1Selenator
אוקיי זה פרק אחרון לעונה הזאת לא נגמר עדיין <3
אני מקווה שאהבתן את העונה הזאת כי עכשיו כל המתח מתחיל :)
אני רוצה להגיד תודה לכל מי שקוראת את הסיפור אני אוהבת אותכן מאוד והפעם תגיבו מה אהבתן מה אתן רוצות לשפר מה למדתן מזה...
ואני ימשיך לעונה החדשה או מחר או ביום ראשון מבטיחה לכן לא תתאכזבו אוהבת <3

הטבחית של ביבר פרק 20 (אחרון)

1Selenator 06/09/2013 841 צפיות 5 תגובות
אוקיי זה פרק אחרון לעונה הזאת לא נגמר עדיין <3
אני מקווה שאהבתן את העונה הזאת כי עכשיו כל המתח מתחיל :)
אני רוצה להגיד תודה לכל מי שקוראת את הסיפור אני אוהבת אותכן מאוד והפעם תגיבו מה אהבתן מה אתן רוצות לשפר מה למדתן מזה...
ואני ימשיך לעונה החדשה או מחר או ביום ראשון מבטיחה לכן לא תתאכזבו אוהבת <3

(תזרמו עם מה שכתוב גם אם זה לא קרה באמת)
נקודת מבט של סיאל:
5 וחצי בערב:
"פאקק" צרחתי בעצבים מה לעזאזל אני הולכת ללבוש לארוע הזה, אני אף פעם לא הלכתי לשום הופעה יש איזה קוד לבוש מיוחד , נוווו מה אני עושה…
"מה קרה?" אמא שלי שאלה בהתנשפות כנראה נבלה
"אני לא יודעת מה ללבוש" אמרתי וקפצתי עליה
"HELP ME" אמרתי ועשיתי פאפי פייס
"לאן את הולכת?" שאלה באי הבנה וצחקקה ממבטי
"גסטין הזמין אותי להופעה שלו , הוא הביא לי כרטיסים " אמרתי בחיוך חולמת עליו ואז הבנתי שאף פעם לא שמעתי אותו שר :O
אמא שלי רק חייכה ויצאה מהחדר שלי , מה??? אני צריכה עזרה פה אני קורסת……
פתאום אמא שלי נכנסה והושיטה לי חולצה שחורה עם גזרה מיוחדת , שורט ורוד חמוד, גרביים לבנות ארוכות שבקצה שלהם 3 פסים ורודים ונעליי ספורט לבנות שעליהן יש גם שלושה פסים עם גוונים שונים של ורוד וכמובן אקססוריז..
"וואו זה מושלםםם" אמרתי עם חיוך ענקי
"תודה, תודה, תודה" צעקתי לאמא שלי ורצתי להתקלח…
לאחר שעה שסיימתי להתקלח ולהתלבש אמא שלי עשתה לי צמה על ארבע והשפריצה ברחבי החדר בושם ואני נכנסתי לתוכם ולאחר מכן ריססה לצדי צווארי.
"הילדה הכי יפה שיש" צעקה אמא שלי בגאווה ואני חייכתי חיוך מבויש
בלי לשים לב השעה שמונה הופיעה על השעון ובדיוק בזמן צלצול פעמון נשמע..
"SHOW TIME " לחשתי לעצמי ופתחתי את הדלת..
*******
"את נראית" התחיל לומר ראיין כאשר יצאנו מביתי אך קטעתי אותו
"משהו לא בסדר אני פשוט אף פעם לא הייתי בהופעה וכן אני יודעת" ניסיתי לסיים אך ראיין קטע אותי הפעם (ס'הההה חצוף)
"מושלםם" סיים את דבריו וחיוך ענק נפרס על פניי…
"תודה" מלמלתי ונכנסו למכונית
**********
הלחץ תקף אותי שראיתי אלפיי בנות צורחות אני בן אדם שקט אני לא אוהבת ממש רעש..
"וואו מה הולך פה?" שאלתי את ראיין שנראה כאילו הוא כבר רגיל לזה
"הופעה של ביבר" אמר גאה בחבר שלו ואני פשוט שמחתי שהם התאחדו להם
ראיין משך אותי למקום משונה די רחוק מכל האנשים..
"לאן אנחנו הולכים?" שאלתי לא מבינה
"הפתעה" פצח את פיו לאחר שהרהר כמה דקות
"שונאת הפתעות" השבתי במהירות
"אז את זאת אני מבטיח לך שתאהבי" אמר בחיוך
*****
נכנסנו לחדר שהיו בו 2 ילדים קטנים משחקים וצוחקים רק מהחיוך שלהם אני חייכתי כנראה שכולם שמו לב לזה וחייכו גם..
"היי, אני פטי" אישה חמודה נגשה אליי והציגה את עצמה
"אני סיאל" השבתי בחיוך
"תאמיני לי שאני יודעת" אמרה נאנחת
"מה?" שאלתי לא מבינה
"הבן שלי כל היום מדבר עלייך" הוסיפה לאחר שנייה
"הבן?" שאלתי שנית
כולם הסתכלו עליי כאילו נפלתי מהירח "גסטין" הדגישה
הסמקתי מהבושה…
"זה בסדר אל תיהיה נבוכה" אמרה וחיבקה אותי ממש נחמדה :)
לאחר כמה דקות גסטין נכנס והביט על כל האנשים עד שמבטו הצטלב עם מבטי..
הוא נגש אליי וחייך "הגעת" הכריז בצחקוק ואני הנהנתי עם ראשי וכל המבטים של האנשים בחדר היה עלינו…
הוא חיבק אותי ואני הייתי בעננים איזה ריח הוא מושלםםם והחיוך משהו מנסה להרוג אותי היום??
סיאל מה יש לך צאי מזה!!
"גסטין חמש דקות למופע קדימה בוא" איש במה קרא לו
"בהצלחה" לחשתי ונשקתי ללחי שלו לא יודעת למה אבל ממש רציתי לעשות את זה
הוא היה המום בהתחלה ואז חייך ענקי החליף את מבטו ההמום…
"תודה , תשארי כאן" אמר פוחד שאני יילך
"אני לא יילך מבטיחה" אמרתי על מנת להרגיעו הוא צחקק והלך..
שידרו את כל ההופעה גם בחדר שהייתי גאד הקול שלו מושלםםם, הוא מלאך , רואים שהוא אוהב את המעריצים שלו, הכרתי שם את כל הצוות ושיחקתי איתם סוף סוף הרגשתי שייכת…
"when you smile I smile" אמר בחיוך וכל הקהל שלו חייך עוד יותר נשבעת לכם אי אפשר לתאר עד כמה הם מאושרים..
"this is for you , smile" השלים מעט מנשף והחל לשיר וככה בצע כמה שירים וחזר חזרה למאחוריי הקלעים להתלבש וחזר חזרה במהלך ההופעה מישהו בלונדיני הצטרף להופעה שלו והחל לשיר איתו הוא חתיך אבל לא כמו גסטין… ועצם המחשבה עליו עלה לי חיוך מה קורה לי לעזאזל..
ההופעה כמעט הגיעה לסיומה וגסטין החל לומר:
" Its gonna be one less lonely girl, she is special to me "
ומישהו מהצוות קרא לי , התרוממתי במהירות ממקומי והתהלכתי לכיוונו לא מבינה מה הוא רוצה ממני..
"היי , סיאל עכשיו את הולכת להכנס לבמה" אמר בחיוך
"מה? לא" אמרתי מהר יש שם איזה אלף אנשים אני ימות
"אין לא פקודה של ביבר" אמר בצחקוק
אני צחקתי ופתאום קולות של שמי נשמעו בכל עבר ..
"עכשיו את חייבת" אמר אותו אדם וצחק "אוקיי" אמרתי כי ידעתי שאני לא רוצה לאכזב את גסטין הוא ממש השקיע ..
יצאתי לאט לאט שהתאורה מכה בפניי וחושפת אותי למיליון איש..
גסטין ראה אותי ומשך אותי מידי , הוא הושיב אותי על כיסא במרכז הבמה שאלפי קולות של "אוווווו" נשמעו ברקע..
על ראשי הוא הניח כתר של פרחים והחל לשיר בעוד שהוא נוגע בפניי ואלפי צמרמורות נעימות עוברות בגופי , כל נגיעה שלו פניי מקבלות צבע חדש והגוף שלי מתפוצץ מבפנים…
"love you , israel" צעק ואלפי בנות צרחו
ואנחנו רצנו למאחורי הקלעים והשאר היסטוריה חחח סתם,
ועכשיו ידעתי שתקופה חדשה מתחילה טובה יותר , כל הרעה שעברתי עד עכשיו הולך להתחלף בדברים טובים כי תקופה היא רק תקופה היא חולפת פעם היא רעה ואחריה "בא" משהו ומפצה אותך, ממש ככה אני מרגישה כעת ואני יודעת שדבר אחד על בטוח אני הטבחית של ביבר…


תגובות (5)

מה זאת אומרת אחרון?!
אה ותעשי עונה 2 הסיפור ממכר ;)

06/09/2013 14:16

תמשיכי לעונה 2!!!!

06/09/2013 14:26

הכוונה היא אחרון לעונה ^^ ותגיבו מה דעתכן על העונה זה חשוב לי <3

06/09/2013 15:05

אני כבר מחכה לעונה 2

06/09/2013 15:36

מהמם
תמשיכייייייייייי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

06/09/2013 15:47
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך