מקווה שאהבתן..
מעלה עכשיו עוד פרק
ועם מישהי רוצה וואנשוט אז שתביא לי עם תיאור ולא רק שתבקש. <3

הטיסה ששינתה את חיי- פרק 17 (עם 1D)

22/04/2013 728 צפיות 7 תגובות
מקווה שאהבתן..
מעלה עכשיו עוד פרק
ועם מישהי רוצה וואנשוט אז שתביא לי עם תיאור ולא רק שתבקש. <3

הם אמרו לי ולליאם: תקשיבו, אנחנו לא מוצאים את אלה ואנחנו מפחדים שמשהו קרה, ראיתם אותם במקרה?
נלחצנו ואמרנו: לא.. אתם חושבים שזה מי שפגע בנו מקודם?
"אולי, אנחנו לא יודעים" הם ענו לנו.
"טוב בואו צריך לחפש אותם, רגע איפה לואי?" ליאם שאל.
"יואו, הוא היה כאן לפני שנייה, והא בטח הלך לחפש אותה, בואוו". אמרתי לכולם.
התחלנו לחפש ולחפש.
~מנקודת מבט לואי~
רציתי ללכת אל אלה, לראות אותה ואני פשוט לא מוצא אותה, הודעתי לבנים, כולם התחילו להילחץ, רצנו לאביה וליאם וסיפרנו להם הכל, יצאתי בלעדיהם לחפש אותה אני ממש מפחד ואני מקווה שזה לא האבא המשוגע הזה שחטף אותנו מקודם.
חיפשתי בלי הפסקה, מזיע אבל לא מפסיק, עייף אבל לא מפסיק, אני לא אפסיק עד שאני אמצא אותה!!
אחרי שעתיים של חיפושים אני עצרתי וחשבתי: רגע, יכול ליהיות שזה באותו בניין שחטפו אותנו?
בטוח שכן, על בטוח הוא חשב שאנחנו לא נחשוב שעוד פעם יחשפו שםם. התקרבתי אל הבית, עליתי לקומה שבה הייתי מקודם והצצתי קצת בדירה שהיינו בה וראיתי אותה, ראיתי את אלה שוכבת על הריצפה כולה בדם וראיתי שהחטיפו לה מכות, סובבתי את הראש שמאלה וראיתי מישהו אחר עומד שם חשבתי: בטח הוא שלח אותו, אני ארצח אותו מה הוא עושה לאלהה!!!
אבל אני לא יכול להכינס סתם ככה יתפסו אותי ואני לא אעזור לה ואני לא אצליח להציל אותה, צריך לבנות תכנית.
אלה ראתה אותי, ראיתי על הפנים שלה שהיא מתחננת לעזרה ושהכל כואב לה אמרתי לה בשקט: אני עוד מעט בא, יש לי תכנית תסכלי כל הזמן על הדלת וכשתראי אותי כשאני אחזור תתחילי לקלל אותו, שהוא ישים לב רק אלייך, בבקשה, תחזיקי מעמד, אני עוד מעט אבוא.
היא הנהנה עם הראש בקטנה כדי שלא ישימו לב, אבל אני שמתי לב.
רצתי למלון בלי הפסקה, נכנסתי לחדר שלי וראיתי את כל הבנים והבנות יושבים וחושבים מה לעשות נכנסתי מהר לחדר שהם היו בו.
הם: תגיד לואי אתה נורמלי אנחנו מחפשים אותך כבר חמש שעות וגם את אלה, מצאת אותה? איפה היית? עשו לך משהו?
סיפרתי להם את כל מה שראיתי, איפה וגם את התכנית. הם הסכימו לעשות אותה לקחנו כמה כלים להגנה עם נצטרך כמו: מוט ברזל כדי להרביץ, סכינים וכדומה ויצאנו להציל את אלה.
כהצצנו בדלת, אלה ראתה אותנו וישר התחילה לקלל אותו ולירוק עליו. הוא התקרב אליה והרביץ לה, שמעתי את הצעקה שלה והתחלתי לבכות. אמרתי לה בשקט להמשיך וסימן של לב. היא חייכה חיוך קטן והמשיכה. הבנתי שצריך להתחיל בתכנית…


תגובות (7)

ואיי איזה פרק מהמהם תמשיכייייייייייי
ואני רוצה ואוונשוט עם אפשר
ותמשיכייייייייייי
אוהבת שרית

22/04/2013 10:07

תמשיכי !! (:

22/04/2013 10:12

שרית, אין בעיה אני אעשה וואנשוט אבל רק תביאי תיאור :)

22/04/2013 10:15

שם: שרית
מזל:קשת
צבע עינים: חום דבש ירוק + ריסים ערוקות
צבע שער: אני בלונדינית עם גוניים
אני לא שמנה ולא רזה
אני מושלמת
חחחח
אני אוהבת לנגן בגיטרה אני כותבת שרים ושרה
אוהבת ליתלבש יפה
ואוהבת את כול מה שכשור לנערה מתבגרת
אני רוצה להיות עם גסטין
ואני אוהבת ילדיים
וגם חיות חיים שלי לונה הכלבה המקסימה שלי
ואני אוהבת מאוד לעזור
אני בישנית ורגישה
זהו
מקווה שזה מספיק עם עוד אז תבקשי ואני יבאי לך
אוהבת שרית
ותודה לך נסיכה=)

22/04/2013 10:19

שרית עם מי את רוצה את הוואנשוט?

22/04/2013 10:24

הה שחכתי עם גסטין חיים שלי
חחח איזה פדיחה

22/04/2013 10:38

זהההה מושלםםםם תמשיכייי דחווווף !!❤❤

22/04/2013 11:44
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך