הטבחית של ביבר 2 -פרק 10

1Selenator 17/09/2013 751 צפיות 4 תגובות

אוקיי אני הכי נרגשת לרשום את זה עוד כמה פרקים הסיפור נגמר…
אני כבר מתרגשת אני לא יודעת מספר וודאי אבל עוד ממש מעט פרקים… אחריו אני יתחיל אחד חדש כמובן יש לי רעיון ואני ממש שמחה לכתוב אותו..
אוקיי אז מחר סוכות אז שיהיה לכן חג שמח למרות כל הניקיונות ואניי עברתי כאלה המוןן היום :O
טוב בקיצור תהנו ותגיבו אוהבת אותכן המון המון <3
לאחר הקושי שנתקלו בו סיאל ואמה , החליטה סיאל לשנות את המצב והלכה לחפש לה עבודה , תחילה הלכה לחפש דברים שאהבה ואחרי זה כאלו שלא היא פשוט חייבת את הכסף.
בכל מקום שהלכה נתקלה באנשים שמרימים גבה על כך שהיא מבקשת לעבוד אצלם והיא לא מבינה מדוע.
היא נתקלת בתשובות כמו:
"מצטערים , את קטנה מידי" , "אנחנו לא זקוקים לעוד צוות" או שמציעים לה תפקידים שלא הולמים את גילה מה שברור שלא תעשה לעולם גם אם חסר לה כסף והכבוד שלה נלקח באכזריות על ידיי אביה היא לא תוותר על הכבוד הבסיסי שלה בתור אישה.
גסטין גילה שסיאל מחפשת עבודה ובתור חבר מושלם הציע לשלם עבורה הכל כמובן שסיאל התנגדה בתוקף לכך היא לא מוכנה לחיות על חשבון אחרים מבחינתה זה בדיוק כמו לגנוב מה שהיא חוותה הרבה בחייה, ולאחר מספר ריבים הגיעו לפשרה , סיאל היא הטבחית החדשה בבית משפחת ביבר.

כמובן שגסטין רק שמח מהמצב הרי מה יותר כיף מזה שהחברה שלך כל היום נמצאת אצלך , מכינה לך לאכול ועוד אתה עוזר לה , המצב היה טוב לשניהם, ממש ככה.
אבל אתם יודעים בכל מערכת יחסים יש ירידות ועליות , בהתחלה הכל היה טוב עברה לה עוד שנה שניהם מאושרים ושמחים , גסטין היה הראשון שלימד אותה מה זו אהבה אם זה פיזית או נפשית כי כבר הייתה כל כך מאוהבת בו היא לא יכולה לתאר כמה אבל כנראה שאת זה גסטין לא העריך והחל לפזול לצדדים.

לאחר שסיאל גילתה שהוא בוגד בה היא נשברה נפשית כי הרי הוא זה שהחזיק אותה על הקרקע וגם הוא בסופו של דבר עזב אותה בלי התראה מוקדמת, היא מודה לפטי על הכל ועוזבת את עבודתה אפילו היא הגיעה למצב שבו היא שונאת את היום שהתחילה לאהוב לבשל כי עכשיו היא יודעת שאהבה נותנת ולוקחת , היא הרגישה תחושה מדהימה שהביאה לה כל כך הרבה שמחה אבלל מהצד השני היא הרגישה תחושת עצב ויאוש מהכל פשוט ככה היא לא ראתה מטרה לכלום אחרי שנתיים שהיא עברה בהם המון ידעה שלבשל היא לא חוזרת והחליטה לוותר על כל עברה שכולל בו את גסטין, כי לזה אין מחילה עבורה.

5 שנים לאחר מכן:
"סיאל בראון" זה מותג אין אחד שלא מכיר אותה היא בשיא הקרירה שלה ולמען האמת היא הצליחה הרבה יותר ממה שניבאו לה, המצב הכלכלי שלה כמובן מעולה , אמא שלה כבר לא רווקה איך אומרים משנים מקום משנים מזל כנראה לה זה עבד, לאחר שסיאל הייתה מדוכאת היא ישבה ברחוב והחלה לנגן לא במטרה להרוויח כסף אלא מתוך שחרור רק אז הבינה כמה היא אהבה מוזיקה.
מפיק עבר בסביבה ושמע את הקול המלאכי הזה וזינק על המציאה , הוא הפך אותה לכוכבת של ממש,הם עברו לעיר הגדולה ומשם היסטוריה.
היא לא האמינה בעצמה שהמצב יכול להיות כל כך טוב עבורה , וזה היה הגורל שעזר לה הפעם אך מהצד השני היא הרגישה כל כך בודדה למרות שעבר המון זמן מאז הפרידה הקשה של השניים סיאל לא שחכה אותו אף פעם גם אם תרצה הוא תמיד שם רודף אותה לפחות ככה נראה לה, אומנם כן היא עברה הלאה אך היא בחיים לא תשכח את הראשון שגרם לה ללמוד מה זאת אהבה.


תגובות (4)

אני מתה על הסיפור אבל קצת הסתבכתי תגידי לי אם הבנתי נכון היא בישלה בשבילו עברה שנה והוא התחיל לבגוד בה היא גילתה נפרדו היא עזבה את העבודה אצלו והלכה לנגן ברחוב עבר סוכן גילה אותה ועכשיו היא מפורסת וג׳סטין עדיין רודף אחריה?!?!

17/09/2013 12:42

לאאאאאאאאאא הסוףףף לאלאלאלא תמשיכייייי

17/09/2013 13:44

לא שזה למיהיה הסוף תמשיכי דחוף!!!

17/09/2013 18:40

משי תודה רבה וכן הבנת נכון :)
ותודה רבה לכן אני ימשיך…

18/09/2013 10:29
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך