1Selenator
אני ימשיך יותר בחופש כי אחרי החופש יש לי הרבה דברים לעשות אז יהיה קצת פחות פרקים אבל עכשיו אני ינסה לכתוב כמה שיותר, תגיבו ואם אתן רוצות היום מרתון אז תרשמו את זה גם אם יהיו לפחות שלושה בנות אני יעשה ואם לא אז ביום אחר , אוהבת <3

הטבחית של ביבר 2 -פרק 7

1Selenator 15/09/2013 805 צפיות 5 תגובות
אני ימשיך יותר בחופש כי אחרי החופש יש לי הרבה דברים לעשות אז יהיה קצת פחות פרקים אבל עכשיו אני ינסה לכתוב כמה שיותר, תגיבו ואם אתן רוצות היום מרתון אז תרשמו את זה גם אם יהיו לפחות שלושה בנות אני יעשה ואם לא אז ביום אחר , אוהבת <3

"תשמע, ילד הבת שלי היא הכל אני צריך אותה כמו שהיא צריכה אותי זה אומר שיום אחד אני אצטרך לתת לה ללכת , מה שאומר שהיא צריכה להיות עם גבר לא עם ילד שזה מה שאתה"
"אני אוהב אותה"
כן, אני בטוח שאתה אוהב אותה , אני מכיר טיפוסים כמוך פעם אני הייתי בדיוק אותו הדבר , זה אומר שיום אחד אתה תעזוב אותה וזה ישבור את ליבה ואני לא יכול לתת לזה לקרות"
"אתה לא מכיר אותנו"
"אני גם לא רוצה ולמען העובדות אני לא רוצה להכיר אותך אז תכנס למכונית שלך , תסע ואל תחזור יותר כי אם תחזור"
"מה תעשה?"
"אתה לא רוצה לדעת"

החושך החל למלא את החלל ואורות מלאכותיות החליפו את תפקיד השמש מה שמעיד על שעות הערב.
הבחנתי בפניה היפיפיות של סיאל מבצבצות מהחלון כנראה מבינה שמשהו לא מתנהל כשורה.
אני מרחם על סיאל שהיא צריכה להתמודד עם ה"אבא" הזה , הוא ממש מכונה חסרת רגש.

לא יכולתי לסבול את העובדה שמישהו מכתיב לי את החוקים ומונע ממני להיות עם היחידה שבאמת אפשר לומר שאהבתי עד עומקיי נשמתי , היא האוויר שלי לנשימה ממש ככה רק עכשיו אני מבין עד כמה קיטשי הפכתי להיות.
וכמובן איזה אירוני זה יהיה אם זה שאומר תמיד "NEVER SAY NEVER" יוותר בעצמו?!
השקעתי סכום כסף מכובד, אתם יודעים מה כסף יכול לעשות, על מנת לגלות למי הנער עובד וגילתי שהוא עובד עם אביה של סיאל, עד כמה חולני זה נשמע?
ושלא נוסיף את העניין של כל האהבה שהוא מפגין כלפיי פשוט איש חביב עם לב טוב רק שלא יעריף עליי הכל בבת אחת ומה שעוד יותר "מצחיק" אותי שעכשיו הוא חוזר והוא מרגיש כאילו הוא תמיד היה.

** פלאשבק:
התיישבתי בסלון ביתי קורא את המכתבים שנשלחו עבורי , חלקם מכתבי הערצה שמעלים חיוך ענקי על פניי וחלק מכתבי שנאה אני מתעלם מהם לגמרי , זה פשוט כל כך פתטי שאנשים מבזבזים מהזמן שלהם כדי להגיד לי עד כמה הם שונאים אותי , איך לעזאזל הם שונאים אותי אם הם לא מכירים אותי.
עייני הבחינו במכתב שכתוב בכתב דפוס של מכונה עתיקה בעיקר , ומה שעוד יותר גרם לי להרים גבה זה הבול שהיה מודבק בצידי המעטפה.
בול אדום ובשנים קציו שני פסיים שחורים על מנת להדגיש את הסכנה , הבנתי עם יש לי את הכבוד.
אפילו לא הייתי יורק לכיוון שלהם אבל כנראה שהם כבר יורקים לכיווני.

לכבוד: ג'סטין דרו ביבר
כתובת :
Island Records
(Record Label)
825 Eighth Avenue
28th Floor
New York, NY 10019
USA

הפחד החל לצוף בחזה שלי על סיאל לא יודע למה אבל אני פשוט מפחד יותר עליה מאשר עלי , אני מוכן שישרפו אותי למוות מאשר שיגעו בשערה מראשה , אני מרגיש תחושת שייכות עצומה אליה , אני לא מוכן לוותר על האחת והיחידה שלי כי כמוה אין.
פתחתי בעדינות את המעטפה שסיפקה לי את כל חששותיי..


תגובות (5)

תמשיכי!!

15/09/2013 06:37

מרתון מרתון מרתון מרתון מרתון מרתון

15/09/2013 06:49

תמשיכי אני רוצה לדעת מי ינצח במרתון!!

15/09/2013 07:04

אושרת לא כל כך הבנתי את הכוונה שלך ואני עכשיו כותבת פרק :)

15/09/2013 07:29

המשכתי :)

15/09/2013 07:54
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך