מקווה שאהבתן
5 תגובות ממשיכה ~,~

הטיסה ששינתה את חיי-פרק 28

17/05/2013 755 צפיות 7 תגובות
מקווה שאהבתן
5 תגובות ממשיכה ~,~

~מנקודת מבט של הארי~
אני לא מאמין שחברה שלי -אלן- הצילה את החיים של לואי ואלה. אני גאה שיש לי כזאת חברה.
-כעבור שעה שהיינו בבריכה-
הבנות חזרו לחדר שלהן ואנחנו חזרנו לחדר שלנו.
״אני אפילו לא יודע איך להחזיר לחברה שלך-היא הצילה את החיים שלי״ לואי אמר לי
״תאמין לי, איך שאני מכיר את אלן- אתה לא צריך להחזיר לה, בשבילה העיקר הוא שאתה בחיים״ אמרתי ללואי.
לואי חייך ואמר: טוב אבל אני בכל זאת אדבר איתה שוב אחרי זה על זה.
״טוב איך שאתה רוצה״ אמרתי.
״אני גווע ברעב- בואו נזמין פיצה״ נייל אמר ות׳אמת גם אני נהייתי כבר רעב ואני בטוח שכולם כולל הבנות- וואי הבנות.
״אולי גם נזמין את הבנות?״שאלתי את כל הבנים.
״למה לא?״ כולם ענו.
~מנקודת מבט זואי~
״וואיי איזה שעמוםם״ אמרתי לכולם, מרוב שעמום רק שכבנו במיטה ובהינו בתקרה(כל כך משועממות)
״אני גוועת ברעבב״ קייט אמרה-כמה שזה אופייני לה.
״כן גם אני״ כל הבנות כוולל אני אמרנו ביחד.
פתאום נשמעה דפיקה בדלת ואביה צעקה: פתוחח!!.
אלו היו הבנים והם אמרו לנו שהזמינו שלושה מגשי פיצה וכמובן ששניים מהם יהיו רק לקייט ונייל-חחח.
הסכמנו וכולם ראו בינתיים סרט
הלכתי למטבח כדי להביא לי לשתות ובדיוק זאיין נכנס גם למטבח ואמר: אז מה המצב? התגעגעתי אלייך.
״כן גם אני, עם כל הבעיות והבאלגנים שקרו לנו בקושי היינו ביחד״ אמרתי לו והתקרבתי אליו.
זאיין גם התקרב אליי ונישק אותי בשפתיים, בהתחלה הנשיקה הייתה רגועה ואז הוא נישק אותי בצוואר ובדיוק לואי נכנס למטבח- כמובן -,- ואמר: אמממ.. אתם באים או לא? כבר התחלנו לדאוג והוא הלך לסלון וצחק.
״נמשיך אחרי זה״ זאיין אמר לי והלכנו לסלון.
בדיוק היה צלצול בדלת והלכתי לפתוח, זה היה שליח הפיצה עם הפיצות, שילמתי לו והלכתי לסלון.
קייט ונייל אכלו לנו כמעט הכל אבל עדיין כולם שבעו ואחרי כמה שעות שראינו מלא סרטים ביחד,צחקנו,שיחקנו הבנים הלכו.
השעה כבר הייתה 1:00 בלילה וכולן היו עייפות מוות אז הלכנו לישון.
לא נרדמתי כל הלילה, חשבתי על כל הדברים שקרו לנו ועוד בזמן כזה קצר- זאת בהחלט הייתה הטיסה ששינתה את חייהם של הבנים ושל הבנות בהכל- בזוגיות, בחיי היומיום, בהכלל.
התחלתי לבכות בשקט מכל הסבל שסבלנו אבל שמחתי שזאיין עדיין איתי- הוא הדבר הכי טוב שקרה לי בחיים.
אחרי שעה של מחשבות ושל בכי קיבלתי הודעה בטלפון ואיך שראיתי ממי זה ישר עלה לי החיוך
;)


תגובות (7)

תמשיכי!!!!!!

17/05/2013 07:28

מושלם תמשיכי דחוף!

17/05/2013 07:32

אוומיגד אוומיגד אוומייגד אוומיגד אוומייגד אוומיגד אוומיגד אומייגד אוומיגד אווממיגד
תמששששששששששששששששששייייייייייייייייייייייכייייייייייייייייייייייייייייייי
יש מצב את ממשיכה היום ?! דייי נווו בבקקשה אני מתחננתתתתת
תמשייייייייייייייייייייכייי מוווווווווווווווווווווווווווושלם כרגיל 3> 3> 3>

17/05/2013 08:34

חח אני אמשיך כשיהיו עוד 2 תגובות

17/05/2013 08:59

אפשר לעשות פעמיים תגובה ?;)
זה גם יחשב?

17/05/2013 09:26

תמשיכי!!!

17/05/2013 09:35

טוב אני ממשיכה עכשיו מקווה שתאהבו גם את הפרק הבא :)

17/05/2013 09:37
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך