1Selenator
למרות שחסרה תגובה אני מעלה פרק כי הבטחתי :)
עוד 4 תגובות אני ימשיך, לילה טוב מקסימות ואם אתן מעוניינות העלתי וואן שוט על סלינה וגסטין :)

הטבחית של ביבר -פרק 9

1Selenator 02/09/2013 883 צפיות 3 תגובות
למרות שחסרה תגובה אני מעלה פרק כי הבטחתי :)
עוד 4 תגובות אני ימשיך, לילה טוב מקסימות ואם אתן מעוניינות העלתי וואן שוט על סלינה וגסטין :)

תשמעו עם השיר הזה:
Bridgit Mendler-Top Of The World
נקודת מבט של סיאל:
"בוא" אמרתי ומשכתי את גסטין למקום שלי, שם אני מרגישה שלווה, שקט, שמחה הכל..
"לאן הולכים?" שאל בערך בפעם האלף לדקה הזאת.
"בוא" אמרתי ולא הוספתי עוד…
נכנסו לבניין נטוש אם הייתם רואים אותו מבחוץ קרוב לוודאי שאפילו לא הייתם יורקים לידו.
"מה אנחנו עושים פה?" שאל גסטין לא מבין
"המקומות הכי נוראים לעין הם המקומות הכי יפים ללב" אמרתי בגאווה ועלינו על המדרגות הקטנטנות בזהירות רבה.
גסטין שתק כנראה חושב על מה שאמרתי לו אבל עכשיו הוא גם יבין.
פתחתי את הדלת החלודה שהייתה בקומה האחרונה ולמולנו נגלה גג אבל אחד המושלמים הוא השקיף על כל האזור מגוון של ציפורים עפו מעליו והיה ניתן להבחין ברחובות השוממים ממנו.
"וואו" פלט גסטין ואני הובלתי את שתינו לפינה מוצלת ונעימה ונשכבנו אחד ליד השני שוקעים במחשבות.
בלי לשים לב החלתי מזמזמת לי שיר.

Take the rope and climb"
Close your eyes
Love will take you high
We'll be sitting on top of the world
Baby, you and I were born to rise
So just hold on tight
We'll be sitting on top
"Sitting on top of the world

חייכתי לעצמי חושבת שזה בערך מה שאני עושה עכשיו והפניתי את מבטי כאשר הרגשתי את גסטין מתבונן בפניי.
"מה?" שאלתי לא מבינה
"לא ידעתי שאת שרה" אמר בחיוך שעוד לא נתקלתי בעבר לא ידעתי איך לפרש אותו…
"חחח כי אני לא שרה" עניתי לו וחייכתי נושמת את האוויר לאט ונרגעת מהיום המיוחד הזה..

"איככככככככככ" צעק גסטין ואני רק נקרעת


תגובות (3)

תמשיכייייייייי!!!!!!!!!

02/09/2013 12:11

תמשיכי ואיכס חירבנה עליו יונה חח

02/09/2013 12:44

תמשיכי!!!!!

03/09/2013 06:19
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך