מקווה אהבתן.....<3

הטיה ששינתה את חיי- פרק 18 (עם 1D)

22/04/2013 681 צפיות 6 תגובות
מקווה אהבתן.....<3

~מנקודת מבט אלה~
"בנות אני יוצאת לקנות לי משהו לשתות, אתן רוצות משהו?" שאלתי את הבנות.
"לא זה בסדר, תודה בכל מקרה" הן ענו לי.
"טוב ביי" אמרתי להן.
איך שיצאתי הרגשתי שמאחורה מישהו לוקח אותי, שם עליי מטפחה עם סם מרדים, ניסתי להתנגד אבל לא הצלחתי הסם כבר השפיע עליי.
כשהתעוררתי ראיתי שאני בחדר הרוס, בדיוק כמו בחדר שחטפו אותנו, הייתי בטוחה שזה אותו האיש שחטף אותנו מקודם והתחלתי לקלל בצעקות אותו וצעקתי גם: יא זבל, תשחרר אותי עכשיוו!! לא למדת שלא תנצח? הטובים תמיד ינצחו יא זבל!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ראיתי מישהו נכנס, זה היה מישהו אחר, בטח הוא שלח אותו מהכלא והוא התחיל להרביץ לי.
נזכרתי שאבא שלי לימד אותי פעם שעם מישהו יפגע בי אז להראות כאילו אני לא מפחדת ממנו וכך הוא יראה שכלום לא עוזר לו והוא ישחרר אותי אז התחלי לירוק עליו ואמרתי: כולה מכה קטנה, זה ירפא כל המכות שתיתן לי יירפאו!
הוא החטיף לי בוקס ממש חזק, הרגשתי את הפנים שלי מתחילות להתנפח אבל נשארתי חזקה ואמרתי: זה כל מה שיש לך? אתה ממש חלש.
"את רוצה למות? כן, זה מה שאת רוצה?" הוא אמר לי בקול מפחיד.
גילגלתי עיניים כדי להראות זילזול, נשענתי על הקיר ועשיתי אנחה עמוקה.
אחרי בערך שעתיים של עינויים כבר נשברתי והתחלתי לצעוק: הצילו!!! ולבכות.
אחרי עוד שלוש שעות שהוא ממש החטיף לי מכות ראיתי בדלת את לואי והוא אמר לי שיש לו תכנית ומה לעשות, הסכמתי והוא הלך.
אחרי איזה חצי שעה בערך, ראיתי אותו והתחלתי לקלל, לצעוק, לירוק על האיש הזה כמו שלואי אמר לי והוא התחיל להרביץ לי הכי חזק שיש, צרחתי צרחה עמוקה וחזקה וראיתי את לואי מתחיל לבכות בגלל זה, הוא אהבת חיי- הוא מוכן לסכן את חייו בשבילי <3.
ראיתי את לואי נכנס מאחורה עם זאיין, נייל, ליאם והארי ואת הבנות נכנסות מהחדר האחורי לוקחות מוט ברזל שהביאו איתן כנראה, כי אין כלום בחור הזה חוץ מדם.
הן היכו אותו במוט ברזל ממש חזק ואז אלן התחילה לבעוט בו ולהעיף לו בוקסים, אביה, קייט, זואי הצטרפו אליה ואז הבנים לקחו סכינים הצמידו לו לצוואר והרימו אותו ואמרו: שלא תעז יותר לפגוע בנו, נמאס לנו!
הם שיחחרו אותי, לקחו איתם את האיש הזה, בדקו שאין בחור הזה עוד מישהו ויצאנו לאוטו, ריאתי שנסענו למשטרה, בטח כדי להביא ת האיש הזה, להאשים עוד פעם את האיש שחטף אותנו בפעם הראשונה ולהוכיח שזה באמת נכון בכך שיראו אותי.
אחרי שהתלוננו המשטרה הבטיחה לנו שזה לא יקרה ואני לא יודעת למה אבל כולם באמת האמינו להם והלכנו למלון.
כשהגענו כל אחד הלך לחדר שלו, התקלח ואז יצאנו לאכול עם הבנים.
כשגמרנו לאכול הלכתי שים את הצלחת ואת הכוס במקום ואז כשהסתובבתי ראיתי את לואי מולי, רציני ולקח אותי לצד…..


תגובות (6)

תמשיכיייייי(:

22/04/2013 10:35

תמשיכייייייייייייייייי
איזה מתח…. מתח… מתח…
אוהבת שרית

22/04/2013 10:37

זהההה מושלםםםם תמשיכייי דחווווף !!❤❤

22/04/2013 11:46

מושלם בטירוף תמשיכי דחוף!

22/04/2013 12:39

תמשיכיייייי!!!!!

22/04/2013 12:46

תמשיכייי דחוףףףףף!

23/04/2013 05:55
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך