6 תגובות ממשיכה <3

הטיסה ששינתה את חיי- פרק 29

17/05/2013 728 צפיות 5 תגובות
6 תגובות ממשיכה <3

ראיתי ששהודעה הייתה מהמשפחה שלי: מאמי, הכל בסדר? אנחנו יודעים שהשעה מאוחרת אבל לא דיברנו איתך מלא זמן ודאגנו לך".
"הכל בסדר, אני ממש נהנית פה אה וחבר שלי זה זאיין מאליק" באתי לשלוח אבל אז מחקתי את ה"וחבר שלי זה זאיין מאליק" כי חשבתי שאני אדבר קודם אם זאיין על זה ועם הוא רוצה שידעו.
"אוו קיי, השעה כבר מאוחרת נדבר בפעם הבאה לילה טוב" הם שלחו לי ושלחתי בחזרה: לילה טוב.
נרדמתי לבסוף וקמתי באחד בצהריים כשזאיין קפץ עליי.
"אעאעאעעאעאע למה להעיר אותי" צרחתי עליו מרוב בהלה.
"כבר אחד בצהריםם כולם מחכים לך כבר שלוש שעות שתקומי ולי כבר נגמרה הסובלנות חח קומי קומי" הוא אמר לי.
"טוב טוב טוב קמהההה קמההה" אמרתי וקמתי מהמיטה.
התנשקנו נשיקה קטנה וחמודה והלכתי להתארגן. התקלחתי, התאפרתי, סידרתי את השיער והתלבשתי. אחרי שעה יצאתי והבנים אמרו לי: נו כמה זמןן?
"ששאאשש שאאאש זה נחשב למהר, בנות בדרך כלל מתארגנות שעתיים אז שאאש" אביה הגנה עליי וכל הבנות גיחחו.
"טוב אתם באים לאכול ארוחת בוקר?" שאלתי את כולם.
"איזה ארוחת בוקר? ארוחת צהריים עכשיו חח" כולם ענו לי.
"טוב טוב ארוחת צהריים, בואו כבר" אמרתי ומשכתי את כולם לחדר אוכל.
כשגמרתי לאכול הלכתי להחזיר את הצלחת, זאיין בא והכניס לי לכיס שבחולצה משהו ואמר לי: תפתחי את זה כשתיהיי לבד בחדר, לא פה והוא נישק אותי והלך.
כשהגעתי לחדר פתחתי את המעטפה והיו שם כרטיסים ללונה פארק (כמו אצלנו רק הרבה יותר מגניב וגדול) – זה החלום שלי ליהיות שם- חשבתי לעצמי.
כל כך שמחתי והלכתי אל זאיין לחדר ושמתי לב שהוא שם לבד.
"תודה תודה תודה זה החלום שלי ליהיות שם ועוד איתך? זה לא רק חלום שמתגשם זה נסס" אמרתי לו בהתלהבות ונישקתי אותו.
"חח אז אני מגשים החלומות שלך" הוא גיחך ואמר לי.
"חח ברור מה לא ידעת? איפה כולם?" שאלתי אותו.
"הם יצאו לטייל, לא היה לי כח אז נשארתי בחדר" הוא אמר לי.
"אוו קיי". אמרתי לו.
"אז את באה ללונה פארק נכון?" הוא שאל אותי וגיחך.
"ברווווררר אין סיכוי שלא גם אם העולם יתהפך" אמרתי לו.
~מנקודת מבט של אביה~
עוד מעט יש יום הולדת לזואי וזאיין מתחנן לה הפתעה בלונה פארק- ההפתעה הולכת ליהיות מדהימה, היא הולכת כל כך להנות- זה יהיה הרגע המושלם בחייה, אני בטוחה בזה!
בינתיים שזאיין וזואי נשאר במלון, אני וליאם החלטנו ללכת לטייל קצת.
בזמן שטיילנו שמתי לב שכל כמה זמן הוא מקבל הודעה ממישהו (אני לא יודעת מי זה) וכל פעם אחרי ההודעה הוא נלחץ, מפוחד וכאשר אני שואלת אותו מה קרה הוא פשוט עונה לי: כלום, יש לי סחרחורת אבל אני בטוחה שזאת לא הבעיה וגם עם זה באמת סחרחורת אז זה בגלל סיבה כלשהי.
החלטתי לחקור קצת את המצב..


תגובות (5)

תמשיכייייייייייייי!!!!!!!!!

17/05/2013 10:27

תמשיכייייייי אני במתחחחח !!! מושלםםם ❤❤❤

17/05/2013 10:47

מושלם! תמשיכי!

17/05/2013 13:23

תמשייייכיייייייי!!!!

17/05/2013 13:41

תמשייייייכי זה מדהים מושלם מהממם אין מילים !!

17/05/2013 14:39
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך