1Selenator
אני ממש מצטערת שהפרק קצר אני פשוט ממש חולה אבל לא יכולתי להשאיר אותכן ללא פרק ....
שיהיה למי שצמה צום קל וחופש סוכות נעים לכולכן שתיהיה לכן שנה נהדרת אוהבת אותכן וככל הנראה אני ימשיך ביום ראשון....
תגיבוו :)

הטבחית של ביבר 2-פרק 3

1Selenator 12/09/2013 792 צפיות 8 תגובות
אני ממש מצטערת שהפרק קצר אני פשוט ממש חולה אבל לא יכולתי להשאיר אותכן ללא פרק ....
שיהיה למי שצמה צום קל וחופש סוכות נעים לכולכן שתיהיה לכן שנה נהדרת אוהבת אותכן וככל הנראה אני ימשיך ביום ראשון....
תגיבוו :)

לאחר 5 דקות שמעתי צליל חריקה מוזר שגרם לתחושת פחד להציף את גופי, "תפסתי" את רגליי והתרוממתי מעלה.
התחלתי להסתובב במעגלים במטרה למצוא את מקור הרעש , סובבתי את גופי כך שפניי מופנות קדימה וגבי אחורה , הרגשתי שגופי מתנגש בגוף אחר מה שגרם לי לפלוט צרחה חזקה מפי.
הסתובבתי לאט אחורה והבחנתי בנער בלונדיני עם עניים כחולות שנראה כאילו שלפו אותו מאיזה מגזין של "voge".
"הבהלת אותי" אמרתי וניסיתי להסדיר את נשמותיי שהיו כבדות.
הוא רק גיחך והביט בי בעיניים גדולות.
הוא די הפחיד אותי אז שידרתי שהכל בסדר בעזרת חיוך קטן ויצאתי מהמקום, והתחלתי להתקדם ליעד הראשון שלי, הבית של גסטין.
המשכתי ללכת אך הרגשתי כאילו יש מישהו מאחוריי אז עצרתי בפינה מתכוננת לתקוף את הראשון שפניי יבחינו בו.
לאחר שנייה עבר אותו הבחור לידי ומתוך אינסטינקט תפסתי בידו והפכתי את גופו ככה שגופו מונח על הרצפה ורגליי על בטנו.
"עוד פעם אתה" אמרתי ונאנחתי מתוך יאוש
הוא נצל את רגע היאוש שלי ותפס ברגליי, הוא סיבב את רגליי וגופי נחת על הרצפה שגופו עליי וחיוך ענקי מבצבץ מבין שפתיו.
"מה אתה רוצה?" שאלתי בכאב
"את עוד תראי" מלמל וקם מגופי מותיר אותי לבד עם מיליון שאלות ללא תשובות.
היום הזה לא יכול להיות יותר גרוע…..


תגובות (8)

לא נורא,לפעמים גם לי יוצא קצר,אבל לפחות מגיבים לא?
מהמם,תמשיך!!!!

12/09/2013 08:13

מדהים תמשיכי

12/09/2013 08:23

תמשיכייי

12/09/2013 10:29

המשך בבקשה

12/09/2013 13:05

אושרת לא חשוב לי אם זה סתם תגובות יותר חשוב לי אם בנות אוהבות את הסיפור זה גורם לי להמשיך אניי ממש שמחה שאתן אוהבות ואני ימשיך אחרי יום כיפור אוהבת אותכן וצום קל למי שצמה :)

12/09/2013 15:54

המשכתי :)

14/09/2013 12:00

גם לגבי זה לא אכפת לי עם מגיכים,אבל זה נותן לי כוח רצון לדעת שאוהבים את היפור שלי,או שלא ותודה.

14/09/2013 13:13

כן ברוור שזה נותן כוח להמשיך…

14/09/2013 23:22
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך