרה למקומה.

****
לאחר רבע שעה הבחנו בנערה יוצאת מהמטבח עם הזמנות שפניה די כועסות.
היא הלכה לעבר אחד המלצרים ודיברה איתו בערך כמספר דקות שאני שקוע בה.
לאחר כדקה היא התקדמה לשולחן שלנו והבחנתי בפניה היפות ,היא הניחה את המנות שהזמנו.
וניסתה להיות כמה שפחות עצבנית אבל ראו שעוד שנייה היא מאבדת את עשתונותיה.
"בתאבון" היא אמרה בעברית כנראה היא לא ממש ידעה שאנחנו לא מפה.

"אמלההההההההההה" צרחתי עוד שנייה משתגע


תגובות (5)

תמשיכי!!!

01/09/2013 10:42

הנה שתי תגובות!!!!!!!!!!!!1

01/09/2013 10:42

תמשיכייייי!
הסיפור ממש חמוד!!!

01/09/2013 10:45

תודה רבה, זה ממש חשוב לי :)

01/09/2013 10:51

תמשיכייייייייי!!!!!!!!!

01/09/2013 10:59
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך