מקווה שאהבתן

הטיסה ששינתה את חיי-פרק 19 (עם 1D)

23/04/2013 697 צפיות 7 תגובות
מקווה שאהבתן

הוא לקח אותי לצד ואמר: תקשיבי אלה אני רוצה שניהיה יותר מידידים, עם את מבינה.
״מה זאת אומרת? למה אתה מתכוון?״ שאלתי אותו
הוא חיכה כמה דקות, היסס, לקח נשימה עמוקה ואמר: תראי, אני אוהב אותך ותמיד אהבתי אני לא יכול לשמור את זה יותר בסוד, אני רוצה שניהיה חברים, את מסכימה?
״ אני לא מאמינה יואווו ברור שכן אני אוהבת אותך גם״ אמרתי לו בהתרגשות.
שנינו התחבקנו ונתתי לו נשיקה בלחי.
חזרנו לשולחן, אל כולם מחזיקים ידיים, מסמיקים ומחויכים וכולם שרקו ואמרו: סוף סוף אתם חברים ווהווווו. צחקנו ואמרנו טוב אנחנו גמרנו לאכול ואתם?
הם הסתכלו אחד על השני, חייכו חיוך ממזרי ואמרו: אממ.. נבוא עוד מעט בינתיים תעלו.
הסכמנו ועלינו למעלה לחדר של הבנים.
~מנקודת מבט של לואי~
סוף סוף הצלחתי להגיד לה שאני אוהב אותה, סוף סוף היה לי האומץ לעמוד מולה ולהגיד לה את זה פנים מול פנים, סוף סוך אנחנו חברים. אני כל כך מאושר, פשוט מאושר, בחיים לא חייכתי כל כך המון כמו היום.
כשעלינו לחדר אלה יתיישבה בספה ושאלתי אותה: את רוצה לראות סרט?
״כן בטח, למה לא?״ היא ענתה.
״טוב, רוצה סרט קומדיה?״ שאלתי אותה.
״אממ. כן אני אוהבת קומדיה״. היא ענתה.
״גם אני״ אמרתי לה.
ראינו את הסרט ״ג׳ק וג׳יל״ וצחקנו ממש הרבה כל הסרט.
כשנגמר הסרט אמרתי לה: יש לך צחוק מדבק, יפה וחמוד , אני אוהב אותו.
היא גיחחה ואמרה: חח תודה, גם שלך.
״טוב את באה לראות איפה כולם הם עדיין לא חזרו״ שאלתי אותה.
היא הסכימה וירדנו לחדר אוכל ראינו את הבנים עוד שנייה נרדמים ואת נייל אוכל, חח נייל.
שאלנו אותם: מה אתם עושים פה כל כך מלא זמן?
הארי הרים את הראש מהשולחן ואמר: כי מישהו פה לא יכול להפסיק לאכול והוא לא יכול לאכול לבד כי הוא מפחד.
״חח אווקיי בואו נעלה לחדרים כבר מאוחר״ אמרתי להם.
עלינו לחדרים והלכנו לישון.
בחדר, נשכבתי לישון ושמעתי צחוקים באמצע הלילה, קמתי והלכתי אל המיטות של האחרים והם לא היו שם, הלכתי לסלון וראיתי אותם יושבים על הספה ורואים סרט.
החלטתי להבהיל אותם ולקחתי שתי מכסים של סירים, באתי מאחוריהם בשקט ודפקתי את שני המכסים אחד בשני וזה השמיע קול ממש חזק, אבל ממש חזק והבנים ממש נבהלו וקפצו מהספה.
כולם נקרעו מצחוק בערך עשר דקות- רבע שעה ואז אמרתי: למה אתם ראיתם ברט בלעדיי?
זאיין ענה לי: כי לא נרדמנו ורצינו להעיר אותך אבל ישנת ממש חזק אבל לא קמת אז וויתרנו וראינו סרט.
״ טוב בואו נלך לישון״ אמרתי.
כולם הסכימו והלכנו לישון.׳בבוקר בשש בבוקר שמענו צרחות מהחדר של הבנות..


תגובות (7)

תמשיכיייייייי
אימאלה למה הם צעקו?
תמשיכיייייייייי
אוהבת שרית

23/04/2013 09:39

תמשיכיייייי יואו דחוף אני חולה על הסיפור הזההה

23/04/2013 10:24

מושלםםםםםםםםםםם תמשיכיי דחוף !

23/04/2013 10:24

רק אהבתי?
זה מהמם♥♥
תמשיייכי שייא המהר♥!!

23/04/2013 10:45

תמשיכייייי!!!!!!

23/04/2013 11:32

מהמםםםםם תמשיכי!!

23/04/2013 12:46

זה מושלם בטירוף תמשיכי דחוף!

23/04/2013 18:20
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך