מקווה שאהבתן :)
לא מרגישה כל כך טוב אז אולי אני אעלה יותר מאוחר פרק ~.~

הטיסה ששינתה את חיי- פרק 26

06/05/2013 657 צפיות 5 תגובות
מקווה שאהבתן :)
לא מרגישה כל כך טוב אז אולי אני אעלה יותר מאוחר פרק ~.~

ישר איך ראיתי אותה/אותו רצתי אליו/אליה ודחפתי אותו/ אותה מאלה והתחלתי להרביץ לו/לה ואז כאשר הקפוצ׳ון ירד ראיתי שזאת האקסית שלי ולא הבנתי למה היא עושה את זה.
הפסקתי להרביץ והלכתי אל אלה ולראות שהיא בסדר, כעבור 5 דקות אני ואלה באו אל האקסית שלי ואלה התחילה לצרוח עליה: מה נראלך שאת עושה?!?!? יא חתיכת סתומה כמעט ממתי!!!!
״זאת הייתה המטרה, מאמי״ היא ענתה לה.
״ עד לפה! אני רוצה לדעת מה לעזאזאל את עושה פה? ומה היא קשורה?״ צרחתי עליה!
״ לואי, אהובי, באתי לפה כדי שנחזור ואז ראיתי את שניכם והבנתי שאני צריכה לעשות משהו כדי שהזונה הזאת לא תתפוס לי את המקום״ היא ענתה לי, פשוט רציתי להרוג אותה.
״ סליחה?! לא מספיק שאת באה לפה ומנסה להטביע אותי?! את עוד קוראת לי זונה! והכי מצחיק את אשכרה חושבת שלואי יחזור אלייך? אני לא מבינה איך הוא היה יכול להרשות לעצמו אפילו להסתכל עלייך!? זה פשוט בושה!״ אלה צרחה כל כך חזק שכל המלון שמע עד כדי כך שכל הבנים והבנות ירדו.
״שרון?!״ כול הבנים שאלו.
״ הזונה הזאת פה רוצה להרוג אותי ולחזור ללואי״ אלה אמרה לכולם.
״ מה הבעיה?! אני כולה אומרת את האמת ואני אגיד בשבילך עוד פעם: את זונה, שבחיים לא תיהיה עם לואי בכיף כי אני אהיה איתו!!״ היא אמרה לאלה ופה כבר עלו לי כל העצבים!.
״ תקשיבי שרון אני לא אוהב אותך לא הבתי ולא אוהב, שלא תעזי לקרוא לאלה ולאף אחת אחרת פה זונה ובכללל מי שצריכה להיקרא פה לזונה זאת את ול מישהי אחרת, ועם תעזי רק להגיד את השמות של כולנו, את לא תדעי מאיפה זה בא לך!״ צרחתי עליה והיא יצאה מהבריכה וצעקה לפני שיצאה: אני עוד אנקום, אתם תראו בכולכם!!!
~מנקודת מבט של אביה~
איזה מגעילה השרון, מה היא חושבת לעצמה?! אחרי כל מה שהיא עשתה ללואי ולאלה לוי עוד יחזור אליה?!
״ את בסדר, אלה?״ לואי שאל את אלה וכולם הבינו שצריך ללכת ולהשאיר אותם לבד.
״ טוב אנחנו נשאיר אתכם לבד, אם יקרה משהו תצרחו אנחנו נבוא מהר״ כולם אמרו ללואי ולאלה והם הסכימו.
בינתיים הלכנו לגינה ליד הבריכה, כדי לשמוע עם הם יצרחו.
״ אתם מאמינים לזה?׳ איזה תת רמה השרון הזאת״ אמרתי לכולם.
״ כן, היא תמיד הייתה כזאת,כל הזמן חשבה ורצה לעשות דברים מגעילים ומצפה שלואי יאהב אותה על זה״ הארי ונייל אמרו.
״ מה זאת אומרת?״ אלן שאלה
״ לדוגמה, פעם כשהם היו חברים אז היא בגדה בו עם מישהו, ואחרי זה הגיעה אל לואי וסיפרה לו הכל וציפתה שהוא לא יעשה עם זה כלום ויגיד לה ״לבריאות״.״ זאיין אמר.
״ אהה, וואי היא ממש מגעילה״. כל הבנות אמרו.
״ תגידו קלטתם שמאז שהגענו ללונדון, לפה אז קרו לנו המון דברים קשים, כמו לדוגמה : החטיפה, השרון הזאת ועוד.. זה מוזר לא?״ שאלתי את כולם.
״ נכון, אבל קרו גם המון דברים טובים, כמו לדוגמה: אני עם הארי, זואי עם זאיין, את עם ליאם, קייט עם נייל ואלה עם לואי, אז אני חושבת שזה היה שווה את זה״ אלן אמרה והפכולם הסכימו ונתנו נשיקה כל אחד לבת הזוג שלו.
לאחר מכן כולם נהיו רעבים והלכנו לאכול במסעדה, אחרי בערך שעה וחצי- קרוב לשעתיים, השעה כבר הייתה 20:00 והחלטנו לחזור למלון לראות איפה אלה ולואי כי אין סיכוי שהם עדיין בבריכה, נראלי.
חזרנו ב20:30 והלכנו לבריכה ואף אחד לא היה שם אז בטח הם למעלה בחדרים או בחדר אוכל.
חיפשנו בכל מקום אפשרי- בבריכה, בחדר אוכל, בחדרים, בסאונה בלובי, בכל מקום ולא מצאנו אותם.


תגובות (5)

תמשיכי מהר!!!!

06/05/2013 07:36

תמשיכיייייי זה מושלםםם !!

06/05/2013 07:59

מושלם, תמשיכי דחוף!

06/05/2013 08:22

תמשיכי מהר!

06/05/2013 08:47

תמשיכיי!!!

06/05/2013 09:22
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך