מקווה שאהבתן <3

הטיסה ששינתה את חיי- פרק 27

10/05/2013 833 צפיות 6 תגובות
מקווה שאהבתן <3

חיפשנו וחיפשנו ולא מצאנו אותם.
~מנקודת מבט אלן~
לא מצאנו את לואי ואלה והתקשרתי לשניהם אבל לא הייתה קליטה כנראה.
כאשר כולנו ישבנו בחדר וחשבנו איפה עוד אפשר למצוא אותם התקשרתי שוב אל אלה והיא עשתה FACE TIME (מי שלא מכירה זה שיחה בטלפון ורואים אחד את השני).
ראיתי שהיא באוטו עם לואי ומישהו נוהג ואומר: זה לא קשור לבגידה, זה קשור לנקמה! אני מחזירה לך על כל הסבל.
"אבל איך לואי קשור לזה?" אלה שאלה את הנהגת.
"אם את סובלת אז גם הוא יסבול" היא אמרה וחייכה חיוך ממזרי לאלה.
"לאן את לוקחת אותנו?" אלה שאלה והבנתי שזה כדי שאני אגיע לשם ואמצע אותה.
"ל$%%&%$& 10" הנהגת אמרה ופתאום זיהיתי אותה זאת מייגן.
~פלשבק~ (מה שאלה סיפרה לאלן ורק אלן ידעה)
לאלה הייתה חברה הכי טובה וקראו לה מייגן עד שהיא נפגשה עם בנות אחרות והתרחקה ממייגן ומייגן נשארה לבד ופגועה כל הזמן.
נזכרתי שזה מה שהיא סיפרה לי ובגלל זה מייגן הולכת לפגוע בה, שיט אני חייבת לזוז למקום הזה.
קמתי ישר מהמיטה, לקחתי מעיל ואמרתי לכולם: בואו אני אסביר אחרי זה, אין זמן עכשיו ואני יועדת איפה הם ומישהי רוצה להרוג אותם, בואוווו~~~.
כולם יצאו, נכנסנו לאוטו והתחלתי לנסוע ממש מהר אבל ממש מהר כדי להגיע בזמן.
"תירגעי, אל תמהרי ככה, בסוף נידרס" אביה אמרה לי.
"לא, אני ממהרת כדי לבוא בזמן" אמרתי לכולם.
"בזמן למה? בשביל מה? אלן תספרי כבר" נייל אמר.
"עוד מעט, עכשיו חשוב יותר להציל אותם" אמרתי.
באנו כמה שניות אחרי לואי ואלה ומייגן.
יצאתי מהאוטו מהר ורצתי אל האוטו.
מייגן בדיוק הוציאה את לואי ואלה בכוח מהאוטו ורצתה להרביץ להם ולפני זה צעקתי: לאא!!! תעזבי אותם!!! מייגן דחפה אותי חזק ונפלתי לרצפה והארי רץ ועזר לי לקום.
כולם הגיעו ושאלו: מה הולך פה, מי זאת?
התעלמתי מהשאלה כי ידעתי שעכשיו צריך לעזור להם ולא לענות על השאלה ואמרתי למייגן: תקשיבי אני יודעת שנפגעת קשה שהיא התרחקה ממך אבל היא עדיין הייתה חברה שלך ואהבה אותך ועם את באמת היית חברה טובה שלה וחברה אמיתי אז את לא תפגעי בה היא באמת הייתה חברה טובה שלך, בבקשה אל תפגעי בהם.
"איך את יודעת על זה"? היא שאלה אותי וירדה לה דמעה.
"זה לא משנה עכשיו אבל מה שכן משנה זה שהיא באמת לא התכוונה לפגוע בך, אני בטוחה בזה, היא לא כזאת ולואי לא עשה כלום, הוא אפילו לא מכיר אותך אז למה לפגוע בו ובה?" אמרתי לה והתקרבתי אליה.
היא שחררה את לואי ואלה והצטערה.
"אני באמת לא התכוונתי לעשות לך רע, אני עדיין חברה טובה שלך" אלה אמרה למייגן וחיבקה אותה.
"סליחה" מייגן אמרה תוך כדי החיבוק.
לואי בא אליי ואמר לי: תודה, הצלת את החיים של שנינו.
"הכל בסדר זה מה שחשוב" אמרתי לו והתחבקנו.


תגובות (6)

יותר מאהבתי תמשיייייכי מהר מהר !!

10/05/2013 07:05

תמשיכיייייייייייי!!!!!!

10/05/2013 07:33

מושלם, תמשיכי דחוף!

10/05/2013 08:14

תמשיכי!!!!

10/05/2013 10:33

תמשיכייייי !!!

10/05/2013 15:12

סורי שלא העלתי מלא זמן- פשוט לא הייתי בבית מלא זמן והייתי בתקופת מבחנים אבל לעכשיו זה נגמר אז בגלל שלא העלתי המון זמן אני אעלה היום ומחר מלא מלא מלא פרקים שווה למה לחכות..

17/05/2013 06:57
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך