מקווה שאהבתן :)

הטיסה ששינתה את חיי- פרק 23

29/04/2013 819 צפיות 6 תגובות
מקווה שאהבתן :)

אני עדיין לא קולטת שזה עם מי היא מדברת, איך היא מסוגלת?!
~פלשבק~,
"היי מאמי, אנחנו עדיין נפגשים בסוף היום?" קייט שאלה את מייק האקס שלה.
"כן בטח" הוא ענה לה עם פרצוף תחמן, אני פשוט שנאתי את הילד הזה וניסיתי לשכנע את קייט להיפרד ממנו כי ידעתי שבסוף היא תיפגע ממנו אבל היא לא הקשיבה לו.
הם התנשקו, גילגלתי עיינים ונכנסנו לכיתה.
כל היום עבר בשעמום וקייט התרגשה מלהיפגש עם מייק, היא ממש אהבה אותו.
אחרי כמה שעות שכבר הייתי בבית שמעתי דפיקות בדלת וראיתי את קייט פגועה, השמלה קרועה, האיפור מרוח והיא בוכה.
הכנסתי אותה לבית ושאלתי אותה: מה קרה? מייק עשה לך משהו?
"אלן, כל הזמן צדקת בסוף באמת נפגעתי ממנו" והיא התחילה לבכות
חיבקתי אותה ושאלתי אותה מה קרה.
"הוא הסיע אותי למקום שאני לא מכירה מאוד רחוק וכשהגענו לשם הוא התחיל לנשק אותי וזרמתי איתו אבל אז הוא התחיל לגעת לי במקומות לא נעימים וניסיתי להתנגד אבל לא הצלחתי, הוא היה יותר חזק ממני, ניסיתי לברוח אבל אל הצלחתי בסוף בעטתי בו חזק וסטרתי לו ממש חזק והצלחתי לברוח והלכתי ברגל עד לפה" היא סיפרה לי והתחילה ממש לבכות.
חיבקתי אותה ואמרתי: הכל יהיה בסדר, זה היה בעבר זה לא יקרה יותר, אני מבטיחה לך.
~סיום פלשבק~
אחרי מה שהוא עשה לה, איך היא יכולה לעמוד לידו, להסתכל עליו, לדבר איתו?!
"את עשית את זה?" הוא שאל את קייט, לא הבנתי על מה הוא מדבר.
"כן, אני לא מבינה מה יוצא לך מי זה?! אני אוהבת את נייל לא אותך, ובחיים לא אוהב אותך!" היא אמרה לו.
אז היא כן אוהבת אותו והכל קרה רק בגלל המייק הדפוק הזה, אבל למה היא עשתה את זה? היא לא יכלה לא להסכים?
"יופי, עכשיו את שלי!" הוא אמר לה, קירב אותה והתחיל לנשק אותה, היא ניסתה להתנגד אבל לא הצליחה.
פה כבר נשבר לי, הבטחתי שהוא לא יעשה לה את זה יותר ואני הולכת לקיים את הבטחתי.
רצתי אליה, דחפתי אותו העפתי לו סטירה, בעיטה ובוקס וצרחתי עליו: עם אתה לא תעוף מי פה אני הולכת עכשיו להזמין משטרה, מה שהיא ואני היינו צריכות לעשות ממזמן! עכשיו תעוף מפה ובחיים לא תחזור לפה ושלא תעז להתקרב אל קייט!
"היי אלן מה את עושה פה? שמעת הכל? ראית הכל? אל תספרי פליז" היא התחננה ולא הבנתי למה היא לא רוצה שידעו את זה.
"את בטוחה? ואני פה כי הבטחתי לך שהוא לא יתרב אלייך ואני מקיימת את זה!". אמרתי לה.
"תודה" היא אמרה לי.
"ומה גורם לך לחשוב שאני אקשיב לך, לא אפגע בכן ואלך?! אני לא מפחד מהמשטרה ובטח לא ממכן!" הוא קם, התקרב אלינו ואמר לנו את זה.
אמרתי לקייט באוזן שכשאני אגע לה בכתף נברח למלון הכי מהר שאפשר והיא הסכימה.
אחרי כמה שניות נגעתי לה בכתף והתחלנו לרוץ כמו מטורפות כשהוא מאחורינו, הגענו למלון והבנים היו בלובי, הן ראו אותנו לחוצות ובורחות וסיפרנו להם לבינתיים שהוא רוצה לפגוע בנו והוא רודף אחרינו.
"למה? מה קרה?" נייל והארי שאלו.
"נספר אחרי זה אבל כרגע אנחנו צריכות לברוח ולהזהיר את הבנות" אמרנו להם.
"אפ אפ אפ, אתן לא הולכות לשום מקום, ליאם יעלה להזהיר את הבנות ולנעול את הכל ואתן פה כשנגן עליכן". כל הבנים אמרו.
חייכנו ואמרנו תודה.
הוא הגיע והתקרב אלינו ופתאום הארי ונייל התחילו להרביץ לו ממש חזק וכשראיתי שהם גמרו אז הקרבתי אליו, התיישבתי על הרצפה לידו איפה שהוא שכב על הרצפה הסתכלתי עליו בחיוך מנצח, סטרתי לו ממש חזק ואמרתי לו: הבטחתי לקייט שאחרי מה עשיתה לה לפני שנה וחצי לא יחזור על עצמו ואני קיימתי את הבטחתי ואני אמשיך לקיים אותה ונראה לי שהראתי לך שלא כדאי לך להתקרב אל אף אחד מאיתנו וגם לא לבנות האחרות ולא לבנים, עכשיו עוף מפה! והצבעתי על היציאה.
הוא קם וברח וחייכתי שוב חיוך מנצח.
"כשיו אתן יכולות לספר לנו מה קרה, למה הוא רץ אחריכן, מה קרה לפני שנה וחצי ויאך הוא הגיע לפה?!" הבנים שאלו אותנו.
"אוו קיי אז ככה, אני באמת אוהבת אותך נייל אבל לא יכולתי להסכים כי לפני שבאת, מייק זה שרץ אחרינו בא אלי לחדר ואיים עליי שעם אני אסכים ליהיות חברה שלך ואם אני אספר את כל מה שהלך בחדר אז הוא יפגע במשפחה שלי והוא באמת מסוגל לעשות את זה ואז הוא יצא ואתה נכנסת ואז אתה יודע מה קרה.
לפני שנה וחצי אני והוא היינו חברים והוא רצה לאנוס אותי אבל הצלחתי איכשהו לברוח והגעתי אל אלן וסיפרתי לה הכל והיא הבטיחה לי שזה שוב לא יקרה אף פעם וכפי שהיא מכירה אותי היא דיברתי איתי היום עליך, נייל, והי בטח שמה לב שמשהו לא בסדר.
בערב הוא שלח לי הודעה לצאת לדבר איתו ובגלל שפחדתי על המשפחה שלי יצאתי וכנראה שאלן עקבה אחריי והיא ראתה אותנו מדברים והבינה למה לא הסכמתי לך למרות שאני אוהבת אותך מאוד ואז הוא התחיל לגעת בי והיא התערבה והרביצה לו והרחיקה אותו ממני וצעקה עליו ואז הוא רץ אחרינו לפה ומפה אתם כבר יודעים מה קרה" קייט סיפרה להם והם היו בשוק.
"וואו" הם אמרו ולא היה להם מה עוד להגיד מרוב הלם.
פתאום נייל התערב ואמר: קייט אנחנו יכולים לדבר בצד לבד? בבקשה זה דחוף.
קייט הסכימה והם הלכו.
אחרי שהם חזרו כולנו שמנו לב שהם יוצאים מחובקים וומחזיקים ידיים אחרי השיחה שלהם, קרצתי לקייט והיא אמרה לי באוזן: זה לא מה שזה נראה, אני אדבר איתך אחרי זה, לא פה.


תגובות (6)

ת-מ-ש-י-כ-י!!

29/04/2013 09:29

תמשיכייייייייייייייייייייייייייייי
פרק מושלמוש תמשיכייייייייייייייייייייייייייי
אוהבת שרית

29/04/2013 09:37

סייפורררררר מושלםםםםםםם תמשיכיי במהירוות !!!!!

29/04/2013 09:39

תמממשיייכייי!!!!

29/04/2013 10:38

תמממשיייכייי!!!!

29/04/2013 10:39

מושלם תמשיכי דחוף!

29/04/2013 13:48
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך