מקווה שאהבתן את הפרק :)
עם עוד מישהי רוצה וואנשוט שתבקש אני אעשה לה היום <3

הטיסה ששינתה את חיי- פרק 16 (עם 1D)

21/04/2013 765 צפיות 9 תגובות
מקווה שאהבתן את הפרק :)
עם עוד מישהי רוצה וואנשוט שתבקש אני אעשה לה היום <3

הוא התחיל לצעוק עליי: מה אתה חושב שכיף לי? כיף לי לשמוע שכולם חברים עם כולם וכולם מאוהבים? רק אני בלי אביה, אוהב אותה שבטוח היא לא אוהבת אותי? אני מפרגן והכל אבל זה קשה לי ואני כבר סובל בשקט מלא זמן, אני לא יכול לסבול ביותר. הוא גמר לצעוק, התנשף והתיישב על המיטה.
"תראה ליאם אני יודע שזה קשה, ואני מצטער ם פגעתי בך ואם בכלל פגענו בך אבל אתה צריך להבין גם שלא רק אתה כאן בלי חברה יש כאן עוד כמה, אני מבין שאתה מפרגן ושעדיין קשה לך ואני לא כל כך יודע איךלעזור אבל מה שאני כן יודע זה שאתה לא יכול לדעת עם היא אוהבת אותך או לא בלי שתנסה לפחות לדברס איתך ות'אמת אני דווקא כן חושב שיש לה רגשות כלפייך" אמרתי לו.
"אז מה אתה מציע לי לעשות?" הוא שאל אותי.
"אממ… אני חושב שאתה צריך לפחות לנסוות לדבר איה כהתחלה ואז תראה מה ייקרה בהמשך." אמרתי לו.
"תודה, אני חייב לך וסליחה שהפרצתי וצעקתי עליך ככה, הייתי צריך לפרוק את זה מתישהו."
הוא אמר לי.
"זה בסדר, אני מבין עכשיו לך אליה, אתה עוד פה?" אמרתי לו.
"חחח, תודה ביי". הוא אמר ליי.
"ביי" עניתי לו והלכתי עם שאר הבנים לראות סרט בסלון.
~מנקודת מבט של אביה~
יצאתי קצתהחוצה לבריכה להתאוורר, חשבתי על ליאם ועד כמה אני רוצה לדעת עם הוא מרגיש כלפיי משהו בכלל, אני מאוד אוהבת אותו, אני רק מקווה שגם הוא או לפחות לא שונא אותי, טוב זה ליאם הוא לא שונא אף אחד אבל לפחות אני מקווה שהוא מחבב אותי..
פתאום הרגשתי יד על הכתף שלי ומממש נבהלתי, הסתובבתי וראיתי את ליאם, שאלתי אותו: היי, מה אתה עושה פה?
"מחפש אותך, אני ממש רוצה לדבר איתך זה דחוף" הוא אמר לי.
"אוו קיי על מה?" שאלתי אותו. הוא נראה ממש לחוץ, בטח זה ממש חשוב כמו שהוא אמר.
"אני אוהב אותך מהרגע הראשון שראיתי אותך, את מיוחדת, לא כמו כל אחת אחרת". הוא אמר בנשימה אחת ולאחר מכן התנשף.
הייתי בהלם, ליאם באמת אוהב אותי, אני לא מדמיינת וזה לא חלום אעאעאעעא
"אני גם אוהבת אותך מהרגע הראשון שראיתי אותך". אמרתי לו.
הוא התקרב אליי ואמר לי: אני באמת אוהב אותך ונישק אותי. לא הרגשתי כך אף פעם, הרגשה נעימה, חמימה וטובה.
אחרי שהתנשקנו הוא התקרב אליי שוב אבל הפעם הוא הקפיץ אותי לבריכה, צעקתי לו: ליאםםםםם,, אני אההרוווג אותךך!!! לפחות תעזור לי לצאת מהבריכה, הוא הושיט לי את היד, תפסתי את היד שלו ומשכתי אותו אליי, הוא נפל לבריכה וצעק: לאאאאא,, אביההההה את הולכת למותת.. זה היה קורע מצחוק.
עשינו השפרצות ומלא מלא צחוקים עד שאני וליאם רואים את כל הבנים והבנות רצים אלינו לחוצים, בוכים ודואגים ובקושי אומרים לנו:


תגובות (9)

תמשיכייייי ואני ממש אשמח לוואן שוט עם נייל
אז אני אשמח אז שם לירון
גיל מה שצריך
תיאור עיניים חומות ושער חום ארוך
אופי אוהבת לבלות לקים ולצאת לשופינגגגג
מקווה שתוסיפי אותי:P
לירון

21/04/2013 07:41

אני ישמח עם זאיין יש לך כבר את התיאור שלי ♥
אני מצטערת שלא הגבתי על הקודם המחשב שלי נדפק אבל בכול זאת הסיפור היה מושלם♥

21/04/2013 08:13

אווומייגאדדד זה מושלםםםםםםם תמשיכייייי דחווווף אני במתחחח !!!

21/04/2013 08:29

זואי אני אעשה את הוואנשוט כשאני אגיע הבייתה
תודה על כל התגובות

21/04/2013 08:31

מהמםםם
המשך בטיללללל!!!!!

21/04/2013 08:54

תמשיייכככייייי!!!!!!!

21/04/2013 09:39

תמשיייכככייייי!!!!!!!

21/04/2013 09:40

תמשיכי דחוף! זה פשוט מושלם

21/04/2013 10:11

תמשיכיי מדהים

21/04/2013 11:16
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך